Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 829 weergaven
@ robertoow: bedankt voor de raad, maar nu vind ik die Carlos Cojones hier toch wel niet zeker! Ben je zeker dat die hier tussen staat :redface:
Laatste reactie door crypt, -
- 0 reacties
- 809 weergaven
Laatste reactie door Beuzer, -
Patch je Wii
door Delfzijl- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik kan je Wii op basis van puur en alleen software zover krijgen dat ie gecopieerde spellen afspeelt. 100% veilig dus!! Je Wii hoeft niet open! Dus niks kan beschadigd raken!! Tweede voordeel is dat het ook nog eens belachelijk goedkoop is! Je zal gewend zijn dat een chip plaatsen(gevaarlijk!!) je tussen de 100 en 150 euro kost! Daar zitten wij ver onder! We wonen in Groningen, maar als je voldoende mensen bij elkaar krijgt, komen we gewoon naar je toe! Hoe makkelijk, goedkoop en veilig wil je het hebben!! Interesse? Stuur even een mailtje naar SPAM @ SPAM
Laatste reactie door Delfzijl, -
- 0 reacties
- 712 weergaven
no problem
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Gewoon niet normaal !!! :-[ Damn.
Laatste reactie door Flying John, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Ik heb GTA IV voor de PC!! #JOEPIE# //modbreak: Smileybom en eigenlijk ook in het verkeerde topic geplaatst. Pas er voortaan even mee op. Zie huisregels. Bij tweede keer waarschuwing.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
Re: convertx2dvd probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 770 weergaven
Ik heb het probleem niet kunnen vinden en het het daarom maar verwijdert.
-
- 0 reacties
- 747 weergaven
misschien komt het door je achtergrond?
Laatste reactie door FleXa, -
Re: avi-films op dvd zetten
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 809 weergaven
Ik gebruik altijd convertx2dvd en die doet het perfect, maar ik heb pas 3 seizoenen van de simpsons gedownload(allemaal .avi), maar die kan convertx2dvd niet converteren en branden, hoe kan dit dan?
-
Nickchange
door Gast Play_Gangsta- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Zou je mijn nick kunnen veranderen in PeArL als die gebruikt is graag in ChAtTu alvast bedankt
-
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hallo, ik hoorde da GTA IV al een tijdje voor de pc uit is maar ik kan er nergens een torrent van vinden... weet iemand hem te vinden...?
Laatste reactie door Heisenberg, -
code of honor 2
door mitsas- 5 reacties
- 1.3k weergaven
hallo weet iemand hoe ik dit kan oplossen als ik heb opstart krijg ik dit:je video kaart word niet ondersteund.eigenlijk was dit in het engels maar ik heb het vertaald O0
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 898 weergaven
is maar gekheid
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Ik heb het in de map gezet. Maar als ik erop klik staat er 'Football Manager 2009 is already running'? Daarna doet hij het niet. Wat moet ik doen??
Laatste reactie door burakbest7, -
- 0 reacties
- 734 weergaven
http://thepiratebay.org/torrent/4508759/Football_Manager_2009_crack dit is de goede denk ik nogmaals succes O0
Laatste reactie door mitsas, -
- 0 reacties
- 898 weergaven
ooooh sory verkeerde crack en serial deze is van fifa 09 sory
Laatste reactie door mitsas, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Vind ik persoonlijk ietjes beter, kan je tenminste zien WAAROM wel/niet. En je zegt dat je nog geen patches hebt geprobeerd. Heb je al wel de fixes geprobeert dan? dat zou het ook nog kunnen wezen.
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
heeft iemand nog een werkende crack voor mij? arabisch snap ik niet en die andere is verlopen. en bij google had ik er 1 gedownload maar die was weer beschadigt.
Laatste reactie door Renedeman, -
resistance 2
door .Wouter.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
kan ik ook de gewoone singe player (story mode) splite screen spelen ??
Laatste reactie door .Wouter., -
wii ombouwen?
door minka- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, ik zit eraan te denken om onze wii om te laten bouwen. Kan ik dit weilig laten doen, of loop ik een groot risico als ik dat doe, en de wii spellen die ik gekocht heb in de winkel, kan ik die er dan ook nog gewoon op spelen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 940 weergaven
Je moet volgens mij persee een update doen? Heeft hier nou niemand meer last van?
Laatste reactie door Mussie, -
GTA vice city
door Maartenn- 5 reacties
- 2.1k weergaven
Heey iedereen! Wie weet er misschien een goede torrent voor de game: GTA Vice City? Een crack hoeft niet, want dat lukt me wel! Alvast bedankt!
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
Dat was ff een foutje, hier is de grote versie: [img width=1 height=1]http://img529.imageshack.us/images/thpix.gif
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 981 weergaven
Maar zoals ik al heb gepostt zijn het 4 vlc bestanden (kijk boven voor info) hoe moet ik diedan extracten tot 1 of hoe werkt dat dan?
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 716 weergaven
dat zijn 2 (.bin) en 2 (.cue) bestanden allebij met een vlc player logo?
Laatste reactie door Maartenn,