Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 811 weergaven
Je kunt ook altijd komen spelen op CenarionWoW. Dat is een WoW 3.1.3 realm momenteel die Nederlandstalig is 3 Realms, geen lag, vriendelijke gm en eigen NL content. Addons & WoW Installatie NL: klik hier
Laatste reactie door tendonsie, -
- 1 reactie
- 697 weergaven
Hallo , ik ben nu al de hele dag bezig maar het lukt me echt niet.. Ik ben begonnen met Nero Startsmart Essentials, ik heb het .avi & .srt bestand samen laten branden op een data-dvd , dan wou ik die dvd bekijken op men televisie maar blijkt dat die ondertiteling niet werkt. Dan heb ik geprobeerd alles samen te converteren via ConvertxToDVD , al goed & wel maar dan stond dat waterkenmerk heel de film in het midden van men scherm ! aangezien ik geen code vind om dit gratis te gebruiken Dan heb ik nog verschillende programma's gebruikt maar ook weer dat kenmerk.. Ik geraak er echt niet meer aan uit.. wie kan me helpen met zo'n code voor convertxtodvd aub ? …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 658 weergaven
Bedankt, het werkt allemaal goed. Op dit topic kan een slotje, Mvg, Mitchel Gommers
Laatste reactie door Mitchel_Gommers, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Moet je als je de classic client hebt geinstaleerd je daar ook registreren? want je kan kiezen create account of play Wow. Wat moet je daar kiezen? Marciej123
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31972.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 644 weergaven
als ik het goed begrijp kan je ermee op internet, toch? ik heb een r4, zou ik het dan kunnen downloaden, of moeten kopen? want ik heb al nintendobrowser.nds ofzoiets gedownload maar die doet het niet want daar krijg je blijkbaar iets bij wat je nodig hebt als je het koopt maar is dat hier ook? of moet ik het dan kopen? (sorry, ik weet geen antwoord op je vraag) (en ja, volgens mij zit je hier op het goeie topic )
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Re: Populaire Game Torrents
door Gast flip1402- 0 reacties
- 572 weergaven
spam
-
Re: Wii games gezocht
door Gast flip1402- 0 reacties
- 498 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 622 weergaven
ik heb net limewire gedownload dus torrent is ook goed (maar nog het liefst nzb )
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31946.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 8 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo ik heb hier op duken.nl wow gedawlondt ik ben de hele dag bezig geweest met een @!*@ pach ik wil graag de niewse pach dawlonden dan krijg ik dit error help me aub iik was smorgens geboggenen toot 18.17 :S :@ Mvg engin :friends:
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 838 weergaven
Hey, Ik heb een probleempje met LOTR:BFME2. Als ik het online wil spelen, komt er een melding dat er updates zijn. Ik klik daar op OK en dan komt er een melding dat ik administrator moet zijn om de patch ze installeren.. Maar dat ben ik al. Als ik dan handmatig de patch download en installeer, blijft de eerste melding maar komen. Alvast bedankt, Markey54
Laatste reactie door Markey54, -
Nieuw adres picknicktafel.org
door Gast kasjmir- 0 reacties
- 958 weergaven
Help!!! help!! help! Wie heeft voor mij het nieuwe adres van picknicktafel.org Had nieuw adres met nieuwe naam maar mijn pc is gecrash
-
- 0 reacties
- 606 weergaven
Haha ja hoop het; heerlijke theorie Post Merge: augustus 22, 2009, 00:11:50 am Hahaha oeps...
Laatste reactie door AppieAppelflappie, -
VERPLAATST: ziggo
door Erwin.- 0 reacties
- 695 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31933.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 623 weergaven
door kameraad van me opgezet: www.air-torrent.com maar door server errors etc. veel gebruikers kwijtgeraakt van 10.000 ong naar bijna niks
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 768 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31924.0[/iurl]
demonoid
door cranckyflippo- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi, heb gehoord dat je voor demonoid een invitation code nodig hebt, kan iemand mij er eentje geven en even vertellen hoe ik dit moet doen? thanx
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Na installatie van SABnzbd krijg ik deze boodschap; Het programma is dus niet gestart zegt ie nog, en heeft schijnbaar een ander poortnummer nodig omdat 8081 al bezet is. Waar vul ik dat andere nummer in dan? En moet het poortnummer wat ik kies tussen bepaalde waardes liggen? En hoe weet ik dat deze niet ook al bezet is? Edit; Toch het opstarten van het programma vioor elkaar gekregen met de commando-regel; "C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe" --server localhost:8081 Ik kan hen echter niet op een ander manier opstarten dan door die regel in Start/ Uitvoeren te plakken. Hoort dat zo? Nee toch? Edit 2; Is al opgelost. Kan het programma nu starten vanuit mijn …
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo ik heb Windows vista 32 bit ik heb een leuke spel gedawlont Rogue Spear ik krijg dik probleem http://foto-uploaden.nl/zie/ud8gaoq MVg engin O0 O0 [Modbreak=Fredpascal]Van plaatje link gemaakt, zodat deze wel werkt.[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
ik heb de sims 3 gedownload.. dat ging allemaal goed.. Toen gaan instaleren deed het ook allemaal goed.. maar als je in het hoofmenu bent van de sims 3, geeft die aan dat die illigaal is en dat je contact op moet nemen met de customer service.. en dan druk je vervolgens op oke en stopt die ermee Toen hoorde ik later dat je nog een of andere crack moet downloaden.. Kan iemand mij helpen? Ik wil zoo graag spelen
Laatste reactie door ninaavdb, -
Lost all seasons
door PCgamer- 0 reacties
- 709 weergaven
Hallo, waar kan ik de serie lost vinden met Nederlandse subs? Groetjes, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
heey! Als ik grey's anatomy season 5 download en een preview kijk.. Krijg ik princess diares te zien.. heel vaag Al een paar keer een andere geprobeerd mnaar het blijft.. Heb wel van de week prncess gedownload maar ook weer verwijderd,, En nu blijft het dus komen in elk ding datik download en preview kijk.. Ik nie snappe nie :-[ groetjes! :peace:
Laatste reactie door Dailygirl, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hooi Mijn SD kaartje wilt niet formateren naar 16. Iemand hiervoor een oplossing? Of is het kaartje nutteloos?
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Hoi, Ik zou graag willen weten of dat mogelijk is. Heb namelijk een hdmi aansluiting en een hdmi kabel. Bedankt!
Laatste reactie door WizardGamer,