Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Re: Karaoke maken
door MiXo- 0 reacties
- 947 weergaven
Hij download niet meer?(1ste link) 2de link is met activeringscode
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 809 weergaven
2008-12-14 19:05:39 ----A---- C:\WINNT\System32\cdrtc.dll 2008-12-14 19:05:39 ----A---- C:\WINNT\System32\cdral.dll 2008-12-14 19:05:32 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpns.dll 2008-12-14 19:05:29 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpasf.dll 2008-12-14 19:05:29 ----A---- C:\WINNT\System32\wmerror.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpshell.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpdxm.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\asferror.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpui.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmploc.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpcore.dll 2008-12-14 19:05:2…
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
In welk bestandstype staat de film ?
Laatste reactie door mr_smokalot, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
vervolg info.txt: info.txt logfile of random's system information tool 1.05 2008-12-26 15:06:51 ======Uninstall list====== Adobe Flash Player 10 ActiveX-->C:WINNTSystem32MacromedFlashuninstall_activeX.exe Adobe Flash Player 10 Plugin-->C:WINNTSystem32MacromedFlashuninstall_plugin.exe Adobe Shockwave Player-->C:WINNTsystem32AdobeSHOCKW~1UNWISE.EXE C:WINNTsystem32AdobeSHOCKW~1Install.log AVG 7.5-->C:Program FilesGrisoftAVG7setup.exe /UNINSTALL CCleaner (remove only)-->"C:Program FilesCCleaneruninst.exe" EPN werkboek-i buiteNLand/1 vmbo-T havo vwo-->RunDll32 C:PROGRA~1COMMON~1INSTAL~1PROFES~1RunTime701Intel32Ctor.dll,LaunchSetup "C:Program FilesInst…
- 0 reacties
- 768 weergaven
mja, scheelt toch niet heel veel met je 7200 rpm... nou mijn cadeas van mijn ouders. zwitsers zakmes. [img width=300 height=300]http://cmp.roularta.be/cmdata/Images/site4/xavier2/thema/geld/euro_biljet1_cm300.jpg 75 euro's [img width=384 height=403]http://www.leblogauto.com/images/playboy_1.jpg playboy fragrance for men (ofcourse) [img width=188 height=188]http://www.vvv.nl/images/dynamic/divers/cadeaubonnen/bol_188.jpg en dan deze nog... Dit heb ik van mijn broer gekregen. [img width=200 height=193]http://www.global-packaging-alliance.com/pix/p_axe_big.gif aftershave. [img width=600 height=450]http://www.strw.leidenuniv.nl/~bot/bier/images/Des…
Laatste reactie door Jeroen, -
cod 5 console
door Gast charmed696- 0 reacties
- 920 weergaven
Hey, Ik heb een klein vraagje. Om de console op te roepen in cod 5 moet men gebruik maken van de ~ toets maar bij mij werkt het blijkbaar niet. Wat doe ik fout? ps heb een azerty toetsenbord
-
- 0 reacties
- 961 weergaven
Geachte forumleden, Ik heb een Microsoft game Bejeweled geinstalleerd op 2 pc's. Op de ene pc draait het allemaal goed maar op de andere pc is er een probleem. De configuratie op beide pc's is identiek te noemen. Als ik de game afsluit op de ene pc start Windows XP opnieuw op. Het opstarten van het spel en het spelen daarvan verloopt zonder problemen. Op die ene pc heb ik ook Cdex(audio cd rip programma) geinstalleerd die als ik het programma opstart gelijk de pc afsluit en Xp opnieuw laat starten. Hoe los ik dat op en waar kan dat aan liggen?
Laatste reactie door amber4gold, -
- 0 reacties
- 597 weergaven
graag gedaan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
echt wel bedankt zo kan ik snel zoeken
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID? Kan iemand mij helpen ik wil zo graag GTA IV spelen. Post Merge: december 24, 2008, 03:13:01 pm Ik blijf de fout houden ook als ik hem repareer en als ie het doet krijg ik weer die RESC10 Kan iemand mij helpe…
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 883 weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID?
- 0 reacties
- 862 weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID?
- 0 reacties
- 715 weergaven
Het is een heel leuk kerst cadeau voor jong en oud!
