Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 609 weergaven
laat maar .. ik koop hem wel gewoon in de winkel ...
Laatste reactie door loesJ..., -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
als ik een psp spel heb gedownload en hem op de psp wil zetten geeft hij op een begeven moment een foutmelding omdat hij het appraat niet kan vinden. Het spel staat dan wel op de psp maar start dan op en het scherm loopt vast. Wat is hier aan te doen? Gr
Laatste reactie door eddd3, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
hey hoi ik ga misch naar amerika maar daar zijn de spelletjes tig keer goedkoper dan hier dus mijn vraag: werken die spelletjes van daar ook op mijn wii?
- 0 reacties
- 908 weergaven
Hé DukeN jij ook wakker
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 1.8k weergaven
Ik heb een nintendo ds lite die zodra ik hem aan zet ook gelijk weer uit gaat. Weet iemand waar dit aan kan liggen ?? Ik zou deze toch graag weer aan de praat krijgen. Alvast bedankt !!
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
http://www.rh.com.my/images/nurit2085.gif
Laatste reactie door jobias, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
USB 3.0 Komt eraan! Als alles volgens planning verloopt, liggen eind volgend jaar de eerste usb 3.0-apparaten in de winkel. Het Usb Implementers Forum heeft inmiddels de meeste specificaties voor usb 3.0 - ook wel bekend als usb Superspeed - bekendgemaakt. Meest in het oog springend is uiteraard de snelheid. Waar usb 2.0 goed is voor 480 Mmb/s, zet usb 3.0 een 10x snellere tijd op de teller: 4,8 Gbps . De site Maximum PC heeft berekend dat je een 27GB HD film binnen 70 seconden weggeschreven hebt - terwijl dat nu, met usb 2.0, minimaal een kwartier kost. En waar usb 2.0 met vier lijnen werkte (een paar voor data in/uit, een voor power en een voor het aarden), komen daar…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
weet iemand wat dit is? ik probeerde op me laptop te downloaden en te instaleren maar dat lukte gewoon. wie weet hoe ik echosub dan op me computer kan krijgen
Laatste reactie door rayman, -
kan SABnzbd_DukeN-NL niet uit pakken
door Gast bilybig112- 0 reacties
- 929 weergaven
hoi ik krijg als is SABnzbd_DukeN-NL wil uit pakken een fout melding ??? c:/User/richard/downloads/SABnzbd_DukeN-NL.ex is not supported archive ik heb windos vista ik weet niet of het daar aan licht of iets ander
-
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb een film gedownload en uitgepakt en kreeg een iso. Heb die gemount en kreeg 2 mappen: VIDEO_TS en AUDIO_TS. Nu heb ik gelezen dan je dan de .ifo moet af laten spelen met powerdvd. Dat kan maar dan heb ik geen ondertiteling. Als ik de gemounte .ifo afspeel kan ik geen gebruik maken van het menu van de film dus moet ik op next klikken. Als ik de iso uitpakt dus niet mount en speel dan de .ifo af dan kan ik WEL gebruik maken van menu van de film. Ik kan dan bij de set up niet de nederlandse ondertiteling selecteren omdat die er niet tussen staan. Hoe kan ik nu makkelijk een ondertiteling toevoegen? Gerbert
Laatste reactie door gerbertt1990, -
help psp probleem
door kempi- 7 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb een probleem met gedownloade spellen ze doen het bij mij bijna allemaal niet want dan krijg ik een zwart scherm of hij loopt vast. Alleen een spel van 45 mb (spiderman) doet het. Hoe kan ik er voor zorgen dat de anderen het ook doen? X een meisje die ut nie meer weet
Laatste reactie door kempi, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hey ik heb me usb op mijn psp aangesloten, alleen er komt te staan een ogenblik geduld a.u.b en hij komt niet te voorschijn op de computer. er komt ook geen foutmelding ofzo. Wat is er aan de hand of wat kan ik er tegen doen?
Nieuwe telefoon
door Bart.- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Hey iedereen, ik ben van plan een nieuwe (prepaid) telefoon te kopen. Hij mag maximaal €468,- kosten. Wat is volgens jullie de beste telefoon die ik van dit geld kan kopen? Bvd :peace:
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 915 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24533.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hey Ik heb een spel gedownload (50 cent bulletproof) en op mijn psp gezet. hij staat gewoon op de psp en bij memorystick. Als je het spel start zie je het startscherm van psp en dan wordt het zwart( scherm) Wat moet ik doen? ik zit hier al een paar uur op :'( Help me Alsjeblieft. MOD: Alle zeer groot gedrukte help me in titel verwijderd, en ook in bericht.
