Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 777 weergaven
Ja dat klopt Farid, maar op CSS zijn weer weinig non steam-servers, en krijgt pc'tje geen problemen als hij met de originele CSS op non-steam servers gaat spelen? Gr Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
Lost seizoen 1 tm 5
door Gast lor10103- 1 reactie
- 2k weergaven
hee, ik ben op zoek naar lost seizoen 1 tm 5. graag elk seizoen met de afleveringen apart sturen. dan kan ik ze omstebeurd downloaden, want anders wordt mij geheugen te veel. alvast bedankt. Gr. lor10103
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 733 weergaven
Je moet eerst cd unmounten en daarna cd 2 mounten waarschijnlijk doet hij het dan en dan vraagt hij om cd 3 doe je weer mounten en unmounten enzovoorts
Laatste reactie door blackpool, -
ik heb perongeluk de map met de tacktieken verwijdert dus ik kan nu geen nieuw spel meer starten :'( omdat hij dan niet de tactics kan laden. maar heeft iemand de tactics voor mij. dat ik via een link van bijvoorbeeld rapidshare kan downloaden? (hier de link te zetten) alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 776 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
- 0 reacties
- 767 weergaven
Goedemorgen jongens, voor mij maar een kopje thee O0 Alles goed hier?
Laatste reactie door Farid., -
[Opgelost]De vliegeraar(The kiterunner)NL Subs
door Gast colinvanruth- 6 reacties
- 2.8k weergaven
Hey guys, ik zoek De vliegeraar (Engels: The kite runner) maar ik vind hem nergens :S het liefste wil ik DVD RETAIL, Of een Goede AVI die mooi op de tv is. was bijna vergeten te zeggen hij moet ook NL Subs zijn Thanx alvast Fazzel100,
Laatste reactie door Brain, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
als je pc hem niet aan kan dan kan hij hem niet aan hier is dus niks aan te doen
Laatste reactie door Schaapje, -
- 1 reactie
- 769 weergaven
ik heb gehoord dat als ik iets van thepiratebay ga downloaden dat ik gesnapt kan wordn omdat die site door noordwegen is gesnapt ofsow is dat waar
Laatste reactie door Tom, -
GTA: San Andreas
door YMessi- 1 reactie
- 941 weergaven
Wie weet hoe je online speelt met san andreas. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tim., -
- 6 reacties
- 1.7k weergaven
ik hb een film gedownload maar het speelt zich af in het engels hoe kan ik een nederlandse onertiteling er bij zetten????
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28247.0[/iurl]
Re: Downloadsnelheid Contest
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 701 weergaven
Dit is met torrents Post Merge: maart 02, 2009, 12:48:44 pm Ohjah, wordt er nog geupdate? [verwijderd door de beheerder]
-
Re: serial number dreamweaver cs4
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 778 weergaven
Zou ik je torrent van dreamweaver cs4 mogen hebben?
-
- 0 reacties
- 738 weergaven
En kaasbroodje, heb jij Windows XP of Vista?
- 0 reacties
- 738 weergaven
je moet de link van de afbeelding tussen zetten dus zegmaar
Laatste reactie door Schaapje, -
Laat maar.
SBS 6 kijken op pc
door gkeeee- 7 reacties
- 16.7k weergaven
Hallo, Weet iemand misschien hoe ik op PC SBS6 live kan kijken. Niet via programma gemist of zo. Dus live kijken
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28223.0[/iurl]
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Heee iedereen! Ik wou even vragen, weten jullie misschien waar ik het beste: GTA IV kan downloaden. Welke ook snel is, omdat hij ongeveer 13,5 GB is. En een crack daarvoor, weten jullie misschien ook een beetje hoe lang het zou duren voordat die dan klaar is? Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Heisenberg, -
eey mensen ik heb ee spel geownload gt sa het is een winrar bestand ik heb het uitgpakt en wat nu? het is niet zo net als de uitleg over hoe het uitgepakt moet wordn kan iemand mij helpen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb gta san andreas gedownload en geinstalleerd alleen nu vraagt die om de cd erin te doen :s hoe los ik dit op? er zitten allemaal losse mappen bij maar heb er al een aantal geprobeerd alvast bedankt, luuk
Laatste reactie door luuk br, -
Re: gta vice city
door gkeeee- 0 reacties
- 777 weergaven
heel erg bedankt he
Laatste reactie door gkeeee, -
Virtual DJ
door gerjan- 0 reacties
- 916 weergaven
wie heeft er Virtual DJ
Laatste reactie door gerjan,