Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 907 weergaven
Idd ! Welkom Duffy!
Laatste reactie door Niels., -
Welkom Jan-Erik! Wat JFK al zei, veel plezier @ forum!
Re: ook nieuw hier
door Niels.- 0 reacties
- 873 weergaven
:welkom: Moge je veel leren op het forum!
Hoi Silvan , Welkom op het forum ! Muziek downloaden ? Misschien moet je is Limewire proberen! O0
Re: ik ben nieuw
door Niels.- 0 reacties
- 857 weergaven
Welkom :peace:
whaha mooi zo Ook welkom names mij !
Welkom @ Duken.nl!
- 0 reacties
- 827 weergaven
in het menu links boven in sysoption, moet je default resten op on zetten. als je dan in een spel zit moet je op A B X Y L R tegelijk drukken klaar:P
Laatste reactie door jobias, -
moet ik info files ook kopieeren naar sd card om het spel te kunnen spelen?en hoe moet dit?
Laatste reactie door bolan064, -
- 0 reacties
- 903 weergaven
Wil ik met trots mijn 4 maanden geleden pctje showen: Processor: Intel Core Quad Q6600 Boxed(775) CPU Koeler: Scythe Mugen SCHINF 1000 Videokaart: XFX 8800GT Alpha Dog Moederbord: ASUS P5N-D 750Sli Harde Schijf: Samsung 500 Gb RAM Geheugen: D2 4GB Kit 800-444 Reaper OCZ Behuizing: Antec 900 Voeding: OCZ GameXStream 850w Monitor: Samsung 22" scherm - 2232BW Loopt als een zonnetje met Vista Ultimate
Laatste reactie door Panty_sniffer, -
Welkom psvtjuh! Have fun hier op DukeN.nl
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
http://henk50.web-log.nl/onderweg/images/foto_markant_017.jpg En nu wil ik een jehovah's getuige zien die een voet tussen de deur doet
Laatste reactie door mastermind27, -
Re: PNG-bestand
door PES2008- 0 reacties
- 971 weergaven
Weet je wel wat PNG-bestanden zijn??
Laatste reactie door PES2008, -
Re: PNG-bestand
door Farid.- 0 reacties
- 1k weergaven
Kan je iets meer info geven, ik snap hier nu niks van(misschien dat het aan mij licht) :geheim:
Laatste reactie door Farid., -
Sony PSP - PSP FAT
door Niels.- 7 reacties
- 1.7k weergaven
Heey ik heb al een hele tijd een PSP FAT Zon beetje toen hij uitkwam had ik hem gekocht . Maar goed, Ik heb hem , in de week dat ik op vakantie was , laten ombouwen , in de winkel van www.ombouwwinkel.nl . Nu thuis , heb ik er allemaal spellen op gezet, en ze doen het allemaal! O0 Alleen nu wil ik wat spellen ( legale van een UMD ) backuppen. Ik heb nu USBSS ofzo , geprobeerd, maar hij kan die niet afspelen . Ik heb ook al UMD Dump geprobeerd, en die doet hij ook niet. Ik krijg dan steeds te lezen , dat hij het niet kan starten . Wie weet waar dit aan ligt? Wellicht heb je het zelfde probleem gehad, en weten op te lossen , kun je dat dan vertellen …
Laatste reactie door Fredpascal, -
Re: Spel spelen?
door Brafa- 0 reacties
- 919 weergaven
oow sorry:p Call of Duty 4 voor PC...
Laatste reactie door Brafa, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Een nieuw type van multimediamalware maakt zijn opkomst op het internet, en wordt vooral verspreid via p2p-netwerken. Secure Computing zegt dat de aanval verloopt in verschillende fasen en dat het de nieuwe complexiteit van hedendaagse malware duidelijk weergeeft. De eerste fase gebeurt wanneer een gebruiker op zoek is naar een crack of serienummer op een illegale website. De gebruiker wordt dan veelal overgehaald om een Trojaans paard binnen te halen dat elk multimediabestand op de pc infecteert. De bestandsextensie wordt intact gehouden, maar het Trojaans paard zet wel elk multimediabestand om zodat er kwaadaardige code aan kan worden toegevoegd. Wanneer de gebruiker…
- 0 reacties
- 927 weergaven
Je zult maar net geen CoD2 hebben... >
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 981 weergaven
Slotje idd O0
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 969 weergaven
Dit is dè plek waar je mag offtopic-en! Dus, praat maar raak! :offtopic: :drank: Whoohoo! Wat is de Goliath (achtbaan in walibi world) toch geweldig!!!
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Plaats hier youtube-filmpjes die je erg grappig vind. Ik heb er al een gevonden;D : Je zou maar zo'n lach hebben! http://www.youtube.com/watch?v=73VctGuAKUE
- 4 reacties
- 6.3k weergaven
Beste forum, Voor mijn dochter een Nintendo DS lite gekocht. Om spelletjes van het internet op de DS te draaien een microSD kaart gekocht, samen met een acekard2 AK2 voos DS en NDS lite, http://www.superpcs.nl/catalog/product_info.php?cPath=392&products_id=31195 Heb mario bestand geladen en het .nds bestand op de kaart gezet. Ik krijg nu de melding dat de System file is missing Ik heb ook 'R4 v1.18 kernel 2008-4-24' geprobeerd, maar dit werkt evenmin. Wie kan ons raad geven?
Laatste reactie door bitte007, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Omdat jij Farid heet dan ik weet ik weet: :offtopic: :goodpost: :post1: lol ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
''we'' ? :geheim:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 936 weergaven
Oh, dan zijn we hier weg... De mazzol ;D