Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 24.2k weergaven
Hoihoi, Ik heb een vraagje, sinds een aantal dagen hebben we een r4 gekocht, voor de nds. Nu hebben we een probleem, ik heb alle 2 de mappen en 2 bestanden op de sd kaart gezet, zodat het kaartje het zou moeten doen. Na er een paar spellen op gezet te hebben, hebben we geprobeert de spellen te spelen met de nds, en nu het grote probleem... ... na de r4 in de ds te hebben gestopt geeft hij aan: 'loading...' en dit blijft staan, verder doet ie helemaal niks?? Kan iemand mij helpen??? alvast bedankt
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Dat programma span ik helemaal niet :-[ Ga hier even verder: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,24516.msg89573#new Ik heb er ook screens van gemaakt
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo mijn zoon heeft nu een nds gekocht en nu zijn er zoveel soorten flashkaartjes en toebehoren om een games te downloaden mijn vraag is wat heeft hij nodig om de games te downloaden en welke kaartje moet hij hebben een m3 of r4 . wie kan mij helpen
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Daar heb ik ze nog niet kunnen vinden. De naam van een zangeres is anders. Dat moet zijn: Pradera Maria do Lores. Vixy net staat wel AVI for Windows (DivX+ MP3) Moet ik die nemen als ik wat zou vinden??? Met dat programma heb ik nog nooit gewerkt. Wel gisteren een filmpje voor mijn kleinzoon kunnen halen. O0 Vond hij prachtig. Met vriendelijke groet, tima
Laatste reactie door tima, -
spellen downloaden
door kempi- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Ik heb vandaag me psp laten ombouwen en nu wil ik er spellen op hoe moet dit? ik snap nergens iets van dus graag duidelijk uitgelegt. Waar kan ik spellen vandaan krijgen? en hoe krijg ik ze op de psp? HELP ALSJEBLIEFT!!
Laatste reactie door wesley__, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Owja, en deze vraag staat vast op een verkeerde plek, maar heb geen idee waar ik deze vraag neer moest zetten....
Laatste reactie door kiwinasje, -
hey hoi, er zit een scheur in mijn DS naast dat lampje maar dan iets verder en daardoor gaat ie heel stroef open en als ik hem open doe gaat die scheur ook een stukje open en scheurt mijn ds steeds een stukje verder uit! weet iemand wat ik moet doen want ik ben het bonnetje kwijt ..
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Niemand?
Laatste reactie door Erphon, -
Xbox vraagjes
door Dark Legend- 5 reacties
- 1.5k weergaven
hallo, ik heb sinds kort een xbox 360, maar ik had een paar vraagjes... 1. is het slim om zo'n aparte cooler die je erop kunt klikken iets wat aan te raden is en aanzienelijk iets verbeterd of is het gewoon een x-tratje dat eigenlijk niet echt nodig is. 2. als ik hed goed gezien heb kun je je xbox verbinden via het thuisnetwerk naar een pc met Windows media center, maar is WMC een stuurprogramma zoals windows Vista/ XP of is dit gewoon software? 3. ik heb mijn xbox horizontaal staan, maar wegens plaatsgebrek staat er een decoder op... die word wel eens warm van de onderkant... is dit wegens de koelprobleempjes van de 360 echt af te raden of kan het ermee door? anders…
Laatste reactie door Dark Legend, -
hey, ik en een maat van mij zijn van plan om in de zomervakantie een lan-party(tje) te geven!, voor alle duidelijkheid een feestje in men eigen woonkamer met computers + tvs met console daaraan waarmee je de hele nacht drinkt en gamed enzo. (helemaal nix doen dus) Maar ik heb dus helemaal geen ervaring met lan-partys. Heeft iemand daar wel ervaring mee of leuke ideetjes! Het is voor 10 tot 15 man, sommige nemen hun eigen console mee. het is in de woon en computerkamer! O0, we hebben op die 2 plaatsen internet verbinding. we hebben 3 computers thuis die op internet aangesloten kunnen worden waarvan 1 4 jaar oud is en alleen maar goed genoeg is om op te kunnen msnen. W…
Laatste reactie door Dark Legend, -
visualboyadvance2
door repoc- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hey ik had hirvoor ook al een topic geplaatst maar die is gesloten. maar het lukt niet, kan imeand mij een goede uitleg geven als hij dat wilt? alvast bedankt;D
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 3 reacties
- 16.3k weergaven
Hallo ;D, jl heb ik een Htc t-mobile compact IV aangeschaft, nu wil ik navigatie software er op ,mijn vraag wie weet waar ik TOMTOM NAVIGATOR 7 (benelux)software gratis kan vinden. en zijn er nog andere tomtom software voor dit type model beschikbaar. Want op tomtom site wordt alleen de navigator 7 geadviseert.
