Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Re: convertx2dvd probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 752 weergaven
Ik heb het probleem niet kunnen vinden en het het daarom maar verwijdert.
-
- 0 reacties
- 729 weergaven
misschien komt het door je achtergrond?
Laatste reactie door FleXa, -
Re: avi-films op dvd zetten
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 778 weergaven
Ik gebruik altijd convertx2dvd en die doet het perfect, maar ik heb pas 3 seizoenen van de simpsons gedownload(allemaal .avi), maar die kan convertx2dvd niet converteren en branden, hoe kan dit dan?
-
Nickchange
door Gast Play_Gangsta- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Zou je mijn nick kunnen veranderen in PeArL als die gebruikt is graag in ChAtTu alvast bedankt
-
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hallo, ik hoorde da GTA IV al een tijdje voor de pc uit is maar ik kan er nergens een torrent van vinden... weet iemand hem te vinden...?
Laatste reactie door Heisenberg, -
code of honor 2
door mitsas- 5 reacties
- 1.3k weergaven
hallo weet iemand hoe ik dit kan oplossen als ik heb opstart krijg ik dit:je video kaart word niet ondersteund.eigenlijk was dit in het engels maar ik heb het vertaald O0
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
is maar gekheid
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 767 weergaven
Ik heb het in de map gezet. Maar als ik erop klik staat er 'Football Manager 2009 is already running'? Daarna doet hij het niet. Wat moet ik doen??
Laatste reactie door burakbest7, -
- 0 reacties
- 714 weergaven
http://thepiratebay.org/torrent/4508759/Football_Manager_2009_crack dit is de goede denk ik nogmaals succes O0
Laatste reactie door mitsas, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
ooooh sory verkeerde crack en serial deze is van fifa 09 sory
Laatste reactie door mitsas, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Vind ik persoonlijk ietjes beter, kan je tenminste zien WAAROM wel/niet. En je zegt dat je nog geen patches hebt geprobeerd. Heb je al wel de fixes geprobeert dan? dat zou het ook nog kunnen wezen.
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
heeft iemand nog een werkende crack voor mij? arabisch snap ik niet en die andere is verlopen. en bij google had ik er 1 gedownload maar die was weer beschadigt.
Laatste reactie door Renedeman, -
resistance 2
door .Wouter.- 0 reacties
- 1k weergaven
kan ik ook de gewoone singe player (story mode) splite screen spelen ??
Laatste reactie door .Wouter., -
wii ombouwen?
door minka- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, ik zit eraan te denken om onze wii om te laten bouwen. Kan ik dit weilig laten doen, of loop ik een groot risico als ik dat doe, en de wii spellen die ik gekocht heb in de winkel, kan ik die er dan ook nog gewoon op spelen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
Je moet volgens mij persee een update doen? Heeft hier nou niemand meer last van?
Laatste reactie door Mussie, -
GTA vice city
door Maartenn- 7 reacties
- 2.1k weergaven
Heey iedereen! Wie weet er misschien een goede torrent voor de game: GTA Vice City? Een crack hoeft niet, want dat lukt me wel! Alvast bedankt!
- 0 reacties
- 908 weergaven
Dat was ff een foutje, hier is de grote versie: [img width=1 height=1]http://img529.imageshack.us/images/thpix.gif
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 945 weergaven
Maar zoals ik al heb gepostt zijn het 4 vlc bestanden (kijk boven voor info) hoe moet ik diedan extracten tot 1 of hoe werkt dat dan?
- 0 reacties
- 703 weergaven
dat zijn 2 (.bin) en 2 (.cue) bestanden allebij met een vlc player logo?
- 0 reacties
- 939 weergaven
Weet je wel zeker dat je nieuwsgroep server zulke oude bestanden kan downloaden ?
Re: Forum maken
door gamertje- 0 reacties
- 799 weergaven
excuses denk een gewoonte
Laatste reactie door gamertje, -
Re: Forum maken
door gamertje- 0 reacties
- 826 weergaven
All gelukt laat maar!!!!!!!!! Dit moest het zijn de fout zat in de host pctuts.site90.com
Laatste reactie door gamertje, -
GTA vice city pc
door Maartenn- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo iedereen! Kunnen jullie misschien een goede torrent aan mij geven voor de game: GTA vice city? Een crack hoeft niet want daar kom ik wel makkelijk uit! Groetjes, Maarten!
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 875 weergaven
dus het is geïnstalleerd en ik vind het spel terug in mijn ontspanning en ik kan de map editor spelen wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door murdock09, -
- 0 reacties
- 711 weergaven
Bedankt maar nog een probleem hoe voeg ik een code toe aan een knop
Laatste reactie door gamertje,