Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
regristratie code fifa 09
door Gast josannyschoen- 0 reacties
- 1.7k weergaven
hoi ik heb fifa 09 geinstaleerd maar op internet kan ik nergens een regristratie code vinden en ook niet op deze site. ik hoop dat jullie me kunnen helpen. grtzz
-
- 0 reacties
- 657 weergaven
Ok..... Sorry je hebt gelijk DukeN. Anywayz, ik hoop dat er wel iemand is die zin in een potje heeft
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
En ik open dit topic weer, want het vragen is niet verboden. Zodra er echter een code in dit topic staat, wordt dat bericht verwijderd. Informatie geven over hoe je zaken moet downloaden of cracken mag, maar serials geven is alsnog een illegale activiteit en om dit forum open te kunnen houden, mag er van zoiets niets gepost worden. Degene die het wel doet, krijgt een waarschuwing.
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 8.7k weergaven
Hoi, Heeft een van jullie een goeie site waar ik NL WII games kan downloaden. Ik heb er laats een aantal gedownload maar dat zijn of Italiaanse of duitse games. NL games zie je bijna niet. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo is er iemand die mij kan vertellen of deze site http://www.unlimitedwiidownloads.com/ betrouwbaar is en of iemand hier al ervaring mee heeft.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hey daar, Als je een goede en stabiele wow server wilt spelen moet je zeker www..org checken , het is een blizzlike server met scripted instances en goeie Gms.... Hij is nog klein op het moment , maar hij zal zeker uitgroeien tot een goeie server als er meerdere personen op komen spelen Je kans zelfs een char van retail / andere private server migreren naar deze server (http://forums..org/index.php?showtopic=751 voor meer info!) Grtz!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Of je leest even verder dan je neus lang is, want die zoek ik niet ik zoek er ook 1 met een achterkant. Groeten.
Laatste reactie door joranluth, -
- 1 reactie
- 3.6k weergaven
hallo, ik heb een aaantal spellen voor de nintendo ds gedownload die ik niet kan afspelen (xpa bestand ) hoe kan ik deze bestanden wel afspelen.??Ik ben al een hele tijd aan het zoeken maar ik kom er niet aan uit. groet, arno
Laatste reactie door Duken, -
resistance 2
door .Wouter.- 4 reacties
- 1.4k weergaven
ik heb een paar vragen over over resistance. 1.hoeveel man online? 2.kan je offline met zijn 2en (of meer) singeplayer doen?(split screen) 3.hoeveel man co-op online? bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
We kunnen beter een Fifa 09 topic maken , ontopic: shahab, heb je wel je resolutie van het spel als je de gewone resolutie die je normaal hebt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 696 weergaven
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 786 weergaven
Kan je er nu wel in als je hem illegaal hebt?
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
Het werkt al. Ik gaf mijn LAN ip ipv mijn WAN ip. Ik heb mijn bericht even veranderd. Sorry voor het ongemak :-\ Ontopic: als je intresse hebt om eens een keer te spelen in de server, stuur ff een pmmetje, krijg je de server pass en ik gooi hem gelijk online
- 6 reacties
- 1.4k weergaven
Ik wou GTA LCS downloaden maar toe kreeg ik (GTA LC Stories Music RIP) nu was mijn vraag wat is nou rip?
Laatste reactie door DemmaG ChuJin, -
Re: Swat 4
door pruikie- 0 reacties
- 783 weergaven
wie weet waar ik alleen een no-cd crack kan vinden?? de game heb ik
Laatste reactie door pruikie, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
ik kan het nog niet proberen want mn legale CoD 4 is nog niet helemaal klaar met installeren maar ik probeer het zo spoedig mogelijk!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 699 weergaven
Godver, de eerste hit op google is genoeg. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080610144148AAyf8gs en bekijk ook de source. Meer kan ik niet doen.
- 0 reacties
- 738 weergaven
Thanks tom? Hij heeft me geen eens geholpen, ik kom er nog niet uit xD [edit: ik denk dat ik het al snap. Ik gaf mijn LAN ip (verkeerd), maar ik moest mijn WAN ip geven (juist). Ik heb hem even vervangen, en zou iemand dan kunnen proberen of dat ip werkt?]
- 0 reacties
- 702 weergaven
Edit: bericht hierboven is verwijderd.
- 0 reacties
- 814 weergaven
thanks tom!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Probeer het nou maar gewoon met Hamachi, er zijn genoeg tutorials op het web die je erbij helpen. Het is echt geen kwestie van even uitleggen, want 1) het kost echt heel wat uren werk en 2) dan zitten we jouw werk te doen. Van afstand. Dat heb ik een aantal keer gedaan voor mensen die een WoW server publiek wilden maken en je bent er zomaar een hele dag aan kwijt. Wat ik dus even wil zeggen, is dat je dit soort dingen beter zelf uit kunt zoeken omdat mensen van afstand niet kunnen begeleiden, het heel wat tijd kost en je er uiteindelijk nog wat van leert. Oftewel: weet waar je aan begint!
- 0 reacties
- 695 weergaven
T is nog niet gelukt. Kan iemand me het aub uitleggen? Ik zou erg blij zijn als het is gelukt.
- 0 reacties
- 800 weergaven
Tsjaaaa, dat kan ik niet allemaal gaan uitleggen, dat duurt echt veel te lang. Google in ieder geval even op hamachi of op cod4 private server, er is zat informatie te vinden.
- 0 reacties
- 774 weergaven
Hoe doe ik dat dan?
- 0 reacties
- 709 weergaven
ok wat is het verschil tussen externe en interne ip? Dan kan ik het ff regelen
Laatste reactie door headsh0t,