Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 892 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25891.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Heeft iemand misschien een account bij een payserver, ik wil FIFA 09 voor de Xbox360 downloaden maar die kan ik alleen nog maar binnen halen met een payserver en dan meot ik weer gaan betalen enzo en dat duurt weer zo lang en het is maar voor 1 download. SMS-Usenet is er namelijk niet meer, naja is er wel maar daar moet je nu ook per maand betalen.
Laatste reactie door eD.winn, -
- 0 reacties
- 873 weergaven
Is er toevallig nog iemand die een invite aan mij kwijt wil? :friends:[tt]Bvd[/tt]
Laatste reactie door teach78, -
- 0 reacties
- 863 weergaven
Heb ik gezegd dat je kan mixen met fruity loops? En Gamertje, je kan toch zelf kijken wat het is? Maak aub ook een screenshot en plaats hem hier.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 902 weergaven
Het klopt ook dat je dat er mee kan Luc wist gewoon niet wat hij zei.
- 0 reacties
- 811 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25857.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
Mixmeister & Fruity Loops.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb ook GTA SAN ANDREAS (origineel maar met NO CD CRACK) dus ik heb dat bestand even geüpload, zie de bijlage. Als het goed is hoort hij het nu te doen. #JOEPIE# [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
nieuwe mobiel
door Dark Legend- 3 reacties
- 1k weergaven
hey, mijn abbo van me mobiel is afgelopen op 1 jan. 2009... dus ik ben alvast aant zoeke voor een nieuwe weet iemand een goede sites voor goedkope mobieltjes?? liefst geen oude mobieltjes :s
Laatste reactie door Luc., -
Re: voorstellen
door Gast jankorfker- 0 reacties
- 701 weergaven
ik ben jan, 25 jaar en mijn interesses liggen voornamelijk bij muziek en games
-
- 0 reacties
- 738 weergaven
hallo tom zag dat jij mij kan helpen ik ben gek van fifa manager 09 heb al gedownload maar nu vraagt hij een soort code en je weet het al die heb ik niet kan jij mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Kan dit ik ben al 2 uur en 45 minuten bezig en pas 15.4 procent
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 918 weergaven
hey medegamers, ik bn net nieuw en gelijk al een vraag. ik heb fifa 09 netjes in de winkel gekocht :P en dan moet je gelijk na het installeren registreren, en dat heb ik gedaan. maar mijn pc heeft g1 internet, daarvoor had ik hem ff aan het internet gezet met het installeren. maar nu dus g1 internet en wil ik spelen staat er dat ik een internet verbinding nodig heb zodat ze het spel kunnen controleren. maar ik wil gewooon zonder internet spelen. is er een crack voor of iets?? reageer please snel want kwil zo dolgraag beginnen b.v.d later
Laatste reactie door Andrinho, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
al deze klassiekers en flipping beats wil ik er ook nog graag eentje aan toevoegen ik hoop dat jullie hem waarderen
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 885 weergaven
Ja ik ben supporter van de Standard Luik uit Belgie
Laatste reactie door nielszz22, -
- 0 reacties
- 773 weergaven
Kan het echt niet anders
Laatste reactie door gamertje, -
GTR Evolution
door gamertje- 1 reactie
- 793 weergaven
Hoi mensen, Ik zit op me vaders pc en wil GTR Evolution downloaden Het moet een veilige zijn want vorige keer moest de pc weg wegens virus kan iemand me een veilige site geven waar ik hem direct kan downloaden zonder via limwire ofzo Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
Fifa 2009
door Gast Lloyd_20- 0 reacties
- 842 weergaven
Dag mensen, Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede download van fifa 2009, maar kan deze tot op heden nog steeds niet vinden. Weet er iemand een goede link hiervoor? Het liefst zoek ik er 1tje met Nederlands commentaar. Alvast bedankt! Lloyd
-
[360] Welke drive?
door Luc.- 5 reacties
- 2.7k weergaven
Ik wil mn Xbox laten ombouwen bij Ombouw Eindhoven met Xtreme Flash ofzoiets. Hier wat er op de site staat: ### Xtreme Flash - ombouw - € 35 euro- Ook Hitachi V79 drive! Alle modellen van de Xbox 360 bouwen wij om. Ook alle verschillende dvd drives. Hitachi v46, v47, v59, v78, v79--- Samsung MS25, MS28 --- BenQ De Hitachi V79 bouwen wij om. Dit model is echter niet softwarematig te flashen maar wordt met behulp van een chip geflashed. Uiteindelijk is de werking hetzelfde als met de andere modellen. De kosten van dit model zijn wel 75 euro ipv 35 euro. Let op! De Philips Lite-On drive is nog niet om te bouwen. Deze treft u aan in 360's met een fabrikage dat…
Laatste reactie door Luc., -
- 4 reacties
- 4.4k weergaven
hallo allemaal ik heb de wii een heb hem op internet aangesloten via draad nu zou ik nog willen weten of ik ergens via de computer het internet kanaal gratis kan krijgen?? ik zou er zeer blij mee zijn alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robbert, -
- 8 reacties
- 4.7k weergaven
Heey, Ik heb een vraag als die bestanden zijn in part1 enzo maar voor mijn psp moet ik ISO of CSO hebben hoe moet ik dat doen..? Groetjes,Rogier
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Omdat je het ook niet hebt gekocht, download het ergens op isohunt zit een goede torrent.
- 0 reacties
- 924 weergaven
O0
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Gr. Remco
Laatste reactie door remco.., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
heeft iemand ergens een geldige serial voor Hitman Pro 3?
Laatste reactie door Bart',