Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1k weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd maar toen ik hem wou spelen kwam er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.) en dan kan ik op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. :-\ heeft iemand een oplossing dat ik hem kan spelen?
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb dit forum nou al een paar keer onderzocht en heb gezien dat er ook een aantal topics waren met hoe je gratis WoW kunt spelen. Ze gebruikten dan ook bijvoorbeeld een bekende private server (bijv. Wowscape). Alleen ik heb een andere erg leuke oplossing voor degene die het niet zo leuk vind om op zo'n server te spelen. Ik ben dan ook nieuw hier en weet totaal niet of dit mag hier op dit forum. Dus als deze post verwijdert wordt, dan snap ik zelf ook dat het dus niet mag . Maar in ieder geval, mijn oplossing voor de mensen die dit niet erg leuk vinden: We hebben sinds kort een hele nieuwe private WoW server draaien, speciaal voor Nederlanders die het l…
Laatste reactie door AsylumWoW, -
weet iemand een goede site die de nieuwste covers van de nieuwste games heeft? Zoals pes2009 of fifa09? alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb net dc++ geinstalleerd. Maar steeds als ik een filelist wil ophalen krijg ik een connectietimeout. :s Hoe kan ik dit oplossen?? MvG Rik EDIT: Ik heb een jaartje terug ook dc++ geinstalleerd maar toen werkte 'Get Filelist' WEL :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ EDIT2: Dit staat er nu ong. 2 uur lang al, ik denk dat hij geen verbinding krijgt...... :s (duidelijkere pic: http://img133.imageshack.us/img133/8634/probleemmetdcif7.png)
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 3 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb vandaag super smash bros brawl gekocht maar als ik die wil spelen krijg ik steeds een foutmelding weet iemand waar dit aan kan liggen ???
Laatste reactie door wmaster, -
HOE KAN FILMS DOWNLOADEN
door Gast ASHNA- 0 reacties
- 988 weergaven
WIE KAN MIJ STAP VOOR STAP UITLEGGEN HOE IK EEN FILM KAN DOWNLOADEN EN OP DVD BRANDEN EN WELKE PROGRAMMA'S IK NODIG .
-
- 4 reacties
- 9.4k weergaven
Al enige tijd kopieer ik NDS spelletjes naar een R4-kaartje. Nooit zijn er problemen geweest. De laatste tijd, bij de nieuwere spelletjes, krijg ik steeds dezelfde foutmelding: the save data could not be accessed, please turn the power off and reinsert the ds card. Deze tekst staat ook wel eens in het Nederlands. Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt!!
Laatste reactie door bschutgens, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb WoW nu net helemaal geupdate, hij is versie 2.4.3 ik heb in mijn realmlist het volgende gezet: en verder niks in de realmlist. En ik heb mij hier geregistreerd: http://account.scapegaming.com/register.php En toch krijg ik bij het inloggen op WoW, de foutmelding dat mijn account gegevens NIET kloppen, hoe kan dit? Laat maar, al opgelost, typte verkeerde wachtwoord in -.-'
Laatste reactie door robertmaverick, -
- 9 reacties
- 2.4k weergaven
hoi, ik heb laatst een ps3 met pes 2008 gehaald en ik wil er graag online mee spelen maar eerst moet ik verbinding hebben met het internet maar ik weet niet hoe het moet dus zouden jullie me kunnen helpen (ook wil k graag demo's enz. downloaden) groetjes miran
Laatste reactie door miran102, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd maar toen ik hem wou spelen kwam er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.) en dan kan ik op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. heeft iemand een oplossing dat ik hem kan spelen? ???
- 0 reacties
- 958 weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geinstalleerd maar als ik hem wil open komt er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worafgesloten. onze excuses voor het ongemak) en dan kan op op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Yow dudes. Nadat Robin mij een 1 score heeft gegeven. Kan hij de pot op Neenee lol. ;D Ik heb een probleem met mijn dstt (?) en nds (?). Als ik mijn dstt in mijn ds doe, start ik hem dus op. 1. Er verschijnt een wit scherm vanboven, en vanonder kan je nog the health of security heel vaag lezen. 2. Ik blaas in alle slotten, ik doe de dstt er terug in; start hem op en????: De NDS logo komt, health of sec. ook, maar na het logo verschijnsel komt er vanboven een wit en vanonder een zwart scherm.. Soms gewoon allebei wit. What the hell? Ligt dat aan me DS of DSTT ? Ik heb al goed geformatteerd enz. Ik geraak héél soms in de dstt, maar dat is dan met geluk. …
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit lijkt meer op KinderGarden , maar het is wel grappig @ assyrian: laat maar zitten, ik kan hem met mn blote handen ook wel aan :cool2: :duken: :irule: :biggun: :guns: :banaan: :ziek2:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 750 weergaven
Tis nog erger dan de kinderafdeling :slaap:
Laatste reactie door Pctje, -
xbox 360 ombouwen
door klijn4- 2 reacties
- 1.1k weergaven
kan je een xbox360 ombouwen?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 740 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25426.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Je drukt op prinstscreen, je opent paint, je doet: CTRL+V en dan komt als het goed het plaatje.. dan ga je naar: www.tinypic.com, en open je die afbeelding, dan uploaden, dan zie je een url met [i M G]naamplaatje[/i M G ] (maar dan aan elkaar), die moet je hier plakken en dan zie je je screenshot O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
Windows Vista Home is langzaam in gebruik
door Gast Play_Gangsta- 6 reacties
- 1.5k weergaven
Mijn pc is nogal traag na dat ik een ONLINE GAME AFSLUIT. Heb wissel bestand omhoog gezet maar dat heeft ook weer niet zo een nut. :-\ :-\ :'( Heb opstart programmas uitgezet Behalve de belangrijke. PC Start sneller op maar nogsteeds sloom kan iemand me alsjeblieft helpe. THNX
- 0 reacties
- 786 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25446.0[/iurl]
- 0 reacties
- 804 weergaven
Heb je mijn post uberhaupt wel gelezen?
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Poort openstellen moet softwarematig in zijn firewall, in dit geval Panda. MAar harwarematig wat jij bedoelt moet natuurlijk ook gebeuren
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
hi. kijk ik download al tijdje mijn nds games op torrent sites enzo. dat ging heel makkelijk. maar nu mijn psp is omgebouwd, wil ik ook psp games downloaden maar dat snap ik niet helemaal. het is RAR bestand ofzo? en het zijn allemaal losse bestanden? kan iemand helpen/uitleggen hoe het precies werkt? of weet iemand waar het mischien GOED op uitgelegt staat? Bedankt! x
Laatste reactie door Farid., -
Re: Spellen draaien niet goed
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 893 weergaven
Zou wisselbestand omhoog halen helpen? :'(
-
Re: op school wil ik op sites maar die zijn geblokeert
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 730 weergaven
Bij mij op school ook. maar! ga naar google. (werkt alleen als het een engelse of geen nl site is op google.nl) typ de site in, en zoeken maar. druk op vertaal deze pagina en dan zou hij het moeten doen want bij mij op school is zwaar beveiligd. dus veel geluk. is het een nl site? doe dit. google.com en typ de nl site in. en druk op vertalen maar dan staat het er in engels op de nl site xD. hopelijk werkt het. :peace:
-
- 0 reacties
- 908 weergaven
krijg je een heleboel winrar files en als je uitpakt dan krijg je
Laatste reactie door C.K7,