Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 699 weergaven
192.168.1.10 is een LAN-IP en kan dus niemand van buitenaf op komen. Of je zult het moeten regelen met Hamachi, of je zult je poorten open moeten zetten en via je externe IP moeten doorverwijzen naar je interne IP.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo dukeners, Ik heb sinds 3 dagen een dstt kaartje voor mn ds lite. Nu wilde ik vandaag weer spelen, start ik hem staat er zon icoon dat ik geen menu heb. kijk ik via de microsd cardreader staan er helemaal geen files op mn micro sd ? Hoe kan dit ik heb nmlk geen zin dat dit een gewoonte wordt. mvg jelmer :peace:
Laatste reactie door mohammedb, -
[PC Game] Need For Speed Pro Street Key-Code
door Gast CGamer- 0 reacties
- 1.9k weergaven
hallo, ik heb NFS Pro Street gedownload, toen ik deze wou installeren moet ik een serie code invoeren maar deze zat niet bij de download heeft iemand misschien een idee? alvast bedankt, MVG C Gamer
-
- 7 reacties
- 4k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, en heb al een tijdje aan het rondneuzen gegaan, maar kan het toch niet helemaal vinden. Dus vraag ik het nog even: Ik zie overal torrents staan voor wii spellen. Nu weet ik dat je die niet zomaar kan afspelen, maar wat heb ik hiervoor nodig om dit we te doen? Bestaat er zoiets als bij de DS, een speciaal kaartje waar je de spellen op kan zetten, of moet ik echt mijn Wii om laten bouwen? Alle suggesties zijn welkom!!! Alvast bedankt allemaal.
Laatste reactie door yess7, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
Hallo , als ik een dvd of cd in brander-speler steek gaat de auto run niet meer open dwz : tot over een week ging er een mapje open waar ik kon kiezen wat ik ging doen , map openen of branden of gelijk welk , als ik een film in stak ging hij direct open met nero , muziek met windows player. Nu heb ik al van alles geprobeerd ( in het rigister nagekeken of de autorun juist stond , staat juist , al van alles niets helpt , ik heb wel vista . ik heb ook al nero er af gedaan , niets helpt. Weet iemand een oplossing ????
Laatste reactie door rudipatty, -
Heey allemaal, Doen jullie ook aan swat 4? Zoja? Keer een potje? Mijn 'NickName' {CIH}T0rres<LTN> Greetz.
Laatste reactie door TorresNL, -
- 3 reacties
- 1.3k weergaven
Misschien hebben jullie er lang op gewacht. Ik heb guitar hero on tour voor de NDS gevonden. Het is een torrent. Hij is een beetje dood. Maar ik heb hem dan toch binnen. éEn verschil: Je hebt geen Flip. Maar je moet sturen met de knoppen; ik zal even zeggen welk kleur wat is:; A = blauw Y = groen X = rood B = geel . In het begin wat aan wennen. Maar dat komt snel goed. Hier is de torrent Er zijn meerdere parts. Part 1 is goed hoor. O0
Laatste reactie door Vico, -
Hey.. wie heeft een goeie torrent voor FIFA 09 (XBOX 360)? Ik download er nu ook een maar die heeft bijna geen seeders.. Dus als iemand een goeie heeft, deel het met me! ;D Tnx
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
scoop okeej...
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: GTA SA-MP geen servers
door Gast leroy2607- 0 reacties
- 738 weergaven
Ja ik kom er ook achter dat ik geen servers heb maar vinden jullie he goed dat ik ook met jullie speel? zo ja ik heet Leroy2607 in-game(voorlopig)
-
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hallo ik heb een nieuwe Ds gekocht op 26.09.2008 en een r4 kaartje. Nu heb ik alles wat er moet gebeuren op het r4 kaartje , ook gedaan ! en het werk maar niet op mijn nieuwe ds.. ik heb namelijk een oudere versie van ds en nu ook een nieuwe. op de oude ds gaat het r4 kaartje en op de nieuwe niet. weet hier iemand een verklaring voor ? 2 vrienden van mij hebben ook een nieuwe ds lite en daar gaat mijn r4 kaart wel op ?! heeft het iets te maken waar de ds gemaakt word (Europa of Japan ?) of is het iets anders ? alvast graag een oplossing alvast bedankt grts jason O0
- 6 reacties
- 2k weergaven
ik heb mijn psp omgebouwd en ik wil er een gedownload spel op doen maar hoe doe ik dat. in die map staat maar 1 bestandje waar moet doe?? bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
eej ik vroeg me af of je een ps3 kan ombouwen, laat me dit snel weten plz. alvast bedankt.
