Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 844 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28030.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
sims 2 vrije tijd
door Emily14- 0 reacties
- 843 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. Als u de inhoud van dit fouten rapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
- 0 reacties
- 899 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymoud. Als u de inhoud van dit foutenrapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
wie weet er nog een goede site of games ,te donloden
Laatste reactie door gerjan, -
- 0 reacties
- 717 weergaven
help ? =(
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
zijn er ook nl progamma's?
Laatste reactie door marquancez, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
Als k mn laptop met Windows vista aan doe is mn bureaublad en taakbalk weg. Ik doe dan crt - alt -del en bij nieuwe taak> explorer.exe Doet het allemaal prima, maar wanneer ik mn laptop weer uit doe en weer opstart moet ik weer hetzelfde doen, is niet echt een probleem maar wel irritant, want het was nooit zo.. Kan dit opgelost worden? plzz help.. bij voorbaat dank, Gr. robbie
Laatste reactie door advando, -
- 0 reacties
- 785 weergaven
profiel is niet zichtbaar voor iedereen :S je moet ingelogd zijn op hyves.. Meer niet doet het nog steeds niet... Bij mij wel gewoon (en ik ben geen vrienden met haar) oow.. Misschien omdat iemand die ik ken wel vrienden met haar is
Laatste reactie door Farid., -
- 10 reacties
- 2.5k weergaven
hallo allemaal!! ik heb ff vraagje want wou zonet film kijken alleen toen lukte het niet meer op beeld te krijgen op de tv :S!! er stond : niet ondersteunt signaal pas uw pc uitgang aan ??? zou iemand mij kunnen helpen zodat ik tog nog een filmpje kan zien? gr janniek
-
- 0 reacties
- 778 weergaven
Ik weet het niet meer zeker... maar vul de eerste 20 cijfers in en dan word dacht ik automatich nog een vakje geopend waar je de laatst in kunt zetten!misschien even spatie of enter drukken na de eerste 20 cijfers. als dit niet klopt hoor ik het graag dan haal ik dit weg maar hier staat mij wat van bij. p.s. kopieren lukt waarschijnlijk niet even handmatig intypen.
Laatste reactie door heronic, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 806 weergaven
Goeie tips!
-
- 0 reacties
- 612 weergaven
Lag niet aan hem, je had iets verkeerd gedaan waardoor je naar de site imageshack linkte i.p.v. naar de screenshot, heb het aangepast. Trouwens je 1e plaatje komt van een andere site, is ook niet echt de bedoeling, het gaat erom dat je zelf de plaatjes maakt. Nog een ander punt is dat de plaatjes niet met een DukeN.NL watermerk zijn voorzien, dit moet nog even gebeuren. En het laatste wat ik wou zeggen is dat het beter is om je plaatjes op te slaan als .jpg i.p.v. .png, dit scheelt namelijk wat kwaliteit
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 689 weergaven
Farid. het ligt aanjouw bij mij doen ze het gewoon.
-
- 0 reacties
- 770 weergaven
De plaatjes doen het niet meer, althans de 3 onderste O0
Laatste reactie door Farid., -
- 594 weergaven
Ik heb snagit ook gebruikt...........
-
- 0 reacties
- 621 weergaven
voor mij is het duidelijk maar de volgende keer zou ik gewoon met snagit werken.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 634 weergaven
Real player convert het niet naar wat jij wilt. Met dit convert je het zondere programma naar wat jij wilt.
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Goh, maar jij zei dat registratie niet nodig was :s Goed ik registreer wel even. -edit- The burnout paradise city is not available at this time please try again later. Verdomme....
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
met realplayer ook (de meeste sites)
Laatste reactie door Schaapje, -
- 617 weergaven
MEt dit kan je van alle sites...
-
- 0 reacties
- 712 weergaven
http://www.youtubedownload.nl 10 x makkelijker voor mijn doen
Laatste reactie door jenteaap2, -
Lg renoir (opgelost)
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb een week of 3 een lg renoir gekocht, ik kon hier eerst geen bestanden op krijgen, maar later wel, nu opeens kan ik er niets meer opzetten of afhalen, als ik de renoir met de usb kabel aan de pc zet gaat de pc opeens heel erg klote doen(vastlopen en niks openen), hoe kan dit en wat kan ik er tegen doen? Bvd
Laatste reactie door Michiel, -
- 4 reacties
- 1.2k weergaven
k heb fifa 09 gedownload maar ik kan niet normaal door passen, als ik dat doe doet hij een 1 2'tje en loopt de andere speler door. heeft iemand een oplossing?
- 0 reacties
- 621 weergaven
Ik droomde gewoon dat ik super rijk en slim was, de snelste/beste PC ooit had met snel internet en een mooi huis etc. totdat ik wakker werd: http://www.youtube.com/watch?v=tphqUr5S-DM Moest je weer uit je lekkere bed komen en fietsen naar die *** school :s
- 0 reacties
- 883 weergaven
-je moet fm09 patchen -en dan moet je de crack http://thepiratebay.org/torrent/4602798/Football_Manager_2009_Patch_9.2.0_New_Crack_(No_Bug) in de map: *:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009 plakken * partitie (harde schijf) waar je hem geistalleerd hebt inzetten
Laatste reactie door Schaapje,