Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 660 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31170.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Deamon Tools verwijderen?
door Gast MichelleSunno- 0 reacties
- 962 weergaven
Ik zit met een probleem. Het lukt niet op Deamon Tools te verwijderen. Hij staat niet in de software lijst. Ik ben verder niet zo handig met computers dus kunnen jullie me helpen?
-
Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast MichelleSunno- 0 reacties
- 629 weergaven
Vraag 5: Ik heb nu Sims 3 geïnstalleerd, maar als ik het spel wil opstarten, moet ik weer een serial invoeren. Antwoord: Je hebt nu een No-CD Crack nodig. Die zit in dezelfde map "crack", nu gaat het om het bestand "TS3.exe". Kopieer dit bestand en plak het in de map "C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin" Nu vraagt Windows of je het bestand wilt overschrijven, klik op "Ja"----------------------------------------------------------------------------------- Bij mij staan er alleen bestande rld-sims3 en TS3 in de map crack. Ik heb TS3 gekopieerd naar de map /Bin maar hij vraagt nog steeds de code. Wat doe ik fout?
-
Sims 3 branden
door Gast MichelleSunno- 6 reacties
- 1.9k weergaven
ik heb sims 3 gedownload, en wil hem nu branden. Hij is 5.8 Gb dus moet ik hier een dvd voor gebruiken? En kan het branden met het programma Express Burn?
-
- 0 reacties
- 624 weergaven
zal je deugd doen! xD
Laatste reactie door Karel!, -
- 6 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem met vista glazz .. > als ik vistaglazz geinstalleerd heb en alles klaar heb dan wil ik het aanklikken maar geeft vistaglazz aan : programma reageert niet gelijk al , Groeten thomas ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
Re: Harde schijf loopt vol
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 634 weergaven
Vista stinks
-
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo Ik heb net de game; the movies gedownload. Als ik dit spel start en begin te spelen komen er nog geen problemen, maar zodra ik personages wil verplaatsen, crasht de game, schakelt de pc uit en als ik m dan weer opstart staat er windows live communication platform werkt niet meer. Ik heb CCleaner al geprobeerd alleen dit had geen resultaat. Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Robertoz, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
Wat bedoelen ze met "Name Servers" Dit staat in de static IP guide
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 568 weergaven
hallo, kan er a.u.b. iemand helpen. Hoe komt het dat mijn weg wit is en dat er per renner een zwarte bol is met zijn naam. Ik zi hun fiets niet alleen ee nzwart ovaal met naam. Hoe kan ik dit oplossen help me plzzzzz Het zou heel vriendelijk zijn gtz tito
Laatste reactie door tito07, -
- 0 reacties
- 603 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31113.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31109.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 557 weergaven
Oke en later als windows 7 uitkomt dan ook de 64bit versie nemen?
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
hoi, Ik heb vandaag proberen mijn externe schijf om te zetten naar een NTFS formaat. Mijn bestanden zijn gebackupt naar mijn documenten en dan heb ik gewoon dezelfde instructies gevolgt zoals jullie in het topic beschreven in FAQ. Maar ik krijg de volgende melding dat er fouten op de schijf zouden staan. Nu vraag ik mij af welke gevolgen de instructies zouden geven als ik deze opvolg. Of zijn er eventueel nog andere oplossingen? Zelf had ik gedacht om misschien gewoon te formateren naar een NFTS formaat en dan de back-up terug te zetten (als dit gaat?) Alvast vriendelijk bedankt
Laatste reactie door Kelly__, -
- 1 reactie
- 817 weergaven
Ey allemaal ik heb net de Creative fatality gaming headset gekocht. Helemaal uitgepakt maar toen viel de mic op de grond (niet hard) en ik heb hem nu aangesloten (er zat geen software bij) en nu doet de mic het niet bij MSN of bij Skype!! WAT nu?
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 566 weergaven
bedankt allemaal!
Laatste reactie door Farid., -
- 11 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem namelijk dat windows vista steeds een probleem aangeeft , als ik iets open bijvoorbeeld msn , internet , vista glazz of overigens dan geeft vista aan : programma reageert niet meer is daar iets tegen te doen ? Groeten thomas ;D
- 0 reacties
- 571 weergaven
Wat voor een bestand ben je aan het branden? Is het branden al eens met een ander bestand gelukt?
Laatste reactie door marco1, -
Dvd brander wil film niet branden
door Gast bossenova- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Graag vraag ik wat assistentie aangezien ik nieuw ben op het vlak van films branden. Ik heb een Lite-on dvdrw sohw 1633 s brander ik gebruik nero express 2 en clone dvd 2. De film is goed uitgepakt bevat geen ontbrekende rar bestanden ( volgens quickpar ) . Deze bestanden kan ik ook gewoon op mijn pc bekijken echter bij het branden gaat het mis. Het log fouten bestand van nero zal ik nog even niet posten,aangezien het erg groot is. Bij clone dvd 2 geeft hij de volgende melding:schrijven naar dvd video mislukt Dvd schrijffout (Whrite dvd9) Er is een schrijffout opgetreden waarschijnlijk door slechte media vervang alsjeblieft de media en probeer het opnieuw. Ik gebruik…
-
- 0 reacties
- 748 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31071.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
niet kunnen spelen van ds games vanaf nr.3000 en hoger
door Gast stone- 1 reactie
- 783 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben vader van koen en heb een r4 chip voor zijn DS gekocht. Nu kan ik alle spelletjes tot nr.3000 spelen en daarboven niet meer. Moet ik daar aparte software/firmware voor dowloaden? en op het sd kaartje zetten? Hoop dat een van jullie me verder kan helpen. Raymond
-
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo leden , ik had eerst een probleem dat ik de crack file ( de map waar de crack in geplaats moest worden ) niet kon vinden maar ik heb nu de crack gekopieerd in de map D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢ maar nu moet ik harry potter opstarten via de map : D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢\Razor1911 als ik harry potter - hp6 nu aanklik komt er vervolgens zwart beeld heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen ? ;D Groeten thomas
Laatste reactie door Bryanoh, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem namelijk dat vistaglazz aangeeft als ik het programma probeer te openen : vistaglazz reageert nietmeer of vistaglazz werkt niet meer.. bij anderen doet die het wel is daar iets tegen te doen ? :-[ Groeten thomas
- 0 reacties
- 622 weergaven
waarschijnlijk :C Schijf Program files Cyanide en hoppa die crack en de Cxe plakken.
Laatste reactie door jaygangster, -
Re: Jouw -/+ punt van de dag
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 727 weergaven
++++++++++ Leuke filmpjes bekijken op youtube ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Hele avond tot 2 uur alleen thuis :D :D :D !!!!!! -------------------------------- Boxen van me laptop zijn zacht, kan dus niet lekker chillen met harde muziek, behalve als ik het op cd brand en op de home cinema zet aan ze +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Pizza +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Voel me goed vandaag !!! ------------------------------------------- Moest helpen met schilderen deur