Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 719 weergaven
ik heb hier zo vista proberen te downloaden het lukte maar alleen bij het laats kwam er iets en toen eindigde het download :'(
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
ik heb vista gedownload mar bij mij lukt het nit!
ik heb een probleem, als ik inlog op msn dan komt er na en paar sec te staan er is een fout opgetreden het programma moet worden afgesloten dan moet ik een rapport verzenden of niet verze.... wat moet ik nou ik heb msn ook al verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar het lukt niet
eey mensen sinds ik windows 7 ginstaleerd heb kan ik mijn filmpjes niet afspelen. als ik erop druk komt er te staan dat ht ergens in geheugen opgeslagen is. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door Tom, -
Re: windows 7
door gkeeee- 0 reacties
- 732 weergaven
ik heb nu opeens geen problemen meer mijn msn doet het weer (8.5) maar als er nou een bericht komt van stuur dit fout rapport naar microsoft moet k het doen of niet? er kwam daarnet bijmij weer een rapport te voorsgijn alleen zag dese er anders uit (later sturen nu sturen niet sturen)
- 0 reacties
- 735 weergaven
seven remix xp 1.0 maar vista is tog beter? Post Merge: maart 15, 2009, 07:50:06 am je kan tog ook vista downloaden en instaleren terwel je windows xp hebt Post Merge: maart 15, 2009, 08:39:37 am jammer, ik wou wachten met me pc opnieuw installeren tot windows 7 uit is maar dat wordt dan een beetje laat ;D ik ken wel een site waar je windows 7 kan downloaden en instaleren. Post Merge: maart 15, 2009, 11:12:44 am eey mensen sinds ik windows 7 ginstaleerd heb kan ik mijn filmpjes niet afspelen. als ik erop druk komt er te staan dat ht ergens in geheugen opgeslagen is. kan iemand mij helpen
- 0 reacties
- 749 weergaven
hallo allemaal !! ik heb ff vraagje want wou zonet film kijken alleen toen lukte het niet meer op beeld te krijgen op mijn tv er stond : niet ondersteunt signaal pas uw pc uitgang aan :-\ zou iemand mij kunnen helpen zodat ik toch nog een filmpje kan zien? Alle kabels zijn goed aangesloten en hij deed het eerst wel en als ik de laptop uitdoe en weer opstart dan doet hij het voor ongeveer 5 seconden. Daarna valt hij weer uit en krijg ik dat van niet ondersteunt signaal weer te zien plus een zwart scherm. Ik heb volgens mij niks verandert in de resolutie maar ik heb hier de link waar je die kunt zien: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view&…
Laatste reactie door janniek, -
hoii mensen, ik wou effe vragen of je gratis windows vista kan instaleren?
- 0 reacties
- 830 weergaven
hoi, ik ben gestopt met utorrent en ga nu azureus/vuze gebruiken . maar hij heeft nu poorten veranderd. hoe kan ik dat terugdraaien. en waarom veranderen ze de poorten? daar heb ik niet echt verstand van.
Laatste reactie door esther94, -
Re: systeem ram
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 816 weergaven
Als je videokaart iets niet aankan dan zal je echt ongelooflijk laggen.
-
- 7 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb een film (.avi bestand) die ik wil overzetten naaar dvd ik heb eerste keer convertxtodvd geprobeerd maar alleen lukt het wel maar komt er te staan op de beeld om de 5 sec, koop........... om dit bericht niet meer te zien. kan iemand mij helpen om een avi bestand om te zetten naar dvd en terwijl de film zich af speelt op de dvd speler moet er niets komen te staan behalve dat de film zich afspeelt
Re: .mkv branden
door Schaapje- 0 reacties
- 1.8k weergaven
nee, converten doe je met convertxtodvd. dus; eerst de .mkv bestanden converten met convertxtodvd naar video_ts, en dan branden met nero
Laatste reactie door Schaapje, -
eey mensen ik zoek een film watchmen kan iemand mij helpen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
eey mensen ik heb rambo 4 gedownload via torrentreactor alleen speelt de film niet er komt tenminste geen beeld. ik wil die film hebben kan iemand me daarmee helpen :-\
Laatste reactie door yannick93, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28438.0[/iurl]
ondertiteling
door gkeeee- 1 reactie
- 2.1k weergaven
kan iemand voor me een ondertiteling regelen van fast and furious 4(2009)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
zijn ze gratis en komen er geen dingen te staan(koop een ..... om dit.....) terwijl de film zich afspeelt??
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 856 weergaven
Ehh opnieuw een probleempje, HDD ging stuk en heb FM opnieuw gedownload. Alles gaat goed, ook phone activation maar zodra ik het spel wil opstarten dan krijg ik zo'n error report scherm te zien. "Football Manager 2009 has encountered a problem and needs to close. blabla
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
In het vervolg graag beter lezen.
Re: kan cd-rw niet meer wissen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 661 weergaven
Misschien kan je het niet meer wissen...
-
- 0 reacties
- 834 weergaven
nog iemand interesse in een demonoid invite mail me dan teus_hendriksen(at)hotmail(dot)com mod: e-mail aangepast tegen spambots
Laatste reactie door teusjuh, -
Wii omgebouwd
door Gast nicbal140- 1 reactie
- 932 weergaven
Hallooo, Ik heb een paar dagen geleden mijn wii laten ombouwen. Maar ik kan geen torrents afspelen. Weet iemand een site waar ik wii spellen af kan halen zonder dat het torrents zijn ?
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
Met welk programma speel je de film af? Beste oplossing is VLC Media Player en anders het K-Lite Codecpack.
wij games kopieren hoe
door Gast superfranske- 0 reacties
- 937 weergaven
wij games kopieren alvast bedankt op voorhand
-
- 0 reacties
- 940 weergaven
wie kan me helpen met de ondrtiteling te vinden voor de film watchmen en madea goes to jail, street fighter the legend of chun li, ik heb gezogt alleen heb ik het niet gevonden :-\ als iemand het heft gevonden of het heeft hoor ik het graag (als je de film ervan hebt met ondertiteling wil ik het graaag hebben)
Laatste reactie door gkeeee,