Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
Ik ben op zoek naar een site/ w/e waar ik goede downloadable DS games kan vinden zodat ik ze op mijn DS kan zetten. alvast bedankt
-
- 0 reacties
- 931 weergaven
Oke. Fijn zo! Dan kan hier een slotje op O0
Laatste reactie door Vico, -
- 5 reacties
- 4.8k weergaven
Heey volgens mij is m'n R4 kaart kapot, Want als ik de nieuwste software op m'n micro SD(2GB) zet en dan een paar spelletjes erop zet staat ie de hele tijd op loading of couldn't find ds menu dat of couldn't find SD/TF card of ik krijg geen van allen en krijg ik gewoon het menu van de NDS zelf en zegt hij dat er geen kaartje in zit. Ik d8 eerst dat het aan mijn SD kaar lag dus heb ik een nieuwe gekocht weer alles nieuw gedownload spelletjes erop maar nee, ik heb nog steeds dezelfde klachten. Ik hoop dat iemand een oplossing weet want, dit is nu al een paar maanden zo en in het begin kreeg ik soms nog wel het R4 menu maar nu helemaal niet meer! dus please, HELP!
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24149.0[/iurl] Gaat over telefonie.
Laatste reactie door Fredpascal, -
Design Topic
door Niek67- 1 reactie
- 1.1k weergaven
ja ik kan dit topic nergens vinden en ik zou ook niet weten waar ik het elders moet plaatsen. dus post hier je shit die je hebt gemaakt en je graag wilt showen, dit is een snelgemaakt sigje in photoshop, een beetje standaart: en hierbeneden zie je mijn huidige sig die ik een tijdje geleden heb gemaakt met de kerels van de band Tenacious D.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
JA... Weet iemand een NEDERLANDSE tutorialsite voor Adobe Premiere Pro CS3? Alvast bedankt
Laatste reactie door Niek67, -
Nieuw forum!
door Nieno- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Op het allernieuwste forum dat sinds vandaag is geopend vindt je: - Torrents - Handleidingen om te downloaden - Vrienden - andmore... MOD: Spam verwijderd! Greetz, Nieno, Site Owner
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Hallo, Er is een nieuws forum. Sinds vandaag geopend. Kom snel en je ziet wat 't is. Linkpartners zijn natuurlijk welkom! Kom snel een neem een kijkje! Wat kun je bij ons vinden: - Torrents - Handleiding leren downloaden - Vrienden - and more... MOD: Spam verwijderd! Kom snel kijken!!
Laatste reactie door Nieno, -
Ik heb net pcm07 gedownload en dan krijg ik dit: http://i37.tinypic.com/2m29ame.jpg Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door froggerk, -
- 0 reacties
- 905 weergaven
Hoy zou graag weten of deze spel zelfde is als het eerste versie ik dank U
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
kan iemand mij aub helpen? ik snap er helemaal niks van. Ik wil bijvoorbeeld een spel downloaden. maar wat bedoelen jullie met : op je microSD kaart plakken? dat ding heb ik geeneens ??? Of is dat dat ding die ik in het gaatje steed waar je anders je andere spellen insteek?? en er staat als ik een spel download: free mirror #1 free mirror #2 free mirror #3 Welke moet ik dan kiezen? en moet ik Free daarna kiezen of Premium? en WAAR moet k dan spel dan plakken? bij de verwisselbare schijf? En als ik een spel heb gedownload krijg ik weer een ander programma namelijk: CAM UnZip ??? daar staat van allerlei dingen in.. wat moet ik daame?? wil iemand me AUB helpe…
Laatste reactie door sopppp, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Niemand die me helpt?
- 0 reacties
- 786 weergaven
Hallo, Ik heb net een ondertiteling aan een film toegevoegd met ConvertXToDVD, maar als ik dan de film bekijk zie ik dat de ondertiteling er eerder is dan de mensen die praten. Wat kan ik hier aan doen? Dankjewel alvast,
- 0 reacties
- 996 weergaven
rot bouwvak toch ook :geheim: :-X :-\
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
ik heb gelijk,, de bouwvakkers is toch bijna voorbij.. (volgens mij komen ze volgende week pas terug).. dan moeten hun denk ook beginnen..
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
maar ik hoop wel dat je gelijk hebt want we zitten nu gewoon lifeless op duken.nl :-[ IK WIL PCM how hard can it be to understand !!
- 0 reacties
- 898 weergaven
omg je baseert je dingen niet eens op waarheid jezus wat een dure praat ofzoe whaha
- 0 reacties
- 826 weergaven
ik gok het
- 0 reacties
- 884 weergaven
daarom gaat hij plassen op tante charly en in de vaatwasser enzo :-[ :-[ :-[ :-[
- 0 reacties
- 862 weergaven
haha. WC ALLIGATOR :-\
- 0 reacties
- 842 weergaven
malcolm in the middle simpsons south park 8 simple rulez rodney frasier carpoolers you know the shit whaha
- 0 reacties
- 812 weergaven
haha xD .. ja man .. South Park en Gay Program (A) en.. dat ene :police: :police:
- 0 reacties
- 885 weergaven
idd ik weet niet wat ik nu moet doen : maarjah dan maar TV kijken O0 haha morgen Tour De France ritje ,, Zwaar in de Alpen :cool2: die ga ik echt vet kyke man xD ja man ik ook en vanaf 8 uur weer comedy central O0 O0 O0 8) ;D ;D ;D
- 0 reacties
- 848 weergaven
idd ik weet niet wat ik nu moet doen : maarjah dan maar TV kijken O0 haha morgen Tour De France ritje ,, Zwaar in de Alpen :cool2: die ga ik echt vet kyke man xD
- 0 reacties
- 920 weergaven
Ik was er wel maar me oom zat erop :geheim: wakker gebleven tot half 5 :buck:
Laatste reactie door Farid.,