Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Is het niet mogelijk om een keer een Lan Party te organiseren voor alle DukeN.NL leden? Dan kunnen we op het forum een aantal polls houden voor welke games etc..
Laatste reactie door Bart', -
- 2 reacties
- 937 weergaven
weet iemand waar ik iron man voor mijn dvd spelen kan vinden? wat ik wil het graag
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
Niemand?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 852 weergaven
Hoi kan je die invite naar mij sturen via PM? ik zie geen envelopje bij jouw () Mijn dank is groot O0 Oja ik ben een blijvertje
Laatste reactie door Foxhound, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Swap Magic v3.6 kan je die op cd en dvd brand en doe die het dan ook op de ps2? wat ik heb dit gezien http://thepiratebay.org/tor/3469150/SwapMagic_v3.6_CD__amp__DVD_PS2 en ik heb het geDownload het is allees ik het uit pak zo 1.65 gb kan ik die brand en dan doe die het op mijn ps2 lite of moet ik nog wat allees doe?
snes op ps2
door ferrariking- 5 reacties
- 2.1k weergaven
ik wil snes op mijn ps2 spellen is omgebouw welk emulator ik het besten gebruiken? wel gratis :duivel:
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast meewisse- 0 reacties
- 737 weergaven
Heeft misschien ook nog iemand voor mij een invite? Ik ben er al lang naar opzoek, zoja stuur dan maar naar brammeewisse(at)hotmail(dot)com
-
Ervaring met memor32 Playstation
door Gast golf74- 1 reactie
- 2k weergaven
Heeft iemand van jullie misschien ervaring met de memor32? Dat is een geheugenkaart voor de Playstation, waar je dus gedownloadde spellen mee zou moeten kunnen spelen [na patchen]. Ik heb al een hele stapel dvd verspilt, maar het werkt nog steeds niet. Er zijn er 4 die het wel deden, maar die doen het ondertussen ook niet meer. Het enige wat ik in beeld krijg is: Memento HELLLLLPPP!!!
Laatste reactie door mrencarnacion, -
- 0 reacties
- 892 weergaven
zo snel bij mijn gaat he 0 kb :o :o dat wil ik ook :'( :'( wat dan heb ik mijn filmpje zo binnen :duivel: :duivel: maar he doe maar niet:( maar geen zien om 7.50 euro permaand tepertalen:(
Re: Het lukt niet
door Luc.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ben je wel connected? :
Laatste reactie door Luc., -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hallo mn wii is omgebouwd en heeft nu ver 3.3E nu heb ik wii fit gekocht en nu geeft de wii aan dat het de systeem software bij wil werken. kan dit nu??
Laatste reactie door flevo, -
- 0 reacties
- 994 weergaven
Ik heb spore gedownload van demonoid, nu heb ik hem gemount! Ik installeerde hem en nu vraagt hij om een regestratiecode. Ik heb de registratiecode out de crack gehaalt en gepached maar nu zegt hij steeds dat het een foute is! :-[ Ik download bijna nooit games maar deze leek me wel leuk, en hoe zit dat met die crack moet ik die copieeren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
ik heb een nieuwe router dus dacht ik ik zal hem effe laten showen, Met snelheden wireless t/m 300 mbps ik zit nu op mijn zolder met alle deuren dicht met 243 mbps deze gaming router opent automatisch poorten voor spellen en download software. tis zeer handig en kabeloos:> slasher O0 O0
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 801 weergaven
<3
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 963 weergaven
de laatste tijd vind ik dat me pc te traag is dus wil ik een nieuwe processor kopen alleen heb ik geen idee wat nou goed is en hoeveel je kwijt ben voor een beetje een goede processor. hier wat info over me moederbord http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos4.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos3.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos2.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos-10.jpg
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 11.8k weergaven
Wat moet ik met mn PSP doen wil ik er gedownloade games op kunnen spelen?
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
ja
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
Dat postte je op 23 augustus ook al :-[ Deja-vu...
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 762 weergaven
wie heeft alemaal een steam account en de naam kunnen we vrienden worden
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 961 weergaven
Hier kan denk ik een slotje op?
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 506 weergaven
Offtopic: Wat gebruik je (ik fruity loops 7 xxl) Ontopic: Vet, ik moest hem uitzetten van ons mam. xD
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 19 reacties
- 3.3k weergaven
leest en bibbert... Bron: http://www.nu.nl/news/1631349/50/Downloaden_is_t%F3ch_illegaal.html
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Auteursrechtenwaakhond Brein gaat individuele downloaders niet juridisch aanpakken, ondanks het feit dat een rechter downloaden van auteursrechtelijk materiaal zonder toestemming van de rechthebbende illegaal heeft verklaard. De uitspraak gaat in tegen de in Nederland heersende praktijk dat downloads als legale thuiskopieën worden beschouwd, ongeacht of de bron legaal is of niet. Brein is dan ook erg in zijn nopjes met de uitspraak. "Maar dat betekent niet dat we achter individuele downloaders aan gaan", verklaart Okke Delfos-Visser tegenover Tweakers.net. "Wel gaan we het vonnis gebruiken als extra instrument om partijen aan te pakken die illegaal aanbod faciliteren, z…
- 2 reacties
- 1k weergaven
Spore, het nieuwste spel van Electronic Arts, is sinds het op 2 september op bittorrentnetwerken verscheen al meer dan 500.000 maal gedownload. Nog niet eerder is dat met een game binnen twee weken zo vaak gebeurd. De grote populariteit van Spore op p2p-netwerken wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de stringente beveiliging tegen kopiëren, die EA aan het spel heeft toegevoegd. Ieder exemplaar van Spore kan pas geïnstalleerd worden nadat een activatieserver via internet hier toestemming voor heeft gegeven, en dit kan maximaal drie keer. Mochten in de toekomst de activatieservers uit de lucht gehaald worden, dan kan het spel zelfs helemaal niet meer geïnstalleerd word…
- 2 reacties
- 4.5k weergaven
Al enkele dagen kan ik niet meer op nDASH.eu. Weet iemand wat hier gebeurd is ?
Laatste reactie door Cédric.,