Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 788 weergaven
weet iemand misschien op welke pagina die crack staat ::)of de link wil geven ;D In de tijd dat je dit berichtje aan het typen was kon je al aan het zoeken zijn, niemand gaat je helpen als je zelf 0,0% moeite doet. heb de hele middag zitten zoeken en geen 1 van de cracks die k hier heb gevonde werkt dus ??? Lezen kun je schijnbaar ook al niet.
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
ik heb denk ik de vraag niet goed gesteld, :-\ ik bedoel het commentaar wat gegeven word door joeri mulder hoe stel ik die in het nederlands in?
Laatste reactie door johndeerntje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hee mensen Ik heb vandaag counter strike source gekocht Maar.... Hierbij heb ik 2 questpasses gekregen. 1tje voor cs source en 1 voor day of defeat source. Als je em wilt moet je mij eventjes een pm sturen waarom jij hem zou moeten krijgen leukste 2 krijgen hem. Zet er bij welke je het liefste wilt. Vergeet me dan ook niet toe tevoegen op steam Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
Hallo, Ik heb GTA IV gedownload maar kan hem dus niet opstarten omdat hij geactiveerd moet worden. Ik van alles geprobeerd zoals; paul.dll in offlineactivation-map gegooid en dan op deze manier offlineactivation.exe te starten maar dan geeft die een foutmelding dat de wrapper version van securom te oud is. Toen heb ik op internet gezocht naar andere cracks maar ik kom er niet uit! Kan iemand mij helpen hoe ik het moet doen? Bestaat er een crack die ik kan uitpakken en rechtstreeks kan kopieren? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Alvast bedankt!
Laatste reactie door soepkipp, -
- 0 reacties
- 969 weergaven
Heey, Ik heb Pro Evolution Soccer gedownload en ik wil hem nu updaten met de patches van Konami.. Alleen geeft hij aan dat hij de DVD-rom mist, maar die heb ik dus niet.. En ik heb m'n download bestandje ook niet meer. Volgens het update scherm, moet het een msi bestand zijn. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
problemen met downloaden grabit
door Gast oosterhoutertje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Help wie kan er mij helpen,heb sinds vandaag een nieuwe computer aangeschaft met vista,nu wil een film downloaden met grabit (altijd goed gegaan)nu krijg ik een scherm met WILT U DIT BERICHT OPENEN OF OPSLAAN en vanaf daar gaat het fout ik klik op opslaan sla hem in een map op dan krijg ik download geslaagd maar krijg dan de mediaplayer te zien en zeg dat dat het bestand niet geopend kan worden. hij gaat ook helemaal niet naar grabit wat hij voorheen wel deed. wie kan mij aub hier mee helpen groetjes wil
-
- 0 reacties
- 752 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Zlatan- 0 reacties
- 685 weergaven
Ja die vraag bedoelde ik.
-
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast iersel7- 0 reacties
- 692 weergaven
Hallo, Heel erg graag zou ik ook een invite code voor Demonoid willen hebben. Kan iemand mij een code mailen op Iersel7@Home.nl Ik zal je zeer dankbaar zijn en wellicht dat ik iets terug kan doen. Groeten, Martin
-
- 5 reacties
- 1.1k weergaven
Monster[Eng]Dvdrip.Dino nederlands ondertitel zoek ik. wie maak mijn blij
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 873 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26705.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
www.digi-tors.org we are back ;D
Laatste reactie door digitor, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
Hee jongens, ik heb een PM in het engels gekregen, nu kan ik wel basis engels maar niet zo van dat je denkt wow! Dus kunnen jullie mij helpen met het terug sturen van de PM? Dit is de PM: hello J.F.K. 99 I am a new member here only since yesterday but would be very grateful when you could send me an invite code. I tried another member last night, but he did not have one anymore. From what I read this evening, you could possibly help me? I live in the south of the Netherlands and I hope my request will be answered with some good news. best regards, redfoxhunter53, Geert
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Hoe kan je beeldscherm op gaan? zitten er dan batterijtjes in bij jouw
Laatste reactie door Jeroen, -
Kan Bioshock niet verwijderen
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1k weergaven
Ik heb bioshock voor de pc gedownload: http://thepiratebay.org/torrent/3791889/Bioshock.2007.PC-Rip.Full.Game.English.Skullptura Maar nu wil ik hem verwijderen en dat lukt niet, steeds als ik dat probeer geeft de pc aan dat ik daar niet gemachtigd voor ben, hoe kan ik dit omzeilen en bioshock verwijderen?
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 952 weergaven
www.panda-beer.org als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!!
Laatste reactie door Thundercat, -
- 0 reacties
- 659 weergaven
Panda-beer als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! :'( Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. ;D Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!! :peace:
Laatste reactie door Thundercat, -
Re: Is dit snelle internet?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 668 weergaven
ohhh okay, slotje :slot:
-
Hoe kan ik grabit instellen?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb grabit een tijdje gebruikt maar ik wil het gratis gebruiken weet iemand hoe ik het kan instellen ik heb de handlijding hier al gelezen maar snap er niks van.
-
- 0 reacties
- 867 weergaven
Stam = smelt. Verledentijd = +te. Smeltte.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 839 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26629.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Zie centraal topic. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal ik heb een probleempje en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb Spore gedownload en geinstalleerd de serial code ingevoerd, instalatie gaat gwn goed maar nu is het geinstaleerd. Als ik het spel nu wil opstarten komt er een schermpje te staan dat ik de registratie code moet invoeren.Nu heb ik de serial code van de instalatie ingevoerd en dan verdwijnt het schermpje en denk ik yoepie het is gelukt maar dan komt het schermpje weer gewoon terug opnieuw te voorschijn :'( Wat moet ik nu doen ?
Laatste reactie door notendop, -
SERIAL voor fm09
door .Wouter.- 3 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb bijna overal gezocht (zover ik weet) maar ik kan het nergens vinden zouden jullie een serial hebben, bedankt
Laatste reactie door Jacob, -
SERIAL voor fm09
door .Wouter.- 0 reacties
- 833 weergaven
ik heb bijna overal gezocht (zover ik weet) maar ik kan het nergens vinden zouden jullie een serial hebben bedankt
Laatste reactie door .Wouter.,