Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 621 weergaven
Die krgij ik wanneer ik het probramma opstart...
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Heb je al een torrentprogramma op je pc en zoja welke?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
wanneer krijg je die melding ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: De makkelijkste manier om torrent,s te vinden
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 638 weergaven
werkt niet ??? dit krijg ik er voor als ik het wil openen:
-
- 0 reacties
- 949 weergaven
gebruik de zoek optie rechts boven in beeld er is al zo vaak gevraagd naar de sims 2
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Voorstellen als nieuw lid
door Gast FearOfTheDark- 0 reacties
- 713 weergaven
Hallo allemaal , wilde me hier ff voorstellen. Ben een hobby pc prutser ,en kwam hier via google Utorrent gr Mart
-
- 0 reacties
- 818 weergaven
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
gebruik everest ultimate
Laatste reactie door AriiFii, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
eerste?
Laatste reactie door steffris, -
- 0 reacties
- 997 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26995.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Iemand??
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 967 weergaven
Ik zou zeggen open hiervoor je eigen topic(s).
Ratiomaster
door teun2- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo Ik gebruik een private tracker om xbox 360 spellen te downloaden, en nu wil ik mijn ratio bijwerken met het programma Ratiomaster. Maar als ik dit doe dan registreert de site alleen maar de gesimuleerde download van het programma maar niet de upload. weet iemand misschien hoe ik de site ook mijn upload kan laten registreren? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 670 weergaven
+ = Morgen naar Batavia Stad ++ = Veel nieuwe films gedownload -- = Wel vroeg opstaan +/- = Nog (maar) 1 week vakantie, van de twee.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
Systeem probleempje! 1 2
door YMessi- 25 reacties
- 4.2k weergaven
Telkens als ik mijn computer opstart geeft hij de melding dat ie een bestand niet kan vinden. Weet iemand waardoor dit komt Dit is de bestand dat de computer niet kan vinden: C:\PROGRA~1\UNINST~1.DLL Hier nog een afbeelding daarvan:»
Video converter met subs
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb een paar seizoenen van de simpsons gedownload, maar die kan ik niet met convertx2dvd converteren en/of branden(is VP7), ik heb geprobeerd om ze met een ander programma te converteren(xilisoft video converter) en dit lukte, maar daarbij kon ik niet de pro versie bemachtigen(en daardoor worden ze steeds maar 5minuten lang), Bvd
-
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Ik wil 4 afleveringen achter elkaar laten afspelen, dus als de 1e aflevering klaar is volgt de 2e aflevering daarna de 3e etcetera.... Hoe moet je dat doen? Het zijn .avi bestanden!
Laatste reactie door YMessi, -
Re: BPM studio
door MiXo- 0 reacties
- 885 weergaven
kan je niet mounten, iemand anders die een goede download weet?
Laatste reactie door MiXo, -
M3 - Nintendo DS
door nemo80- 7 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een M3 kaart met mini SD 2 GB. Nou wil ik graag mijn gedownloadde spelletjes spelen. Ik heb alles gedaan wat er staat op http://www.easymike.nl/handleiding/handleidingm3.pdf. Toch lukt het me niet om de spellen die ik naar de NDS map heb gekopieerd te spelen op mijn DS. Nou staat er in een topic van deze site dat ik een kernel moet downloaden, maar ik kan niks vinden. De site van mijn M3 kaart doet het niet! Wie kan mij helpen?? Ik weet het echt niet meer, heb van alles geprobeert!! Oja, het is een m3 movieplayer NDS&GBA adapter(gaat via de GBA ingang). Please help me!!
Laatste reactie door evdb, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
- 0 reacties
- 957 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
Re: BPM studio
door MiXo- 0 reacties
- 703 weergaven
kan je niet mounten
Laatste reactie door MiXo, -
Muziek orderen
door Gast Vlutje- 5 reacties
- 1.8k weergaven
Hoi, ik heb laatst wat muziek gedownload, en nu wil ik het orderen op artiest, alleen als ik over 2000 liedjes moet indelen onder artiest duurt dit wel even, weet iemand een programma waarmee het per artiest automatisch in een map gaat? bvd
Laatste reactie door mr_smokalot, -
Muziek ordenen
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 992 weergaven
Ik heb op mijn computer meer dan 2000 liedjes staan waaronder 2 top 1000's, dit is vervelend, want zo kan ik vaak haast geen enkel liedje goed vinden, weet iemand een programma waarmee ik alle muziek heel simpel onder de artiestennaam in verschillende mappen kan plaatsen? Bvd