Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Re: lukt niet.
door martijn1- 0 reacties
- 618 weergaven
Ik snap het effe niet met 0 k/s at bedoel je hiermee?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
dan denk ik dat je een dstt (i) hebt en dan moet je dus deze software er op installeren http://www.sidderwebshop.nl/?page=information&page_id=36 weet je waarom ik dat denk? omdat ik zelf ook een dstt i heb en die zegt ook menu
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
is goed hoor ;D. ( dan wordt deze waarschijnlijk ook verwijderd)
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 760 weergaven
dat lijkt me een goed idee .
- 0 reacties
- 760 weergaven
Ik maak er wel een nieuw forum voor;)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
Hallo, ik probeer al gedurende meerdere weken mijn Wii met het internet te verbinden. Het is draadloos. Bij mijn psp lukt het wel. Ik krijg een foutmelding (nl fout 51330). Ik heb gezien dat het een WEP-fout is. Ik heb de WEP-code ingevuld, maar het is toch HEX Key entry method en geen ASCII. Ik vul dit zo in: XXXXXXXXXX. (dus 10 cijfers/letters) Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
zal ik maar ff meedoen met ontopic : 2 gb maar sommige spellen zijn heel groot omdat ze nog niet geript zijn. ( geript betekent verkleint) en andere spellen zijn klein omdat je er juist veel van kan rippen.
- 0 reacties
- 544 weergaven
dat is waar back ontopic again! een vraag hoeveel van deze spellen heb je op je psp staan? dus eigenlijk hoeveel gb memorycard heb je?
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
Ja het is natuurlijk een gratis spel he.
- 0 reacties
- 611 weergaven
volgens mij gaat dit topic over psp games en niet hoe je hem moet laten ombouwen :s
- 0 reacties
- 545 weergaven
Ik heb idd proberen games te uploaden maar dat werkt niet en hij heeft 5.3 :-[
- 0 reacties
- 525 weergaven
Nee hoe niet alles een lite is met 5.30
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
dan moet je toch zo'n pandora batterij bestellen? ik wil het namelijk ook voor mijn broertje doen.!
- 0 reacties
- 691 weergaven
Ja is goed zal ik voortaan doen.
- 0 reacties
- 666 weergaven
Mee eens, doe het gewoon via PM of MSN want jullie zijn toch klasgenoten.
Laatste reactie door Sander, -
hoi ik heb een bestandje dat ik in de sims 2 voor de pc wil doen waar moet ik dat bestandje neer zetten en het bestand is package volgens mij dus help alsjeblieft
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 659 weergaven
Dit vinden mensen nou irritant! Dat je op elk bericht moet reageren! Ik wordt er echt helemaal gek van....
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 567 weergaven
@Ik heb nog een goed idee, voor dit topic ik zal het je wel op school vertellen. (sorry dat ik het niet via een pm doe.
- 0 reacties
- 693 weergaven
ik heb mijn psp laten ombouwen in maastricht ik weet niet waar jij woont maar anders zoek ik het wel even voor je op :peace: veel succes O0 gr jozer95
- 0 reacties
- 792 weergaven
lord of the rings the battle for middle earth registratiecode
door Gast Rubjeboy- 4 reacties
- 1.1k weergaven
Ghällo allemaal! ik heb net een tijdje "lord of the rings the battle for middle earth" voor de pc, maar ik ben boekje kwijt en ik weet de registratiecode niet :'( weet iemand de code?
- 0 reacties
- 637 weergaven
Hmm ja ik wil mijn psp ook ombouwen, maar ik weet niet waar en anders wil ik het zelf wel doen maar dan moet ik een pandora batterij kopen = 20 euro :-[
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Een vraagje waar heb jij je psp om laten bouwen? btw mooie post!
- 0 reacties
- 593 weergaven
Ik zou even er onder zetten bij request hier in dit forum meldden en bij fout ook in dit topic meldde
- 0 reacties
- 795 weergaven
hallo, vraag hier maar de ds of psp games die je wilt ik zoek ze op en jij hebt een stuk minder werk groetjes jozer95 :peace:
Laatste reactie door Joris.,