Laatste reactie door Masterjul, -
- 10 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, Ik zou denk ik een extra cooler voor mijn Xbox 360 kopen omdat hij soms vast loopt bij het spelen van GTA iv. Ik zou er 1 kopen van Dealextreme. http://www.dealextreme.com/products.dx/category.608 Het zijn er zo veel en eigenlijk weet ik er niks van dus wat zijn eigenlijk de verschillen ? Als jullie er ook 1 hebben : Welke hebben jullie ? Alvast bedankt ! O0 :peace:
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Na een aantal keer SSBB te hebben gespeeld, krijg ik steeds een error dat er een fout is en dat ik de cd eruit moet halen etc. Nu heb ik dit bij meerdere spellen, maar daar heb ik het altijd al gehad, maar SSBB deed het eerst wel, weet iemand een oplossing? bvd Edit: het betreft een NTSC2PAL dvd5 versie
Laatste reactie door nick9319, -
- 0 reacties
- 985 weergaven
kan iemand me nou helpen dan??
Laatste reactie door christian1988, -
- 1 reactie
- 3.1k weergaven
Hoi, Heb een NDS en een DSTT card gekocht. Af en toe als ik een nieuwe game in de geheugen kaartje zet, dan doe alle games het niet meer. Al ik een game start, dan blijft deze bij 'loading' vast. Ik moet dan de geheugenkaartje opnieuw formatteren. Ik installeer dsttdutch.exe opnieuw en zet alle games er in. Dan werkt het weer goed. Wat is hier het probleem? Alvast bedankt.
- 4 reacties
- 4k weergaven
Hallo, Ik denk dat ik morgen een externe hdd ga kopen (zo 1 met usb) Daarop zou ik mijn films zetten die ik gedownload heb en dan die hardeschijf aan mijn xbox 360 aansluiten. (via usb) Maar nu vraag ik me af : Welke bestanden ondersteund hij allemaal ? Ik had is geprobeerd met een avi bestand (dat normaal zou moeten gaan) en dat ging niet... Er kwam op dat het bestand beschadigd was. Eigenlijk zou ik het ze het liefst allemaal in ISO zetten, Maar kan hij dat afspelen van een HDD ? Bedankt !!!! O0
Laatste reactie door Cédric., -
Xbox live
door Dark Legend- 2 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, ik had 2 korte vraagjes:1. ik hoor steed meer geruchten dat Xbox Live gratis wordt. is dit waar?? 2. wanneer komt die Xbox dashbord update? weet iemand dat?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 3 reacties
- 5.1k weergaven
Als ik COD4 online wil gaan spelen krijg ik telkens de volgende 2 foutmeldingen: Error Key Code in use. Please try reconnecting later. of Error Server connection timed out. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, alvast bedankt.!!
Laatste reactie door eD.winn, -
- 0 reacties
- 470 weergaven
Bert, of Henk
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 9 reacties
- 1.7k weergaven
Aan het eind van de maand heb ik me WII binnen en dan wil ik graag online kunnen spelen, alleen heb ik geen idee wat je daar voor nodig heb ??? Heb namelijk nog nooit online gegamed met een console
Laatste reactie door Tom, -
DE game!
door Dark Legend- 21 reacties
- 3.9k weergaven
hallo, ik heb sinds kort halo 3 uitgespeeld, dus ik ben opzoek naar een nieuw spel. wat is nou echt een topper! ik zat al te denken over Assassin's Creed, want die lijkt me tof, maar iedereen zegt dar dit achteraf niks is . weten jullie dus nog een paar goeie games en is assassin's creed echt zo'n flop??
Laatste reactie door Dark Legend, -
fotos op cd
door blaster45- 0 reacties
- 950 weergaven
hallo ik kan mijn cd niet meer opstarten iedergeval de cd start niet op heel vervelend staan dierbare fotos op iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen gr jo
Laatste reactie door blaster45, -
Photoshop CS2
door Mystic- 0 reacties
- 945 weergaven
Illegaal
Laatste reactie door Mystic,