Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 606 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30951.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
1) Er zijn private trackers al demonoid die wat sneller gaan 2) Utorrent is een van de snelste 3) Je poorten openzetten van je router via portforwarding Post Merge: juli 08, 2009, 04:25:32 pm
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 519 weergaven
bij komt er dit op als ik DTE.exe open : DEAMON tools extension werkt niet meer.
Laatste reactie door michieldr, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
oke bedankt! ik heb nog een vraag wat kies ik in nero om te branden: dvd-rom (iso) of DVD-video?
Laatste reactie door darkharmony, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
Ik heb een vraagje: Ik heb perongeluk de software verwijderd van het micro kaartje echt alles! Wie kan mij uitleggen hoe en waar ik alles stap voor stap kan laten werken. Want ik ben niet echt handig in die dingen dus stap voor stap zou handig zijn. Alvast Hartelijk Bedankt! Groetjes Marije. Post Merge: juli 08, 2009, 03:12:09 pm Wat is er met die link? Want ik zie niks over mijn probleempje?
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 873 weergaven
Niet veel.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 777 weergaven
waarom wil niemand hem hebben?
Laatste reactie door -lol-, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
[move][move][move][move][move][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left] [pre][move][shadow=red,left][/shadow][/move][/pre] [/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/move][/move][/move][/move][/move]
Laatste reactie door wuppiew, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
hier hebben ze hem ook niet meer
Laatste reactie door Kiggen, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
Maar ik heb nog het probleem met het 'TagesClient.dll' bestand die wilt nog steets niet in de map het probleem is iets met administratie :geheim:
Laatste reactie door Jack199, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
ik
Laatste reactie door siemensbv, -
Ok zal het dan is proberen. Post Merge: juli 06, 2009, 06:32:16 pm Bedankt het is al gelukt, de poort stond niet goed Slotje! Post Merge: juli 06, 2009, 08:54:29 pm Toch weer niet gelukt, had een nieuwe code aangevraagd voor andere pc, en nu heb ik alles ingevuld(volgens eweka.nl) en blijft download speed op 0 staan.
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Misschien de stekker uittrekken en de reset knop indrukken
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Test
Laatste reactie door Duken, -
the sims 3 start niet
door Gast lor10103- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo, ik heb de sims 3 gedownload, uitgepakt en geinsteleerd. ook heb ik de crack erbij gedaan zoals het moet. maar ik krijg nog steed van dat er geen cd aanwezig is. maar ik kan hem wel starten via programma files, maar ik wil hem gewoon starten zoals het zou moeten. kan iemand mij hierbij helpen? vriendelijke groet lorenzo (lor10103)
Laatste reactie door Heisenberg, -
BIA HH Lan play
door wmaster- 0 reacties
- 770 weergaven
een goede dag normaal komen mensen hier met problemen maar ik niet altans nu even niet ik heb bia hh en hamachi en nu vraag ik mij af wie wil er tegen of met mij online spelen via hamachi server : republic of gamers ww : gamersforlife
Laatste reactie door wmaster, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 667 weergaven
Misschien de stekker eruit trekken en op de reset knop drukken?
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 550 weergaven
schijt happens
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Het zit er weer niet in vandaag :'(
Laatste reactie door TVH, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
http://rapidshare.com/files/252282254/Anno4MULTI4OrigExe.rar