Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 638 weergaven
Hmm...Dan wordt het nog wel een uurtje wachten :-[ Edit: Hij zegt dat het is geinstalleerd maar ik heb nogsteeds geen geluid :-[
Laatste reactie door Farid., -
Re: Download snelheid vreselijk langzaam.
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 787 weergaven
hoeveel peers zijn er?
-
spam.net
door Gast jyzx- 1 reactie
- 809 weergaven
Hey, www.spamnet is een nieuwe site waar je muziek/films/software kan downloaden via internet links. het is pas net begonnen dus zoveel staat er nog niet op maar ik denk dat het behoorlijk groot kan worden binnen 1 dag staan er al een paar films op. Groetjes, jyzx
Laatste reactie door Duken, -
Re: Norton interne fouten
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 598 weergaven
-
- 0 reacties
- 731 weergaven
graag geen oud topic kicken
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Oke dat is alvast 1 zorg minder Dus ik zou even binnenin moeten kijken of alles wel goed vast zit enzo...
Films kijken via laptop op LCD-tv
door Gast Karel12345- 0 reacties
- 919 weergaven
Gegroet iedereen. Wij hebben thuis een Sony KDL-32U2000 LCD-tv. Ik wil daar nu mijn laptop op aansluiten om films te bekijken. Beeld kan ik al aansluiten. Als ik echter geluid van mijn laptop om mijn tv wil krijgen, lukt dit niet. Weet iemand hoe ik dat doe? Bedankt! mvg Karel12345
-
Laptop aansluiten op Sony LCD-tv
door Gast Karel12345- 0 reacties
- 1k weergaven
Gegroet iedereen. Wij hebben thuis een Sony KDL-32U2000 LCD-tv. Ik wil daar nu mijn laptop op aansluiten om films te bekijken. Beeld kan ik al aansluiten. Als ik echter geluid van mijn laptop om mijn tv wil krijgen, lukt dit niet. Weet iemand hoe ik dat doe? Bedankt! mvg Karel12345
-
SPAM
door Gast mrkramer- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Kijk hier eens voor gratis muziek downloaden zonder programmaatje of iets en alles in het Nederlands! SPAM
-
SPAM
- 964 weergaven
Kijk hier eens, gratis games downloaden zonder programmatje en alles in het Nederlands! SPAM
-
SPAM
- 772 weergaven
Kijk hier eens, alles in het Nederlands! SPAM
-
- 0 reacties
- 789 weergaven
@smarkiee http://www.foto-uploaden.nl/upload/19196ca753ff6012e205fa9da153c7a3.gif werkt deze? ik vond het een rare maar probeer deze eens
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 960 weergaven
het volgense probleem doet zich voor: Geen enkel brandprogramma herkend dvd-r. ik heb verbatim dvd-r aangeschaft maar alle brandprogramma's lopen vast, en elke keer geven ze aan dat er geen dvd is ingevoerd??? Wie weet waar dit aan ligt en dus hoe kan ik het oplossen ik ben zeer benieuwd naar de oorzaak en jullie reactie's groet wrist ps: als er ergens een linkje is op deze site, laat het me even weten, ik kon 'm namelijk niet vinden...
Laatste reactie door wrist, -
- 0 reacties
- 962 weergaven
ja klopt
Laatste reactie door ferrariking, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hee.. Ik had een PS2 spel gedownload (Shaun White Snowboarding) en het .iso/image file heb ik gebrand op een DVD+R schijfje, op de laagste snelheid. Als ik hem in de PS2 doe werkt hij echter niet, hij vraagt namelijk of ik een disc er in wil doen. Het is geen omgebouwde PS2 oid, kan ik er daarom geen gebrande dvd's in doen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: [Algemeen] Hoe heet dit nummer ????
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 676 weergaven
Mischien kan TrackID helpen? Heb het op me mobiel, en misschien is het ook voor op de pc.
-
Lg renoir valt uit
door Gast Vlutje- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik heb een paar dagen geleden een lg renoir gekocht. Sinds gisteren doet hij raar, hij valt nu soms uit, dan wordt het beeld zwart(de helft) en start hij opnieuw op, is dit ernstig of niet? bvd
-
- 0 reacties
- 686 weergaven
zozo wil jij een lik van ronbin tja de n zit naast de b @miran102 je hoeft je excuus niet aan te bieden het overkomt iedereen wel eens Ronbin? Ik ken niemand op het forum die zo heet Mooie wimpy O0 tja de b zit naast de n mijn nieuwe
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 946 weergaven
Hallo, ik heb star wars the force unleashed gedownload voor op de wii. Dit is de eerste keer dat ik afzonderlijke bestandje download met megaupload. Gewoonlijk doe ik gewoon torrents (zo nog geen problemen gehad met wii-games). Het zijn verschillende bestandjes. Ik open dus zoals gewoonlijk het eerste bestandje en sleep het naar mijn bureaublad. Dan krijg ik de volgende melding : ! C:\Users\Arne\Desktop\StarWars The force unleasd\SWFU.part20.rar: CRC voor ingepakte gegevens in Star Wars The Force Unleashed [ESPALWII].iso niet correct. Het volume is beschadigd terwijl ik alles gedownload heb, het heeft dezelfde naam en aantal mb als de andere. Alvast bedankt
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27352.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal, heeft iemand een goede ISO torrent van wii sports island? want ik heb al .rar bestanden geprobeerd en dat ging elke keer mis alvast bedankt, Luuk
gps voor lg renoir
door Gast Vlutje- 4 reacties
- 3.6k weergaven
Weet iemand waar je tomtom ofzo voor de lg renoir kunt downloaden, er zit een interne gps ontvanger in, en google maps, maar dat is ontzettend duur > >, bvd
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
dus moet je gewoon niet naar multiplayer gaan.. je moet anders cracked servers joinen ofzo weet alleen niet.
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over saints row 2: Ik heb het spel gedownload en zo op me pc geinstaleerd. Als het spel eenmaal opstart dan doet die het gewoon. Maar als ik een nieuw spel wil starten en dat dan kies,dan laad die heeeeeeeel snel en dan kom ik weer op het hoofdmenu van saints row 2 . Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Kan iemand me helpen a.u.b????.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 961 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27505.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal,