Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 764 weergaven
hoi hoi, is er misschien een vrijwilleger die mij wat films wil sturen.ik ben al uren bezig geweest met downloaden maar het wil me echt gewoon niet lukken. de ene keer krijg ik geen beeld dan weer wel beeld zonder geluid en dan weer geluid zonder beeld. het lukt gewoon niet. ik hoop dat er iemand is die me kan helpen aan wat leuke films. groetjes
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Probleem MSN
door martijn1- 0 reacties
- 573 weergaven
Ok bedankt heb een mail gestuurd. Post Merge: juni 13, 2009, 11:58:53 am Ok , ik heb een mail gestuurd maar wanneer krijg ik het resultaat?
Laatste reactie door martijn1, -
- 2 reacties
- 860 weergaven
hallo allemaal, ik heb laatst fifa van deze site gedownload en toen wou die al meteen niet goed uitpakken er kwam namelijk te staan Could not open K:fifa 09fifald-fif9.iso. probable cause: sharing or file permissions problem. nu wil die ook de map reloaded niet meer openen want dan komt er dit te staan: K:fifa 09FIFA.09-RELOADED is niet toegankelijk. kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/Q apparaat. als ik hem verplaats van de K schijf af naar het bureau blad komt er een lege map want dus niet klopt. zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek ik heb een probleem om in die map te komen dus dan hoort die niet bij de centrale topic fifa? anders laat he…
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
Ik heb alles uitgepakt met winrar, alles gelukg klik ik dus op setup.exe krijg ik een melding: >SetupNew\seup.cpp ( 140 PAPP: PVENDOR: PGUID: $15.0.0498 @Windows XP service Pack 3 (2600) Ie version: 8.0.6001.18702
Laatste reactie door Naomivm, -
- 1 reactie
- 8.1k weergaven
Hallo allemaal ik ben hiet nieuw en heb meteen een vraag ;D Ik heb sims 3 gedownload en wil het instaLLEREN Maar als ik het installeer dan vraagt hij om een disk Is hier ook nog een crack voor of hoe kan ik het beste installeren? Alvast bedankt groeten pascal
>:(
door Gast yusef- 0 reacties
- 1.1k weergaven
> /mod: Wat je hier mee wilt bereiken is mij totaal onduidelijk. Hier gaat een slot op.
-
- 0 reacties
- 552 weergaven
Ik heb dit vroeger als eens geprobeert alles selekteren en copiëren naar externe schijf. Maar dit lukte me niet mijn interne schijf was toen 200gig en mijn externe schijf was toen 250gig. volgens mijn gegevens toen die op mijn scherm kwam w
Laatste reactie door patjepapa, -
- 0 reacties
- 533 weergaven
vragen in het COD4 topic
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 509 weergaven
ik hem toen ik iets probeerde te doen hem verwijdert en nu dus weer opnieuw van deze site gedownloaded (reloaded versie) alleen loopt die nu al vast als ik hem uitpak met winzip. er komt dan te staan: Could not open K:\fifa 09\fifa\rld-fif9.iso. probable cause: ssharing or file permissions problem. zou iemand met dit andere probleem kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
Die versie werkt wel, een vriend van me heeft hem al op de xbox, heb hem daar al even gespeeld. Echt een vet spel. Er staan nu ook een paar (fake) Prototype PC releases op de welbekende torrentsites.. Maar die zijn er al afgegooid.
Laatste reactie door Beuzer, -
brander
door Gast rene175- 1 reactie
- 752 weergaven
hey allenmaal ik wil playsteion 2 spellen branden onderanderen gta vice citie maar ik weet niet op welken site je dat doet :'( mail me trug op dit e-mail adres rene.muller@orange.nl
- 0 reacties
- 6.1k weergaven
Laatste reactie door ola, -
- 0 reacties
- 711 weergaven
Je kan ook gewoon een bankrekening koppelen aan je PayPal account. Ik heb ook PayPal met mijn bankrekening eraan gekoppeld.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
zaklopen
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 587 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30191.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 665 weergaven
Kan ook, maar net zeg je dat je er geen tijd voor hebt? ???
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30178.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
bedrockplace
door katarina- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hoy ik wou een cd downloaden maar zie aleen codes waar moet ik die codenummer downloaden BEDANKT
Laatste reactie door katarina, -
nieuwwww
door Gast kirahutch- 0 reacties
- 647 weergaven
hoi iedereen,hier hirahutch. hoop dat jullie me met wat tips enzo verder kunnen helpen. wie weet kan ik ook weer iemand helpen groetjesss
-
- 0 reacties
- 602 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30168.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Hoe groot is jouw dvd?? Kan me moeilijk voor stellen dat de film aladin namelijk 4.7 GB is
Laatste reactie door marielle_bell, -
- 0 reacties
- 581 weergaven
a
Laatste reactie door rTn, -
- 0 reacties
- 667 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30151.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 535 weergaven
en heeft u de laatste DirectX versie? zoniet raad ik je aan even te updaten
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 644 weergaven
Alsnog moet je in het Centraal topic blijven. Als mensen geen oplossing voor je hebben dan hebben ze geen oplossing.
Laatste reactie door Sander,