Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 700 weergaven
Wat zoek je dan?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
eneh.. wat moet ik verder doen, kun je me een paar aanwijzingen geven. thanks
-
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Als ik de spel start dan moet ik heel lang wachte er staat convert your video card ....
Laatste reactie door jackkiej, -
- 0 reacties
- 777 weergaven
Alles , weet je hoe je met Nieuwsgroepen moet downloaden ?
- 0 reacties
- 986 weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 860 weergaven
Ik loop zelf ook stage. Ik ging langs bij een vrijwilligersorganisatie en die stuurden me door naar de Landstede. Het is niet alleen een school maar ze geven ook cursussen en je kunt er stage lopen. Misschien is er een Landstede of een andere organisatie die je kan helpen in Amsterdam. Hier wat resultaten: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vrijwilligersorganisatie+amsterdam&btnG=Zoeken&meta= en Landstede: http://www.landstede.nl/training_opleiding_advies/index.asp?spclmId=66&brcid=68& Hopelijk heb je er wat aan. Ik vond ook niet zo snel mijn stageplek hoor, dus maak je geen zorgen. #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
Bedoel je de opties in gta4 of iets anders? Want als ik bij gta4 naar Options ga, dan kan ik deze 4 dingen kiezen: Controls, Audio, Displayen Grapichs.
Laatste reactie door snor1991, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Kan iemand me alsjeblieft helpe!!
- 0 reacties
- 974 weergaven
hallo ik heb battlefield 2 nu, ik ben online 2 ranks up gegaan (ondercorporaal) ik heb de bonuskid van aanvaller ontvangen (G3) maar ik kan hem niet gebruiken. :'( kan iemand helpen? alvast bedankt.
Laatste reactie door DaleyHaar, -
convertx2dvd probleem
door Gast Vlutje- 7 reacties
- 1.7k weergaven
Hoi, Ik gebruik voor het converteren van films en het branden ervan altijd convertx2dvd, maar ik heb pas een paar seizoenen van de simpsons gedownload, maar deze kan convertx2dvd niet converteren, hoe kan dit? Bvd
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Wie weet een hele stomme vraag. Kan je een bestandstype: Microsoft PowerPoint-diapresentatie Omzetten naar een filmfragment of videoclip. Weet niet of jullie begrijpen wat ik bedoel. Kan namelijk een Microsoft PowerPoint-diapresentatie niet op mijn Zen Vision: M 30gb MP3 speler zetten. :-\ Heeft iemand hier een oplossing voor, zo ja hoe moet dat gedaan worden. Bij voorbaat dank tima
Laatste reactie door jurriaan92, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hoi, Ik heb ffm2009 gedowned, maar na instalatie en na de cd-key vraagt hij om een registratiecode. Deze heb ik niet. Is dit nog te omzeilen of niet?? Greetz, Dooie
Laatste reactie door jurriaan92, -
- 0 reacties
- 772 weergaven
Wat zijn je instellingen in de game?
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
:o http://thepiratebay.org/torrent/4555248/GTA.IV.Crack.Securom.Bypass.Launcher.UBER-PROPER-FeD0R die had ik net binnen 5 seconden binnen ofzo, alleeen bij mij is hij 552kb^^ magoed, zal we niet uitmaken, in iedergeval bedankt, zal heb strax thuis eens even testen ;D ;D ;D
Laatste reactie door xNoldor, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
wat voor file is dan de trojan -.- . de iso kan niet. yazu en daemon van site gedownload.. dus geen virus. een of andere fake noob.
Laatste reactie door noobxl, -
vidio player
door jan diedel- 2 reacties
- 1.1k weergaven
heb de film The Day The Earth Stood Still binnengehaald en moet nu zogenaamd naar /www.divxmovienow.com om een vidio player de kopen is hier een andere oplossing voor? heb zelf Media Player Classic Nero ShowTime Essentials VLC media player CyberLink PowerDVD en Windows Movie Maker Wie kan mij helpen met de juiste informatie. Mod:/ heb even je poll verwijderd, graag alleen eentje maken als het nodig is.
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 824 weergaven
Hoeveel mensen hebben dat bestand gedownload?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Geen idee, hoe kun je dat zien?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 873 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
@ robertoow: bedankt voor de raad, maar nu vind ik die Carlos Cojones hier toch wel niet zeker! Ben je zeker dat die hier tussen staat :redface:
Laatste reactie door crypt, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Laatste reactie door Beuzer, -
Patch je Wii
door Delfzijl- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik kan je Wii op basis van puur en alleen software zover krijgen dat ie gecopieerde spellen afspeelt. 100% veilig dus!! Je Wii hoeft niet open! Dus niks kan beschadigd raken!! Tweede voordeel is dat het ook nog eens belachelijk goedkoop is! Je zal gewend zijn dat een chip plaatsen(gevaarlijk!!) je tussen de 100 en 150 euro kost! Daar zitten wij ver onder! We wonen in Groningen, maar als je voldoende mensen bij elkaar krijgt, komen we gewoon naar je toe! Hoe makkelijk, goedkoop en veilig wil je het hebben!! Interesse? Stuur even een mailtje naar SPAM @ SPAM
Laatste reactie door Delfzijl, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
no problem
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
Gewoon niet normaal !!! :-[ Damn.
Laatste reactie door Flying John, -
- 0 reacties
- 832 weergaven
Ik heb GTA IV voor de PC!! #JOEPIE# //modbreak: Smileybom en eigenlijk ook in het verkeerde topic geplaatst. Pas er voortaan even mee op. Zie huisregels. Bij tweede keer waarschuwing.
Laatste reactie door #JOEPIE#,