Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 1.5k weergaven
Typ dat maar even overnieuw, nu zonder caps.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27498.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Lg renoir probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi, ik heb pas een lg renoir gekocht en hierbij zit een 8gb micro sd kaart, Ik probeer steeds er iets op te zetten, maar als ik hem in het kaartslot doe loopt de pc vast, en als ik hem in de renoir doe kan ik er niets op zetten, hoe kan dit? Bvd,
-
- 1 reactie
- 978 weergaven
hier een screenshot van mijn snelheid :peace: Post Merge: januari 26, 2009, 02:35:06 am een kleine toelichting als je op de foto klikt woord hij groter en dan kan je nog een keer uit vergroten als je er nog een keer op zal klikken. waar om doe ik dit allemaal dit is voor de ongelovigen onder ons ps en zo download ik elke moment van de dag dus niet lager als dit [verwijderd door de beheerder]
- 0 reacties
- 671 weergaven
upc http://service.upc.nl/totaalpakketten/bundletool/Internet 10 Mbps € 30.50 veel plezier [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door slachthuis, -
- 0 reacties
- 865 weergaven
Ola, tpgmuts hier,ik ben 35 jaar en hoop hier een gezellige tijd te hebben. ik heb sinds gisteren mn wii omlaten bouwen en aangezien ik dus absoluut geen verstand heb van hoe of wat hoop ik dus hier veel op te steken. groetjes Tpgmuts
Laatste reactie door tpgmuts, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
niks.
- 0 reacties
- 558 weergaven
hoi, heb ook al sony dvd-r geprobeerd, doet het ook niet. maar ik heb een scph90004.( slim ps2) en als ik op andere forums kijk. hebben alle bezitters met deze ps2 ook problemen. verbatim kan ik inderdaad ook nog proberen. bedankt voor de tip. ik heb hem bij ombouwwinkel.nl gekocht.
Laatste reactie door garfield24, -
- 1 reactie
- 997 weergaven
ik heb sins kort newsbin pro gedowloaden daar daar 40 dollar voor betaald maar ik had een serrie gedownloadn van 25 gb geen probleem daar ontbraken een paar bestand en nie te krijgen. dus alles verwijderd maar nu heb ik het volgende probleem ik kan nu niks meer dowloaden als ik film of muziek of wat dan ook wil dowloaden blijt alles in het rood staan hij ga wel dowloaden maar de balk blijft rood en er kom niks binnen kan iemand mijn misschien helpen aub ik werk via de nieuws groep xs.news
Laatste reactie door Thomasbreij, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Wed al gezegt door Kaas, maar bedankt O0
Laatste reactie door Farid., -
Digitorianen.
door noeke- 1 reactie
- 974 weergaven
;DBen op zoek naar andere Digitorianen! Groetjes van Maccie en Noeke!
Laatste reactie door riczz2, -
Re: Firewall
door Heisenberg- 0 reacties
- 928 weergaven
En als je gaat zoeken naar bestanden of mappen, en je typt in firewall. Vindt die dan iets?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hoi allemaal. sinds kort weet ik hoe ik spellen moet branden en moet spelen met memor32. nu werkten de eerste paar spellen die ik had gedownloud zonder problemen met memor32. laats heb ik socom3 gedownloud en gepatch met memento alleen krijg ik nu steeds een zwart scherm. dit gebeurt nu met steeds meer spellen die ik heb gedownloud en gepatch. nu lees ik in verschillende forums dat je esr moet downlouden. nu is mijn engels niet bepaald super dus kan iemand mijn in het nederlands vertellen waar ik esr kan downlouden. en werkende kan krijgen op mijn memor 32. en als ik esr heb gedownloud of ik dan die spellen kan gebruiken die nu op me dvdtjes staan of dat ik …
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
" Denk dat het "toeslaan" van virussen wel mee valt als je even geen virusscanner hebt. Als je verder niet online bent lijkt het me sowieso geen probleem als je even geen virusscanner hebt. een anti-virus programma zorgt ervoor dat de virus ''gevangen'' worden maar als je dan het anti-virus programma verwijdert kunnen ze ''toeslaan''
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
ik heb er ook weer over
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 778 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27283.0
- 0 reacties
- 888 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27383.msg113788#new
- 0 reacties
- 856 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27382.msg113785#msg113785
gta san andreas
door Gast downloadjunk- 1 reactie
- 946 weergaven
hey ik heb een vraag over gta sa. ik heb de game gedownload en geïnstalleerd. hij deed het gewoon en de volgende dag staat er ineens : gta-sa.exe toepassingsfout de instructie op blablabla de lees- of schrijfbewerking (read) op het geheugen is mislukt wat moet ik doen please help me :'( :'( :'(
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 834 weergaven
Raad je A-Squared free aan: http://www.emsisoft.com/en/software/free/ Deze scanner is de beste, zie http://www.download.com/A-squared-Free/3000-2239_4-10262215.html Pas wel op de "false positives" soms ziet hij goede bestanden aan voor malware. Een eenvoudige oplossing om goede bestanden NIET definitief te verwijderen is om alle gevonden bestanden in de quarantaine te zetten zodat je ze later altijd weer kan terugzetten. Heb er geen aandelen van maar heb er erg goede ervaringen mee O0
Laatste reactie door wakker, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Vorige week heb ik Mirror's Edge gedownload en geïnstalleerd. Nou dit werkt allemaal prima tot je bij chapter 3 komt dan heb je het probleem met dat je spel in slowmotion gaat lopen en dat ze niet meer kan springen enz. Nu is daar een heel mooi handig Crackje voor je hoeft alleen maar een nieuwe exe neer te zetten en je spel (zou) weer moeten werken. Bij vele is dit ook zo maar bij mij niet . een kameraad van mij heeft presies de zelfde post gedownload en bij heb werkt de crack en het spel wel. Het enige verschil tussen de pc van mij en die van hem is dat ik een 64 bit XP heb. maar daar zal het tog niet aan liggen? iemand een iede/oplossing? verder spec's …
Laatste reactie door kees1991, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
ik heb een windows vista en gta 4 maar geen 1!!! CRACK WERKT!! weet iemand een werkende crack?? O0
Laatste reactie door jotemans, -
- 1 reactie
- 364 weergaven
Ik heb alleen 1VWO, (als het goed is...) ik zal eens kijken of ik hem nog heb (want bij ons was er een fout en niet iedereen heeft hem :-\) dus, zou ik je daar mee blij kunnen maken?
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen? :D :D
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door garfield24,