Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 835 weergaven
kan iemand mij aub helpen? ik snap er helemaal niks van. Ik wil bijvoorbeeld een spel downloaden. maar wat bedoelen jullie met : op je microSD kaart plakken? dat ding heb ik geeneens ??? Of is dat dat ding die ik in het gaatje steed waar je anders je andere spellen insteek?? en er staat als ik een spel download: free mirror #1 free mirror #2 free mirror #3 Welke moet ik dan kiezen? en moet ik Free daarna kiezen of Premium? en WAAR moet k dan spel dan plakken? bij de verwisselbare schijf? En als ik een spel heb gedownload krijg ik weer een ander programma namelijk: CAM UnZip ??? daar staat van allerlei dingen in.. wat moet ik daame?? wil iemand me AUB helpe…
Laatste reactie door sopppp, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Niemand die me helpt?
Laatste reactie door Nieno, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
Hallo, Ik heb net een ondertiteling aan een film toegevoegd met ConvertXToDVD, maar als ik dan de film bekijk zie ik dat de ondertiteling er eerder is dan de mensen die praten. Wat kan ik hier aan doen? Dankjewel alvast,
Laatste reactie door Nieno, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
rot bouwvak toch ook :geheim: :-X :-\
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 861 weergaven
ik heb gelijk,, de bouwvakkers is toch bijna voorbij.. (volgens mij komen ze volgende week pas terug).. dan moeten hun denk ook beginnen..
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 871 weergaven
maar ik hoop wel dat je gelijk hebt want we zitten nu gewoon lifeless op duken.nl :-[ IK WIL PCM how hard can it be to understand !!
- 0 reacties
- 913 weergaven
omg je baseert je dingen niet eens op waarheid jezus wat een dure praat ofzoe whaha
- 0 reacties
- 845 weergaven
ik gok het
- 0 reacties
- 899 weergaven
daarom gaat hij plassen op tante charly en in de vaatwasser enzo :-[ :-[ :-[ :-[
- 0 reacties
- 879 weergaven
haha. WC ALLIGATOR :-\
- 0 reacties
- 858 weergaven
malcolm in the middle simpsons south park 8 simple rulez rodney frasier carpoolers you know the shit whaha
- 0 reacties
- 828 weergaven
haha xD .. ja man .. South Park en Gay Program (A) en.. dat ene :police: :police:
- 0 reacties
- 899 weergaven
idd ik weet niet wat ik nu moet doen : maarjah dan maar TV kijken O0 haha morgen Tour De France ritje ,, Zwaar in de Alpen :cool2: die ga ik echt vet kyke man xD ja man ik ook en vanaf 8 uur weer comedy central O0 O0 O0 8) ;D ;D ;D
- 0 reacties
- 863 weergaven
idd ik weet niet wat ik nu moet doen : maarjah dan maar TV kijken O0 haha morgen Tour De France ritje ,, Zwaar in de Alpen :cool2: die ga ik echt vet kyke man xD
- 0 reacties
- 931 weergaven
Ik was er wel maar me oom zat erop :geheim: wakker gebleven tot half 5 :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
;D
Laatste reactie door loesJ..., -
- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Hey hoi, ik lees allemaal berichten over mensen die spelletjes voor hun wii downloaden en alles, Maar hoe moet dat in godsnaam?! ik betaal voor spelletjes als mario party enzo gelijk 50 euro en ze hebben mij nou al 100 euro gekost dus.. als iemand me zou kunnen uit leggen hoe ik spelletjes voor mijn wii moet downloaden en op welke dvd ze moeten graag!
Laatste reactie door loesJ..., -
PS3 Spellen
door .Wouter.- 4 reacties
- 1.6k weergaven
ik wil een spel kopen maar ik zit te twijfelen tussen rainbowsix las vegas 2 of battlefield bad company. welk raden jullie aan? alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 919 weergaven
kan je die andere PM die ik heb gestuurd naar die andere gebruiker mischien verwijderen ofzo :peace:
Laatste reactie door Slome_Pino, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
hehe loco panter gast :duivel:
- 0 reacties
- 909 weergaven
IK WIL PCM 2008 SPELEN :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck:
Film is .avi
door Lucienne- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb hancock gedownload, maar het is een .avi bestand en ik wil hem branden maar hij is maar 700 mb en op die dvd kan 4500 mb. Wat moet ik nu doen om hem er goed op te krijgen?
Laatste reactie door Lucienne, -
vraag 1: als ik een spel in frankrijk koop kan ik die dan gwn spelen op me ps3 ?? vraag 2: is gears of war 2 ook voor die ps3??
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Welkom Jeroen! have fun @ duken.nl !
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 915 weergaven
Welkom Pino ! Dit is zeker de juiste plek , als je alles wil weten over downloaden , branden , en nog véél meer!
Laatste reactie door Niels.,