Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 895 weergaven
OMG dit ga je tog niet geloven. :-[ een beetje klootviool die met een zoekmachine kan omgaan. kan de goede drivers er voor vinden. dit gerucht komt doordat de drivers niet meer staan op de site van Nvidia. maar er is een site waar je haarfijn word uitgelegd hoe je de drivers tog kan instaleren. je moet dan een bestandje van 1 kb vervangen en klaar is kees. dus dit basseer ik niet op 1 laptop.mn neef heeft net zo 1 plus mn moeder. duzz kijk jij maar eerst es ff op google en dan spreek ik je wel weer. doe es wat moeite in plaats van alleen te responde en op forums kijken. zoek wat op want je geeft echt bagger advies . jouw advies berust op forums wat word er in fo…
Laatste reactie door thrilseeka, -
god of war 2
door robin1994- 9 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb een paar dagen geleden ff GOW2 gekocht voor de ps2, maar als ik hem wil spelen komt er een raar tikkend geluid van de ps2 en hij blijft op AV staan. ik heb de zelf-diagnose geprobeerd, en het is gelukt, maar ik moet hem dan nog elke keer doen opdat hij zou werken. nou kan je begrijpen dat ik op dat koppige spel geen 2 uur telkens wil wachten eer hij zou laden. weet iemand nog een alternatieve optie?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik kan niet wachten.
Laatste reactie door stefjuh, -
Re: videokaart
door stefjuh- 0 reacties
- 844 weergaven
hierbij is het al gelijk opgelost:P stefjuh
Re: Computer
door stefjuh- 0 reacties
- 903 weergaven
Ik zou even op de raad van tom afgaan want ik kan niks meer betekenen:P groetjes STEFjuh
- 0 reacties
- 974 weergaven
Beste mensen , ik heb hier al een oudere computer maar die valt steeds uit. ik begrijp er niks van. ik heb de processor schoon gemaakt bijna alles hij valt ong. om de 5 minuten. hij is voorderest niet egt stoffig als je me kan helpen doe het aub groetjes stef
- 7 reacties
- 1.5k weergaven
Een hacker heeft het voorzien op enkele tienduizenden websites, waaronder meer dan duizend met het .nl-domein. De hacker, die zichzelf nEt^DeViL noemt, voorziet de voorpagina's van gehackte websites met een pro-islam boodschap uit protest tegen de anti-islam film van Geert Wilders. De hacker geeft aan dat hij alleen de voorpagina van de websites aanpast, het zogenaamde 'defacen', en niets tegen de websites of hun eigenaren heeft. Ook zegt hij geen bestanden aan te passen of te verwijderen. Op de aangevallen websites plaatst hij een boodschap; een YouTube-filmpje met een toespraak van Khalid Yassin, een Amerikaanse islam-leraar en oprichter van meerdere islamistische org…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
Hey, ik heb laatst een heel seizoen van South Park gedownload, en ik wilde die afleveringen graag op een cdtje branden. Het zou alleen zonde van een CD zijn als ik maar 1 aflevering per CD zou doen, daarom is mijn vraag of het mogelijk is om meerdere afleveringen op 1 CD te zetten.
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 808 weergaven
niels, ik heb nu dat ik dronken word! moet ik echt 35 minuter naar die herrie luisteren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
?
Laatste reactie door ninax, -
R4 blijft op Loading staan (heb alles al geprobeerd)
door Gast Maddog- 8 reacties
- 3.7k weergaven
Hallo, Ik heb net een R4 chip voor mijn nitendo ds gekocht. Ik heb vandaag de software en 1 spel om het uit te proberen op mijn micro sd kaart gezet, maar het gaat niet als ik de r4( met sd kaart natuurlijk) ik de DS doe en hem opstart blijft hij op LOADING... staan. :-\ Ik heb al veel dingen geprobeerd maar nix wil lukken, ik hoop dat iemand me kan helpen :peace:
-
EK Overclocken 2008
door Robin- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Heel leuk artikel om te kijken: http://www.nuvideo.nl/home/video/show/17521
Laatste reactie door Fredpascal, -
psp - GBA emulator
door eddd3- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hoe moet ik op een psp een gba emulator zetten? want mijn buur jongetje wil graag pokemon er op spelen. groetjes eddd3
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Laat maar zitten heb het al gevonden.. Moest gewoon patch 1.1 downloaden.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24691.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
VERPLAATST: psp
door Tom- 0 reacties
- 787 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24689.0[/iurl]
- 0 reacties
- 829 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24687.0[/iurl]
Hallo Downloaders, Zoeken jullie nzb bestanden ? Kom naar SPAM We zijn nog aan het inkomen maar al genoeg te downlaoden Tot snel We zijn ook op zoek naar Poster. Gr jasperwis
Laatste reactie door jasperwis, -
- 0 reacties
- 962 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24669.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
Sims 2 Studentenleven
door CCC- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Weten jullie een goeie sims 2 studentenleven torrent???? Want ik heb al 2x geprobeerd dat gedownload en dan uitgepakt met WinRar en vervolgens gebrand met Imgburn maar ze werken gewoon niet Bij de Sims 2 liep het zonder problemen ....
Laatste reactie door CCC, -
Laatste reactie door Vico,
-
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
R4DS en DSTT in gevaar? Webwinkels dagen Nintendo voor de rechter AMSTERDAM - Zeven Nederlandse webwinkels dagen Nintendo voor de rechter. Het Japanse bedrijf eist dat de webwinkeliers stoppen met het aanbieden van zogeheten flashcards en modchips, elektronica waarmee de functionaliteit van spelcomputers kan worden aangepast. De webwinkels weigeren dat en zijn een procedure gestart, zo meldt SOLV Advocaten donderdag in een persbericht. Modchips stellen consumenten in staat om hun Nintendo spelcomputer om te bouwen tot mediaspelers, waardoor het ook mogelijk is om bijvoorbeeld films af te spelen, muziek te luisteren en gekopieërde spellen te spelen. Nintendo ve…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 993 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24649.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Oke bedankt Robin, Dat is wel goedkoop waarom doen ze er dan niet op het begin 4 gig in? maar ik heb vista premium dus ik kan meteen 4 gig er boven op gooien? Want ik ga volgend jaar ICT studeren en dan heb ik wel een snelle laptop nodig
Laatste reactie door Slagers, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
Bump..
Laatste reactie door playstation,