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Argh, ik weet niet of ik hier even goed zit, maar ik moet het even kwijt. Ik krijg mijn tweede stuk van de Best Buy Guide niet meer gepost doordat ik vast zit aan de 20000 karakters. Nu kunnen we een aantal dingen doen... 1) Iemand post het deel voor mij, topic zit op slot, dus er kan niemand buiten ons om nog bij komen (wil ik ook liever niet). 2) Iemand gooit er een berichtje tussen van een regeltje of zo. 3) DukeN verwijdert de Post Merges voor mods zoals het nu ook voor admins is ingesteld... Hmmmmm. Wil iemand één van de twee bovenste voor mij doen? Dank! Edit: weggegooid, opgelost. Met dank aan Robin. O0
Laatste reactie door Tom, -
DS One card
door Gast zineb- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hai allemaal Zou iemnad me kunnen helpen met het volgende !!ik heb een ds one card voor mijn dochter maar me zoontje heeft het sd kaartje kappot gemaakt en nu heeft ze geen spellen meer ...ik heb ondertussen via jullie site geleerd hoe dat moet ...en ik heb een nieuwe sd kaartje gekocht voor haar en heb via de site van Sidder.nl eem software gedownlood en weer op de kaart gezet ..en spellen erop gezet ..nu doe ik alles goed en zie de spellen op de kaart staan als ik hem in ds doe ..maar als ik ze open dan blijt die op wordt geladen loading... plaese wait staat er ..en zo blijf die de hele tijd ...wat moet ik nu doen of wat heb ik fout gedaan !!! help me aub hiermee…
-
- 0 reacties
- 980 weergaven
Ik ga hem nu installeren kan ik dadelijk ook al een patch downloaden en waar kan ik cracks vinden? Post Merge: december 22, 2008, 09:26:23 pm Ik heb hem nu geïnstalleerd hoe kom ik aan cracks en moet ik die gewoon is de map waar je de bestanden kan zien plakken, dus waar je de Engelse readme ziet?
- 0 reacties
- 837 weergaven
Kan ik ook al een patch downloaden en waar kan ik de Cracks vinden? Als ik hem dadelijk ga installeren moet het online of offline?
- 0 reacties
- 733 weergaven
Maar het klopt wel. O0 hehe speel jij op WoWtorn? (want je nickname verwijst ernaar )
Laatste reactie door Vygaerd, -
- 0 reacties
- 838 weergaven
hoe krijg ik hier een screenshot dan bijgevoegd? Post Merge: december 21, 2008, 07:38:25 pm [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sandra17281, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
Hallo me ouders pc, is geinfecteerd mer Trojan.DNSchanger maar malware byte's krijgt hem niet weg. Heb andere anti-virus producten proberen te installeren maar updaten allemaal niet door dit virus. Alleen Avast werkt maar ide kan het virus niet vinden. Hier een Malware byte's logje: Malwarebytes' Anti-Malware 1.31 Database versie: 1456 Windows 5.1.2600 Service Pack 3 21-12-2008 16:29:08 mbam-log-2008-12-21 (16-28-25).txt Scan type: Volledige Scan (C:|D:|E:|) Objecten gescand: 143198 Verstreken tijd: 1 hour(s), 5 minute(s), 54 second(s) HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindows NTCurrentVersionWinlogonSystem (Rootkit.DNSChanger.H) -> Data: kdpoy.exe -> N…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
omdat ik geen zien heb in veel dvd uit tegaan geven wil ik het zo ga doen ik wil er ook ondertiteling bij kunen doen en menu wil ik dat ik zo kan aan kilken wie kan mijn helpen?
- 0 reacties
- 685 weergaven
soory dat ik het hier vraag maar waar kan ik cdburner xp pro kragen wat ik wil ook 4 film op 1 dvd met menu.
- 0 reacties
- 765 weergaven
Gelieve niet iemand anders ze topic vervuilen!!!!!!!!!! Als je antwoord op je vraag wilt open een eigen topic, maar schop dit topic niet helemaal door de war.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 2 reacties
- 987 weergaven
Ik heb Mozzila firefox gedownload en ik wil die als een standaard browser gebruiken... Weet iemand hoe je dat aanpast!?
- 6 reacties
- 1.2k weergaven
Ik had een tijdje terug GTA 3 gedownload via limewire en tijdje later had ik mijn pc geformatteerd, toen had ik nog een keer Limewire gedownload en gezocht naar Gta 3, maar ik vond niet de goeie! Dus: Kan iemand een link geven naar een site waarbij je gta 3 kan download... Geen Torrent, alsjeblieft!
Laatste reactie door Assyrian,