Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 952 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24922.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
De serie 24, seizoen 3 gok ik? Ik kan je er niet mee helpen, torrentz.com al geprobeerd?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Hey, de bikkels das bij ons in de buurt :s
Spam
door Gast de.schurk- 0 reacties
- 990 weergaven
Spam verwijderd door moderator.
-
- 10 reacties
- 2.1k weergaven
Halleuw. Ik heb een vraagje over de Xbox 360 console, ik heb hem nou net 2-3 weken, en hij maakt gigantische herrie. Ze horen hem beneden loeien :-[ Mijn vraag is: Is dit normaal?! Of doet ie dit omdat ie een zwaar spel moet draaien ofzo? Alvast bedankt. Bounco.
- 0 reacties
- 854 weergaven
hmmm..... ik denk dat als je gewoon googelt je het wel vind zo niet moet je het eve zegge
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 827 weergaven
hmm.... *even test of hij het niet meer doet* Edit: Hij telt niet meer!
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, ik wil graag mijn Xbox360 aansluiten op Windows Media Player 11 via mijn thuisnetwerk... alleen dit lukt niet ik heb dit eerder gedaan alleen op een andere pc (waar het wel werkte). als ik bij het pijltje omlaag bij ''mediabibliotheek'' op media delen druk dan kan hij de xbox niet vinden (dit ging op de andere pc wel) weet iemand hier een oplossing op???
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24870.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Downloaden
door Bart'- 0 reacties
- 892 weergaven
Even een paar vragen over wat nou wel en niet mag, ik weet het zelf echt niet meer :-[ dus wie kan mij helpen?? Vraag 1: Wat voor manieren van downloaden is illegaal? Vraag 2: Kunnen ze er makkelijk achter komen dat je iets illegaal hebt gedownload?
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
wie kan mij helpen ik wil gba roms afspellen op mijn ds maar dat lukt dus niet doe ik iets fout is is het onmogelijk. lijkt mij niet want de roms staan wel online dus hoe speel je ze af behalve op de pc dan want dat vind ik toch niet het zelfde vanessa
Laatste reactie door teun2, -
weet iemand waar ik me Wii kan ombouwen met een wiikey? als er een betere is mag die ook ik woon trouwens in Grunn :peace:(Groningen)
Laatste reactie door eD.winn, -
- 4 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik heb het nu al 5 keer geprobeerd een .iso bestand branden naar een schijfje. Ik heb een goed schijfje (DVD+R DL) en brander is volgensmij ook wel goed. Ik heb nu 5 verschillende tutorials gebruikt en allemaal krijg ik bij ongeveer 50 a 55 procent een foutmelding.. Hier een screen van de foutmelding: http://i35.tinypic.com/116o1tc.jpg & http://i38.tinypic.com/bgz983.jpg Alvast heel erg bedankt, Edwin.
Laatste reactie door eD.winn, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
hahahahaha ja ;D wisten jullie dan ik altijd rond 2 uur nog op de pc zit of een film kijk
Laatste reactie door headsh0t, -
hoe word ik dan full member? \
Laatste reactie door miran102, -
- 4 reacties
- 3.4k weergaven
Beste mensen, Wie kan mij helpen, ik heb een r4 kaartje en nou krijg ik bij sommige spellen een Error:load error code 7. Ik wil die spellen super graag spelen alleen weet ik niet hoe ik dit probleem kan oplossen. Iemand die me hiermee wil helpen?? :-\
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
Ik vind je toch niet echt een bikkel als je op een zaterdagavond/nacht nog achter je pc zit Dan heb je toch wel wat beters te doen, zoals bier drinken & bier drinken ;D
Laatste reactie door WuLLe, -
Ombouw Xbox
door Dark Legend- 15 reacties
- 2.9k weergaven
hallo, ik ben er al een tijd over aant denken om een xbox te laten ombouwen... maar ik wil graag op LIVE blijven spelen. nu heeft een vriend van me de Xbox omgebouwd (doormiddel van een paar filetjes veranderen) en hij kan nog steed op LIVE als het goed is... weet iemand hier iets van? Als dit kan, zou ik het zelf kunnen (klinkt nogal simpel maar weet niet of 't ook echt zo is :s)
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Ben net nieuw hier en heb toch wel dringend jullie hulp nodig http://www.unlimitedwiidownloads.com deze site ziet er natuurlijk geweldig uit maar ja is het dat wel ?! Wie helpt
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 954 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24831.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
[WII] .wii bestand
door Gast Zlatan- 6 reacties
- 3.8k weergaven
Beste Dukenaars, Ik heb mijn Wii omgebouw en al een paar spellen succes vol kunnen spelen. Maar in plaats van een .ISO krijg ik een .wii bestand van 4.41 GB groot. Daarom is mijn vraag kan dat wel dat .wii bestand ? Maar er gebeurt nog iets raars, ik heb schijfjes van 4.7 Gig en het bestand is kleiner. Maar toch geeft hij aan niet genoeg ruimte.. Zijn er trouwens wel grotere schijfjes van Verbatim DVD-R ?? Ik hoor t nog wel Zlatan
Laatste reactie door steson, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
Ik heb vandaag The happening gedownload via utorrent en toen heb ik het op een dvd+R gebrand en daarna probeerde ik het te afspelen op 1 van mijn dvd spelers maar hij kan de disc niet lezen ook bij mijn ps2 niet...maar wel bij mijn dvd-recorder maar het moet toch normaal zijn dat het gewoon in alle spelers kan afspelen. Heb ik iets fout gedaan..met een verkeerde brandprogramma misschien?
Laatste reactie door Rayman90, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
google ook ff naar MTA dit is ook een vette multiplayer mod
- 0 reacties
- 840 weergaven
Ik ben ook zo lang op zoek naar een code. Als iemand er een heeft.. ik ben je eeuwig dankbaar. dirtysilly@gmail.com
Laatste reactie door dirtysilly, -
- 0 reacties
- 961 weergaven
WAS BTW @tom
Laatste reactie door thrilseeka,