Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 916 weergaven
JFK 99 waarom J.F.K? [Edit] Post zelf verwijdert, wist reden al.
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 919 weergaven
Hij doet het weer
Laatste reactie door gamefreaks, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
kan iemand mij daar mee helpen wat ik moet doen?Huh? zou het nog 1 keer uitleggen ik heb het spel gedownload en wil cracked servers spelen maar dan moet ik patch downloaden ik heb dat gedaan uitgepakt en al en dan wil ik het spel starten en dan druk ik op console dan de code maar dan staat er download the latest patch terwijl ik patch al heb gedownload dan download ik een andere en dan verwijder ik die ene en dan staat er Setup has detected that you already have call of duty - world at war1.1 patch installed. you do need to install the 1.1 patch click OK to exit the installer wat moe tik doen help iemand mij als het kan
Laatste reactie door senderos, -
- 0 reacties
- 716 weergaven
Heb je de patch wel geïnstalleerd ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Suc6 Bart! Lekker strand weer...
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
Heb ik even gedaan
- 0 reacties
- 736 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware]. [http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26037.0]
- 0 reacties
- 829 weergaven
zal ik maar een andere downloaden toch?
Laatste reactie door gamerzondergame, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan]. [http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26175.msg104136#new]
Re: Forum maken
door maikelbe- 0 reacties
- 822 weergaven
o sorry zal het wel even tot een post maken
Laatste reactie door maikelbe, -
- 1 reactie
- 990 weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 861 weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door evertiena, -
- 775 weergaven
het is me gelukt om header te veranderen!
- 739 weergaven
ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar het is me toch gelukt !
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26145.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 914 weergaven
Ik heb even gekeken in een ander topic en heb dit doornomen: Ga naar Uitvoeren > typ hier "cmd" > typ in het zwarte scherm "ipconfig" > dan zoek je even je standaard gateway adres op > schrijf dit over of onthoudt dit en ga naar je internet Browser en typ het adres in > als het goed is kan je nu in je router komen ik weet niet of jullie een wachtwoord hebben maar meestal is het Gebruikersnaam: admin en Wachtwoord: admin. okee nu je in de router zit moet je op zoek naar Universal Plug and Play (afkorting UPnP) dit dingetje staat meestal gewoon onder settings in de router, als dit niet is aangevinkt moet je dat cker doen. de kans is groot dat hij daarna gewo…
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 923 weergaven
gisteren XP geinstalleerd en net weer een vastloper, en ik heb net via eigenschappen van deze computer het automatisch herstarten uitgevinkt. en misschien handig om te weten toen ik op de reset knop drukte, en toen windows ging laden kreeg ipv mijn normale bureaublad een grijs scherm met witte puntjes
Laatste reactie door Sasja, -
- 0 reacties
- 865 weergaven
heb er nog meer maar die komen later
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: BF 2142
door Jacob- 0 reacties
- 723 weergaven
kan iemand helpen?? :s O0
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26100.0
- 0 reacties
- 849 weergaven
ik heb de database van divinity gedownload en alles uitgevoerd wat ik moest doen, maar hij laad deze niet. volgens de handleiding van divinity moest ik de cdb bestanden in mijn documenten/pcm2008/database zetten. maar is dit wel de plaats vanwaar het programma deze laad?
Laatste reactie door Henke, -
- 0 reacties
- 773 weergaven
Die van Kane's wrath had wel erg weinig seeds... Deze met wat meer seeds van skullptura: http://thepiratebay.org/torrent/4093321/Command_And_Conquer_3_Kanes_Wrath_Full-Rip_Multi-6_Skullptura
- 0 reacties
- 746 weergaven
Zal ik anders ook nog wat oudere games als GTA Vice City, Prey, COD 1/2 en/of 3, Battlefield 2 enz er aan toevoegen??
- 0 reacties
- 939 weergaven
2de keer gekeken en toen bleef hij vas staan op 16 minuten. temeratuur was voor de core 38 en TJ max was 57
Laatste reactie door Sasja, -
quickpar werkt niet
door Gast kleintjes- 1 reactie
- 1.2k weergaven
heb zins kort windows vista maar nu heb ik een probleem met quickpar. ik kan hem niet met de rechtermuisknop open en de icoontjes zijn ook niet te zien. wie weet hier raad mee?
Laatste reactie door Assyrian,