Laatste reactie door bosboom, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Er staat 'file not found' dus misschien heb je Fifa 08 in een andere map geinstalleerd en weet de patch dat niet.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
-
Laatste reactie door balletje23, -
- 19 reacties
- 4.5k weergaven
Hey, Mijn logitech wingman formula force gp stuur voor op de PC doet het niet goed. Als ik bijv. NFS: Most Wanted speel doet het stuur het wel (naar links en rechts sturen) en ook de buttons (turbo ,handrem) maar de pedalen doen het niet, dus gasgeven en remmen. IK heb Windows Vista SP1- 32 BIT. De drivers heb ik al geüpdate. Enig idee waarom de pedalen niet werken? #JOEPIE#
Laatste reactie door robin1994, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
weet je of hier een setup programma bij zit, want gisteren had ik er 1 gedownload waar allleen de kaarten inzaten
Laatste reactie door balletje23, -
Re: World of Warcraft Gratis Spelen
door Gast frank321- 0 reacties
- 838 weergaven
Die server moet je niet joinen man join wow 8 be my m8 (-= http://wow8.myvnc.com
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb de neiuwe navigatie software voor de aps 30 (oftewel versie 10) deze bestaat uit een aantal .db bestanden en een .img bestand. Branden met Nero burning Rom zorgt ervoor dat het systeem de cd-rom niet herkend. Het enige wat er t.o.v. versie 6 veranderd is is dat op de vorige cd's een .v30 file stond en dat dat nu een .img gworden is. Iemand ervaring met het branden van .db en .img betanden? Bij voorbaat dank
Laatste reactie door Dutchy17, -
- 0 reacties
- 908 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24359.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
http://www.mininova.org/tor/1031687 Ik weet niet of die werkt, moet je maar ff proberen
Laatste reactie door headsh0t, -
Xbox live vraagje
door teun2- 7 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb een omgebouwde xbox360 en nu wil ik eigenlijk wel graag op xbox live. ik weet dat het afgeraden word maar ik wil het eigenlijk wel proberen. maar nu had ik nog een vraagje: kijk als ik gebanned word op xbox live, heb dan ook automatisch geen garantie meer? aangezien er volgens mij op serienummer gebanned word alsvast bedankt O0 Teun
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
* kick ondat ik me bericht ^ had gewijzigt, en nu zie je dat er iets nieuws is gepost PS. gooi dit bericht niet weg :buck:
- 0 reacties
- 932 weergaven
Slotje
- 14 reacties
- 2.5k weergaven
Hooii, Ik heb net sims superstar gedownload -bedankt voor de link =D- maar wat moet ik doen als hij om cd 2 vraagt? Ik snap wel dat ik iets met daemon tools moet doen maar hoe moet dat enzo? :'D sorry voor mijn domheid =D xx
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 5 reacties
- 1.3k weergaven
hey, ik heb laatst een 360 aangeschaft met GTA IV erbij. nu wilde ik online spelen, aangemeld bij Xbox Live enzo (gold voor 1 maand) maar hoe krijg ik de voice chat aan de praat?? als ik mijn headphone in mijn controller plug doet hij het niet. ik heb een andere headset als in de handlijding staat (daar staat er een die je met een klein kastje in de controller moet pluggen, maar ik heb gewoon 1 simpele plug). heeft iemand een oplossing???
Laatste reactie door Dark Legend,