Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 543 weergaven
ik had 2 staan dede het elbij niet ik heb moeten doen via eenbalk bover de gewonem start balk en dan dat cdtjes. maar mij lukt niet..
Laatste reactie door ramon16, -
- 0 reacties
- 592 weergaven
Je kan beter wachten op de crack, alternatieven zijn alleen voor Vista.
Laatste reactie door BasVZ, -
- 0 reacties
- 616 weergaven
hai, nu wilde ik de no-cd krack in de map bij game/bin zetten, maar dan zegt hij dat er geen genoeg ruimte is in de sim3 map, ik kom rond de 23 mb te kort, wat kan ik weg doen? alvast bedankt
Laatste reactie door kouwke91, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
ik krijg het zelfde als fillkill, dat het bestand beschadigd is
Laatste reactie door ActionWaction, -
Re: Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 644 weergaven
Is er een review van de samsung jet op tweakers?
-
- 0 reacties
- 557 weergaven
Ik heb nog even een vraagje hier : http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29779.25 Is zijn processor beter dan die van mij?
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30965.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Ben man, gelukkig gehuwd, 73 jaar en enthousiast computergebruiker sinds 1985.
Laatste reactie door Stoffer, -
heeeeeeeeeeelp
door manu666- 0 reacties
- 549 weergaven
kan iemand mij zeggen waar ik de sims 2 en 3 voor vista kan vinden? en misschien ook de uitbreidingspakketten + accesoires want ik wil heel graag da spel ma krijg het ni en de sims 1 werkt niet op vista [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door manu666, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30951.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 709 weergaven
1) Er zijn private trackers al demonoid die wat sneller gaan 2) Utorrent is een van de snelste 3) Je poorten openzetten van je router via portforwarding Post Merge: juli 08, 2009, 04:25:32 pm
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 540 weergaven
bij komt er dit op als ik DTE.exe open : DEAMON tools extension werkt niet meer.
Laatste reactie door michieldr, -
- 0 reacties
- 593 weergaven
oke bedankt! ik heb nog een vraag wat kies ik in nero om te branden: dvd-rom (iso) of DVD-video?
Laatste reactie door darkharmony, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
Ik heb een vraagje: Ik heb perongeluk de software verwijderd van het micro kaartje echt alles! Wie kan mij uitleggen hoe en waar ik alles stap voor stap kan laten werken. Want ik ben niet echt handig in die dingen dus stap voor stap zou handig zijn. Alvast Hartelijk Bedankt! Groetjes Marije. Post Merge: juli 08, 2009, 03:12:09 pm Wat is er met die link? Want ik zie niks over mijn probleempje?
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 890 weergaven
Niet veel.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
waarom wil niemand hem hebben?
Laatste reactie door -lol-, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
[move][move][move][move][move][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left] [pre][move][shadow=red,left][/shadow][/move][/pre] [/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/move][/move][/move][/move][/move]
Laatste reactie door wuppiew, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
hier hebben ze hem ook niet meer
Laatste reactie door Kiggen, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Maar ik heb nog het probleem met het 'TagesClient.dll' bestand die wilt nog steets niet in de map het probleem is iets met administratie :geheim:
Laatste reactie door Jack199, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
ik
Laatste reactie door siemensbv, -
- 0 reacties
- 594 weergaven
Misschien de stekker uittrekken en de reset knop indrukken
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 624 weergaven
Test
Laatste reactie door Duken, -
the sims 3 start niet
door Gast lor10103- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hallo, ik heb de sims 3 gedownload, uitgepakt en geinsteleerd. ook heb ik de crack erbij gedaan zoals het moet. maar ik krijg nog steed van dat er geen cd aanwezig is. maar ik kan hem wel starten via programma files, maar ik wil hem gewoon starten zoals het zou moeten. kan iemand mij hierbij helpen? vriendelijke groet lorenzo (lor10103)
Laatste reactie door Heisenberg, -
BIA HH Lan play
door wmaster- 0 reacties
- 787 weergaven
een goede dag normaal komen mensen hier met problemen maar ik niet altans nu even niet ik heb bia hh en hamachi en nu vraag ik mij af wie wil er tegen of met mij online spelen via hamachi server : republic of gamers ww : gamersforlife
Laatste reactie door wmaster, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
test
Laatste reactie door Duken,