Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Re: Is dit de goede Windows XP 32bit?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 596 weergaven
@Robin de drivers heb ik niet erbij geleverd gekregen alleen 2 recovery cds, waar je ook niks aan hebt. Post Merge: februari 17, 2009, 08:22:41 am Heb snel een nieuwe download nodig die torrent doet het niet!!! Hij moet in het nederlands zijn, en 32 bit.
-
- 2 reacties
- 3k weergaven
In dit topic mag bedenken dat als je een superehld zou zijn, welke kracht en naam zou je dan willen hebben? Je mag maar 1 kracht verzinnen en een naam voor als superheld. Ik zou zelf als ik een was superheld de kracht willen hebben om in alles te kunnen veranderen. En als naam zou ik hebben: zombymario (omdat ik dat zelf een leuke naam vind) Succes :superman: :superman: :superman:
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1.1k weergaven
In dit topic kun je fantaseren over heerlijke wokgerechten ^-^ Wat lijkt jou bijvoorbeeld lekker om in de wok te doen Bedenk er maar op los De reden dat ik dit topic heb aangemaakt is dat het me wel grappig leek iets origineels :peace:
Laatste reactie door Duken, -
FM 08 ONLINE
door .Wouter.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik heb hamachi gedownload we zitten met zen 2en in een server dan gha ik op fm en typ het IP in maar dan vraagt hij om een wachtwoord ?? maar welk of wat is het wachtwoord?? alvast bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 704 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27895.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 894 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27891.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Save2pc pro
door Valcorb- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hey kan iemand een crack geven van save2pc PRO geen trial plz (virusvrij)
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 785 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27878.0[/iurl]
ik heb fifa 09 gedownload maar ik kan niet normaal door passen, als ik dat doe doet hij een 1 2'tje en loopt de andere speler door. heeft iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27855.0[/iurl]
- 0 reacties
- 797 weergaven
ziet er allemaal mooi uit, prachtig!! het is vandaag 14 februari dus het zouw wel leuk lijken als we 1 mooi valentijn plaatje op de site linksboven zouden staan met vriendelijke groeten, zombymario Post Merge: februari 14, 2009, 12:41:47 pm ik heb er elf ook 1 gemaakt voor de kerst tijd (maar ik denk dat die niet zo goed is want ik kan het ook niet zo goed) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
- 559 weergaven
Klaar met plaatjes. Post Merge: februari 14, 2009, 07:43:09 am Is hij goed? Want het is een heel eenvoudig programmatje...
-
- 0 reacties
- 668 weergaven
Tiktak, als je een handleiding wilt maken neem dan invervolg eerst even contact op met mod of admin. Handleidingen worden gemaakt met tekst (met pijl) en een plaatje. Voor elke stap die je doet, voor elke muisklik maak je een screenshot met een pijl. Dit kan heel mooi met snagit. Als je hem even goed maakt kunnen we hem in FAQ opnemen.
Windows XP Prof 32bit NL
- 837 weergaven
Is dit de goede: http://thepiratebay.org/torrent/4279422/Windows_xp_pro_corp_sp3_Nl_nl_dutch_Nederlands Is dit de volle versie? Als jullie een betere vinden post het me... Hij MOET Nederlands zijn. Bedankt. ;D Post Merge: februari 15, 2009, 04:02:46 pm Iemand? Is dit een goede 32 Bit windows xp prof? Als dat niet zo is, zouden jullie me willen helpen met het zoeken naar een goede? (in het nederlands) BVD
-
Re: IQ-test
door ActionWaction- 1 reactie
- 979 weergaven
U bent NORMAAL intelligent! Uw IQ Testresultaat is: 103 Totaal aantal vragen: 25 Juist beantwoord: 13 Score op vragen: 12,27 Resterende tijd: 212 seconden Moeilijke vragen goed: 0 van de 6 Score op moeilijke vragen: 0,00 Score op tijd: 0,00 Totale score: 12,27 + 0,00 = 12,27 Gemiddelde score: 13.19 Score MBO: 11.99 Score HBO: 13.37 Score Universitair: 14.65 Top-IQ: 160
Laatste reactie door YMessi, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Beste mensen er zijn weer vele torrentsites offline gehaald, goede sites zoals seedertors en thc torrents zijn ook weer offline gehaald. Graag jullie informatie delen etc. :'(
Laatste reactie door postduif01, -
Re: Welke torrent sites zijn (weer)online/offline gezet
door Gast erik1964- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Maar we willen toch wel graag weten waar we moeten downloaden! Ik weet nog een heel erg goede met de nieuwste films en games. ;D Kijk hier maar: http://www.happytorrents.org Goed weekend en veel downloadplezier. Erik
Laatste reactie door postduif01, -
ik heb fifa 09 gedownload maar ik kan niet normaal door Pasen als ik dat dan doe doet hij een 1 2'tje en loopt de speler door, ook als ik met de keeper door speel loopt de keeper door. heeft iemand een oplossing? O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: zet hier je filmpje neer en WIN!!!!
- 666 weergaven
Dit is het filmpje van mijn neefje. Hij wou iets met psps een grap maken. Dit is het filmpje:
-
Brandprogramma (Nero) herkent DVD+R niet
door Gast stefstoff- 0 reacties
- 718 weergaven
Meteen maar m'n eerste vraag . Tot nu toe altijd van alles prima gebrand, met verschillende schijfjes (+ en -). Nu heb ik Tevion DVD+R schijfjes en deze worden niet herkend door mijn brandprogramma. Ik wilde eigenlijk branden met ConvertXtoDVD en dit programma gaf aan dat er geen schijf in zat. Nero geeft ook aan dat er geen schijf is geplaatst. Windows gaf echter wel de melding dat er een leeg schijfje was geplaatst, want het bekende venster met de vraag welke actie ik wilde ondernemen kwam gewoon tevoorschijn. Mijn brander is nog net geen jaar oud. Ik maak gebruik van Nero 8 en de laatste updates installeren heeft niets opgeleverd. Weet iemand nog wat ik kan do…
-
Hallo!
door Gast stefstoff- 0 reacties
- 842 weergaven
Hee, Ik ben Stefanie en heb me hier aangemeld om meer te leren over downloaden en vooral ook het branden van gedownloade dingen. Ik kom hier zo vaak via Google als ik weer eens iets niet weet, dat ik het nu maar eens tijd vond dat ik me aan ging melden. Groetjes!
-
- 0 reacties
- 723 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27782.0[/iurl]
Re: Hancock
door Robin- 0 reacties
- 759 weergaven
niks.
Foutmelding nieuw account FTD
door Gast monkey411- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Iemand heeft FTD bij mij op de computer gezet (bij haar thuis) en zich aangemeld met haar eigen gebruikersnaam. Alles werkte! Nu probeerde ik een eigen gebruikersnaam aan te maken maar dat lukt helaas niet. Ik krijg onderstaande foutmelding. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?? Zou ik 48 uur moeten wachten of gaat het dan waarschijnlijk nog niet lukken omdat mijn ip adres gekoppeld is aan haar gebruikersnaam(die ik inmiddels wel verwijderd heb) Alvast bedankt voor jullie hulp! Fill Threads Database v3 --------------------------- Er heeft recentelijk iemand succesvol gebruik gemaakt van FTDv3 met deze verbinding. Om misbruik te voorkomen is registr…
- 0 reacties
- 635 weergaven
Hahahah, helemaal naar de klote.. Waarom eigenlijk? Buurt 9 is de gekste!
Laatste reactie door YMessi,