Laatste reactie door kempi, -
- 2 reacties
- 24.4k weergaven
Hoihoi, Ik heb een vraagje, sinds een aantal dagen hebben we een r4 gekocht, voor de nds. Nu hebben we een probleem, ik heb alle 2 de mappen en 2 bestanden op de sd kaart gezet, zodat het kaartje het zou moeten doen. Na er een paar spellen op gezet te hebben, hebben we geprobeert de spellen te spelen met de nds, en nu het grote probleem... ... na de r4 in de ds te hebben gestopt geeft hij aan: 'loading...' en dit blijft staan, verder doet ie helemaal niks?? Kan iemand mij helpen??? alvast bedankt
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Dat programma span ik helemaal niet :-[ Ga hier even verder: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,24516.msg89573#new Ik heb er ook screens van gemaakt
- 6 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo mijn zoon heeft nu een nds gekocht en nu zijn er zoveel soorten flashkaartjes en toebehoren om een games te downloaden mijn vraag is wat heeft hij nodig om de games te downloaden en welke kaartje moet hij hebben een m3 of r4 . wie kan mij helpen
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Daar heb ik ze nog niet kunnen vinden. De naam van een zangeres is anders. Dat moet zijn: Pradera Maria do Lores. Vixy net staat wel AVI for Windows (DivX+ MP3) Moet ik die nemen als ik wat zou vinden??? Met dat programma heb ik nog nooit gewerkt. Wel gisteren een filmpje voor mijn kleinzoon kunnen halen. O0 Vond hij prachtig. Met vriendelijke groet, tima
Laatste reactie door tima, -
spellen downloaden
door kempi- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Ik heb vandaag me psp laten ombouwen en nu wil ik er spellen op hoe moet dit? ik snap nergens iets van dus graag duidelijk uitgelegt. Waar kan ik spellen vandaan krijgen? en hoe krijg ik ze op de psp? HELP ALSJEBLIEFT!!
Laatste reactie door wesley__, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Owja, en deze vraag staat vast op een verkeerde plek, maar heb geen idee waar ik deze vraag neer moest zetten....
Laatste reactie door kiwinasje, -
hey hoi, er zit een scheur in mijn DS naast dat lampje maar dan iets verder en daardoor gaat ie heel stroef open en als ik hem open doe gaat die scheur ook een stukje open en scheurt mijn ds steeds een stukje verder uit! weet iemand wat ik moet doen want ik ben het bonnetje kwijt ..
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Niemand?
Laatste reactie door Erphon, -
Xbox vraagjes
door Dark Legend- 5 reacties
- 1.5k weergaven
hallo, ik heb sinds kort een xbox 360, maar ik had een paar vraagjes... 1. is het slim om zo'n aparte cooler die je erop kunt klikken iets wat aan te raden is en aanzienelijk iets verbeterd of is het gewoon een x-tratje dat eigenlijk niet echt nodig is. 2. als ik hed goed gezien heb kun je je xbox verbinden via het thuisnetwerk naar een pc met Windows media center, maar is WMC een stuurprogramma zoals windows Vista/ XP of is dit gewoon software? 3. ik heb mijn xbox horizontaal staan, maar wegens plaatsgebrek staat er een decoder op... die word wel eens warm van de onderkant... is dit wegens de koelprobleempjes van de 360 echt af te raden of kan het ermee door? anders…
Laatste reactie door Dark Legend, -
hey, ik en een maat van mij zijn van plan om in de zomervakantie een lan-party(tje) te geven!, voor alle duidelijkheid een feestje in men eigen woonkamer met computers + tvs met console daaraan waarmee je de hele nacht drinkt en gamed enzo. (helemaal nix doen dus) Maar ik heb dus helemaal geen ervaring met lan-partys. Heeft iemand daar wel ervaring mee of leuke ideetjes! Het is voor 10 tot 15 man, sommige nemen hun eigen console mee. het is in de woon en computerkamer! O0, we hebben op die 2 plaatsen internet verbinding. we hebben 3 computers thuis die op internet aangesloten kunnen worden waarvan 1 4 jaar oud is en alleen maar goed genoeg is om op te kunnen msnen. W…
Laatste reactie door Dark Legend,