Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 985 weergaven
Hoi, Zoek een goede Processor E8400/E8500/E8600 met een beetje goede batch voor m'n Computer. Draai momenteel een quad core (Q6600) maar wil graag terug naar een Dual core.
Laatste reactie door egemin, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Zou heel erg graag ook een invite willen voor Demonoid.. Al tijdje op zoek naar een maar helaas nog geen succes gehad. Mocht je er eentje voor me hebben wil je die dan naar egemin<at>live<punt>nl sturen? Dank is zeer groot...
Laatste reactie door egemin, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Kijk, je zou kunnen zeggen je bent nieuw en weet niet wat bumpen is. Maar je kreeg een rode waarschuwing waarin stond dat het laatste bericht langer dan zoveel dagen geleden is. Dus voortaan niet meer posten in een half jaar oud topic, als je misschien hetzelfde probleem hebt kan het nog wel maar in feite voeg jij niks toe.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 769 weergaven
Is release-date van GTA IV op de Pc nou 02/12/08 ?
Laatste reactie door Luc., -
- 6 reacties
- 9.3k weergaven
Hallo, Vandaag dacht ik dat ik bij het begin van mij xbox gratis 1 maand gratis gold heb gekregen. Dus vandaag wou ik dat proberen en het is gelukt... 1) Je maakt een nieuw Xbox live idd aan (ja ik weet het dat het lastig is, daarom zeg ik dat het goed is voor tijdens vakantie's) 2) Als je moet kiezen voor membership : kies je silver en dan "keep silver". 3) Normaal komt er nu een scherm dat je 1 maand gratis Xbox live gold hebt. Ik wou het even met jullie delen... Voor iemand zoals mij is dit perfect omdat als ik bv. voor een jaar zou nemen er dan alleen tijdens vakantie of weekend op speel... Hopelijke hebben jullie er wat aan... Cédric. :peace:
Re: Iphone
door loesJ...- 0 reacties
- 993 weergaven
bedankt!
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 807 weergaven
idd
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 948 weergaven
Pardon? Wie doet er racistisch dan?
- 0 reacties
- 754 weergaven
Rascistisch gedrag = ban.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 884 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25697.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi, ik heb def jam gedownload,uitgepakt,gepatchd,en gebrand als image. het laden in de ps2 de eerste keer ging traag,maar ik kon het spel beginnen. na een pesonage (create fighter)aan te maken wou ik die saven...loading.... verder niks meer,het bleef maar laden. dus ik weet het effe ni meer,heeft er iemand ervaring met de memor32 slidecard die me kan helpen??? dirk
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 739 weergaven
hoe heb je die gevonden ??? die heb ik ooit gemaakt voor delight. alleen jammer dat de plaatjes er niet bij staan .
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
hoi ik heb een pc winkel en hopelijk kan ik jullie zo verder helpen O0 Farcry 2 multyplayer keys Bij mij te krijgen ik zeg hier geen bullshit ze werken allemaal ik heb tenslotte farcry 2 besteld met met dozen helaas waren Alle cd's kapot reden weet ik niet maar bij elke cd zat dus een werkende key !!! Iam not a cheater ! ik verkoop mijn keys daarom nu betaal met paypal op mijn account SPAMSPAM@SPAMSPAM.com (1 key = 5 euro storten ) volle garantie binnen de 24 uur krijgt u de key via mail toegestuurt stuur wel een mail naar mij dat je hebt gestort dan kan ik de key naar je mail terugsturen groetjes aan iedereen en hoop dat jullie er veel plezie…
Laatste reactie door foxwakko994, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
hoi ik heb een pc winkel en hopelijk kan ik jullie zo verder helpen :P :P :P Farcry 2 multyplayer keys Bij mij te krijgen ik zeg hier geen bullshit ze werken allemaal ik heb tenslotte farcry 2 besteld met met dozen helaas waren Alle cd's kapot reden weet ik niet maar bij elke cd zat dus een werkende key !!! Iam not a cheater ! ik verkoop mijn keys daarom nu betaal met paypal op mijn account foxwakko@hotmail.com (1 key = 5 euro storten ) volle garantie binnen de 24 uur krijgt u de key via mail toegestuurt stuur wel een mail naar mij dat je hebt gestort dan kan ik de key naar je mail terugsturen groetjes aan iedereen en hoop dat jullie er ve…
Laatste reactie door foxwakko994, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
Vind je dit een nutteloze topic stem dan op deze maar dat is ook een beetje een grapje. vertel hier je domste grap ooit hier komt die van mij het is rood en het ziet eruit als een aardbei maar het is geen aardbei toch een aardbei ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :) :) :) :) :D :D :D :D
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25627.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
muziek in de sims2
door maxs- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hey ik kreeg in de sims2 een bericht dat ik muziek in het spel kan doen maar waar moet ik het in zetten
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 821 weergaven
Oke, je vorige bericht is verwijderd dus plaats een nieuwe met wat meer detail, dan kan ik je helpen.
- 0 reacties
- 730 weergaven
Ik heb het zelfde probleem, daarom bump ik dit topic. Als een een ander probleem zou hebben zou ik een nieuw topic maken. Overigens voeg je weinig nuttigs toe dus tenzij je een oplossing voor mijn probleem hebt kun je wat mij betreft wel uit dit topic wegblijven. Bvd
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 3.3k weergaven
ik ben op zoek naar deze programa om een film mee af te spelen want als ik het film wil afspelen krijg ik zo video te zien dat ik deze video alleen met XVOD decoder kan afspelen.... :-\
Laatste reactie door walid562, -
- 1 reactie
- 999 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar ik wil graag een andere videokaart, daarom heb ik een paar vragen: 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
Ik heb op dit forum de regels niet kunnen vinden, maar over het algemeen is bumpen verboden bij forums blijkbaar is dat niet zo bij dit forum. Ik zeg niet dat dit topic niet gebumpt mag worden, maar ik zeg dat als bumpen niet mag dit een mega bump is en het dus niet mag wat hij zegt. Ook zegt hij dat er in dit topic "gehijacked" word terwijl dat helemaal niet waar is. En over het probleem in een oud topic, omdat ik zie dat veel moderators tegen gebruikers die hun eigen probleem in andermans topic zetten zeggen dat ze een nieuw topic moeten openen dacht ik dat dat ook moest. Blijkbaar mag je dus gewoon je eigen probleem in andermans topic strooien, oke dan weet ik dat …
- 0 reacties
- 796 weergaven
hi⋅jack verb (used without object) 5. to engage in such stealing or seizing.
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
hallo ik heb alone in the dark 5 gedownload en wilde hem cracken maar hij zo verdomd goed beveiligt dat het me niet lukt kan misschien iemand van hier mij vertellen hoe dat moet.. ik heb alles geprobeert misschien dat jullie iets weten groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Daar is een appart topic voor.
Laatste reactie door Assyrian,