Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
reason 4.0/3/0
door bara15- 0 reacties
- 600 weergaven
waar kan ik reason 4.0 downloaden
Laatste reactie door bara15, -
no cd crack
door niro- 2 reacties
- 901 weergaven
heey jongens hebben jullie misschien een no cd crack voor me van EJAY DANCE 7 alvast bedankt greetz Niro
Laatste reactie door niro, -
Zwart beeld
door Huismus- 7 reacties
- 1.6k weergaven
Hooi, als ik mijn wii opstart met een gedownload spel krijg ik zwart beeld, eerst was het de hele tijd een error maar die heb ik eruit gehaald met z'n programma. Maar nu krijg ik dus helemaal niks meer te zien. Alleen een zwart beeld. Weet iemand hier iets van of kan iemand mij hiermee helpen? :redface: Alvast bedankt
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
InIgloLevendeEskimo
Laatste reactie door Bapao11, -
Wii scrubbed
door Huismus- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Weet iemand waar ik dit kan downloaden? Alvast bedankt ;D
Hoi ik heb laatst gehoord dat je voor de wii niet meer nieuwere spelletjes kan downloaden als je homebrew channel gebruikt of het backup channel. Klopt dat? ik heb namelijk al wel met veel spellen gehad dat er een error code op het beeld verschijnt, of heeft dat er helemaal niks mee te maken??
- 0 reacties
- 742 weergaven
Hoi ik heb een kleine vraag als ik een nieuw spel heb gedownload en hem in de wii stop krijg ik een melding dat er een fout in zit ofzo en dan moet ik de disc eruit halen en de wii afsluiten anders reageert hij niet meer. ik snap er niks, het downloade verloopt goed en dan zegt tie nog dat er een fout is. Kan iemand mij helpen?? :'( groetjes angela
Re: BMW business navigation europe
door Gast kikykuang- 0 reacties
- 531 weergaven
[modbreak=modbreak door Impy] deze post heeft niets te maken met het topic. [/modbreak]
-
- 0 reacties
- 651 weergaven
Verplaats naar Centrale Game Topics A.U.B
Laatste reactie door Valcorb, -
- 10 reacties
- 20.5k weergaven
hallo. ik heb een vraagje over de nintendo ds browser. ik heb een R4 kaartje maar kan ik daar een werkende ds browser op doen? ik heb al meerdere keren verschillende browsers gedownload maar geen een doet het er. weet iemand een werkende? Mvg, Niels
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ziek gek :l
Laatste reactie door Pctje, -
Re: MySims
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 648 weergaven
Ja
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo, ik heb een ps2 omgebouwd met een matrix infinity chip. heb altijd ps2 spellen kunnen branden met img burn of alcohol of clone cd en nero. nu is mijn probleem dat de laatste spellen die er te vinden zijn op het net, dat ik die met geen enkel programma meer gebrand krijg. en als ze al gebrand krijg, krijg ik niet de gegevens op dvd te zien. weet iemand of je tegenwoordig weer een ander prog. nodig hebt om toch de spellen goed gebrand te krijgen. zelf heb ik altijd platinum dvd's gebruikt en altijd goed resultaat gehad. misschien kan iemand de tip geven die ik nodig heb.
Laatste reactie door garfield24, -
Probleem met uitpakken Sims 2 uitbreidingen
door Gast NurseAnn- 0 reacties
- 699 weergaven
Beste mensen, ik heb het forum al behoorlijk doorlopen om een eventuele oplossing te vinden voor mn probleem, maar kan het nog niet vinden,.. Ik heb net (heeft de halve dag geduurd) een 12GB bestand gedownload met alle uitbreidingen voor de Sims 2 plus de de gewone Sims2 basis. De originele Sims2 deluxe heb ik al, dus die hoefde ik niet te installeren. Ik had alleen MagicIso nodig om het te installeren, dus dit heb ik geinstalleerd. In de tekstfiles wordt niets uitgelegd, dus ik probeer alles maar gewoon te openen, maar een gewoon .exe bestand opent mn pc niet. Hij kan het vereiste bestand niet vinden of deze is beschadigd. Betekent dit nu dat het gewoon allemaal rom…
-
- 0 reacties
- 549 weergaven
Bump! http://pinochan.net/flash/etc/pedobear.swf http://pinochan.net/flash/etc/pedobear.swf
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
Live: check mn profiel Steam: pctje xfire: pctje hyves: als je wilt hebben ga je maar lekker vragen hou ik lekker prive <3 ach skit. pietertjeeee.hyves.nl niet allemaal tegelijk adden. ;D
Laatste reactie door Pctje, -
Videokaart wordt te heet?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 746 weergaven
Ik heb een irritant probleem nu ik xp heb Als ik een spelletje speel... En als me videokaart echt gebruikt wordt(Want het is een flut laptop van mijn ouders)... Dan loopt het spel vast en valt mijn computer uit... En mijn fan blijft altijd sloom draaien. Als ik niks doe heeft hij de zelfde snelheid als bij intensief gebruik. En ooit had ik bij everest gemeten dat mijn cpu bij niks doen 58 graden is. Ik krijg geen bluescreen... Nog EDIT: Plaatje toegevoegd van speedfan. Post Merge: augustus 04, 2009, 02:35:46 pm Dit is de hitte van mijn pc zonder het te gebruiken. Post Merge: augustus 04, 2009, 03:48:11 pm Ik wou al windows hierop opnieuw installeeren vanwege sc…
-
- 0 reacties
- 570 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig vragen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31540.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 548 weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31544.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast hamster5- 0 reacties
- 500 weergaven
heeft er iemand nog een uitnodiging alvast bedankt
-
Eic Serial
door IOwnd- 1 reactie
- 667 weergaven
weet iemand de East India Company Serial Number. kan hem namelijk nergens vinden. Bedankt Afro. MVG IOwnd
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 547 weergaven
ok bedankt, jammer maar helaas mag slot op
Laatste reactie door svenholtman, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ik speel nu ongeveer een maandje sims 3 op mijn laptop. Nooit problemen gehad. Moest hem alleen vandaag opnieuw installeren, omdat een update ervoor had gezorgd dat mijn crack het niet meer deed. Nadat hij weer was geinstalleerd, wilde ik verder spelen, maar hij sluit nu steeds af bij het kiezen van een huishouden in het beginscherm. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
KAN IEMAND MIJ PLZ EEN http://templatep2p.com/ INVITE GEVEN?? IK KAN ER WAARSCHIJNLIJK EEN demonoid.com invite voor geven dit is mijn e-mail/msn plz antwoord iemand die een gratis will geven of een demonoid ervoor wilt krijgen!!
Laatste reactie door jordiadr, -
Re: GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast Danielz1111- 0 reacties
- 618 weergaven