Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 940 weergaven
O0
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Gr. Remco
Laatste reactie door remco.., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
heeft iemand ergens een geldige serial voor Hitman Pro 3?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi, Zoek een goede Processor E8400/E8500/E8600 met een beetje goede batch voor m'n Computer. Draai momenteel een quad core (Q6600) maar wil graag terug naar een Dual core.
Laatste reactie door egemin, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
Zou heel erg graag ook een invite willen voor Demonoid.. Al tijdje op zoek naar een maar helaas nog geen succes gehad. Mocht je er eentje voor me hebben wil je die dan naar egemin<at>live<punt>nl sturen? Dank is zeer groot...
Laatste reactie door egemin, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
Is release-date van GTA IV op de Pc nou 02/12/08 ?
Laatste reactie door Luc., -
- 6 reacties
- 9.4k weergaven
Hallo, Vandaag dacht ik dat ik bij het begin van mij xbox gratis 1 maand gratis gold heb gekregen. Dus vandaag wou ik dat proberen en het is gelukt... 1) Je maakt een nieuw Xbox live idd aan (ja ik weet het dat het lastig is, daarom zeg ik dat het goed is voor tijdens vakantie's) 2) Als je moet kiezen voor membership : kies je silver en dan "keep silver". 3) Normaal komt er nu een scherm dat je 1 maand gratis Xbox live gold hebt. Ik wou het even met jullie delen... Voor iemand zoals mij is dit perfect omdat als ik bv. voor een jaar zou nemen er dan alleen tijdens vakantie of weekend op speel... Hopelijke hebben jullie er wat aan... Cédric. :peace:
Re: Iphone
door loesJ...- 0 reacties
- 1k weergaven
bedankt!
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 853 weergaven
idd
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Pardon? Wie doet er racistisch dan?
- 0 reacties
- 769 weergaven
Rascistisch gedrag = ban.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25697.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi, ik heb def jam gedownload,uitgepakt,gepatchd,en gebrand als image. het laden in de ps2 de eerste keer ging traag,maar ik kon het spel beginnen. na een pesonage (create fighter)aan te maken wou ik die saven...loading.... verder niks meer,het bleef maar laden. dus ik weet het effe ni meer,heeft er iemand ervaring met de memor32 slidecard die me kan helpen??? dirk
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 987 weergaven
Vind je dit een nutteloze topic stem dan op deze maar dat is ook een beetje een grapje. vertel hier je domste grap ooit hier komt die van mij het is rood en het ziet eruit als een aardbei maar het is geen aardbei toch een aardbei ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :) :) :) :) :D :D :D :D
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25627.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
muziek in de sims2
door maxs- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hey ik kreeg in de sims2 een bericht dat ik muziek in het spel kan doen maar waar moet ik het in zetten
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Ik heb het zelfde probleem, daarom bump ik dit topic. Als een een ander probleem zou hebben zou ik een nieuw topic maken. Overigens voeg je weinig nuttigs toe dus tenzij je een oplossing voor mijn probleem hebt kun je wat mij betreft wel uit dit topic wegblijven. Bvd
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 3.3k weergaven
ik ben op zoek naar deze programa om een film mee af te spelen want als ik het film wil afspelen krijg ik zo video te zien dat ik deze video alleen met XVOD decoder kan afspelen.... :-\
Laatste reactie door walid562, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar ik wil graag een andere videokaart, daarom heb ik een paar vragen: 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 839 weergaven
hi⋅jack verb (used without object) 5. to engage in such stealing or seizing.
- 0 reacties
- 754 weergaven
hallo ik heb alone in the dark 5 gedownload en wilde hem cracken maar hij zo verdomd goed beveiligt dat het me niet lukt kan misschien iemand van hier mij vertellen hoe dat moet.. ik heb alles geprobeert misschien dat jullie iets weten groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
iso bestand
door uiltje- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hallo, ik heb de sims 2 gedownloaden nu heb ik van een uif-bestand een iso-bestand kunnen maken. Nu heb ik in dezelfde map ook nog een MDF en een MDS extensie staan. Ik heb geen flauw idee wat ik nu moet doen. Is er misschien iemand die mij letterlijk en op een simpele manier uit kan leggen wat ik nu moet gaan doen. Ik snap er de ballen niet meer van. :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :pc:
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 819 weergaven
bekijk deze video: :cool2: ;D www.youtube.com/watch?v=gHth7To0O4E Of deze : www.youtube.com/watch?v=QnSzPKAhFt4
Laatste reactie door walid562, -
- 0 reacties
- 773 weergaven
Wow wat slecht dat er gewoon een mod in dit topic zit die toelaat dat het topic keihard gehijacked wordt. Een collega van mij heeft hetzelfde probleem als OP, en ik heb al vrij veel geprobeerd maar niets lijkt te werken. Hij is geregistreerd bij de tracker, alle poorten staan open en hij heeft obv de nieuwste versie (1.8.1). Hoor hier graag iets over, en niet over hoe het nou eigenlijk werkt met torrents, daar zijn vast een boel andere topics over
Re: Hollands Supermodel voor de Nintendo DS
door Gast Juultiee- 1 reactie
- 994 weergaven
Hej ja ik heb dat spelletje op kaartje je mag hem wel overkopen is de orginelen zit nog in doos hollands super model;) ik heb heb voor 40,00 verkocht mail me maar op miss_juultiee@live.nl
Laatste reactie door mobas,