Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 629 weergaven
Hooi Ik zoek iemand die gezellig met mij soms online wilt spelen in de wereld van Animal crossing :vis: Ik hoor het graag als er iemand is
Laatste reactie door Huismus, -
windows 7 torrent activeren?
door Gast nickkie- 2 reacties
- 4.5k weergaven
hallo, heeft er iemand ervaring met het activeren van windows 7 build 7127? ik heb via serials.ws een serial nummer gekopieerd en bij het activeren geplakt, alleen ik zag staan ''product word gecontroleerd'' en hij is illegaal. ik heb meteen geannuleerd, is er een veilige manier van activeren? Nick
Laatste reactie door Robin, -
CoD server
door engin1234444- 6 reacties
- 1.1k weergaven
EYyy hallo ik heb een server maar ik zie me server aleeen in xfire maar niet in cod mp wat moet ik doe op mijn server te laaten zien in de lijst !! plz help :friends: [modbreak] Titel aangepast. Verzin voortaan een betere titel. [/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Dat begin is gemaakt met Windows Movie Maker. (zit standaart bij windows xp) En de rest heeft hij gewoon erin geknipt
Laatste reactie door Farid., -
VERPLAATST: jarig
door Erwin.- 0 reacties
- 597 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31675.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 592 weergaven
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Hoi, Als ik mijn spelletje heb gewiiscrubt moet ik dan het bestandje main.dol branden? Of gewoon het wii spelletje zelf?
- 0 reacties
- 658 weergaven
Ik heb het zelfde lastige geval. Het zijn maar een paar spellen die moeilijk doen, met scrubben en patchen kom je niet ver. Hij zal zeggen dat er geen error code is terwijl er wel een error code is. Ik ben bezig om te kijken wat het probleem is als ik weet wat het is laat ik het je wel weten Maar geloof me maar, met scrubben kom je dus niet ver.
- 0 reacties
- 633 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31649.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 653 weergaven
eyy ik wil graag een torrent Windows Business 32 bit plz engils of ederland plz wie kan me voor me zoeken ik kan niet vindden ik wil die nu gaan dawlonden en morgen instaaleren plz snel 8) O0 O0 tnx
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31644.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 776 weergaven
Ik word er helemaal kierewiet van :-[ Het wil me de laatste tijd maar niet lukken om een gedownload spel af te laten spelen op de wii (in het begin was het een makkie). Ik krijg steeds melding van een error of ik krijg zwart beeld of ik krijg een beeld met een heleboel cijfertjes. Ik heb wel de scrubber gebruikt en die zegt dat het spel geen error bevat,(ik doe ook altijd patchen) dus dan ga ik branden als alles goed is en ik stop hem in de wii open het backup kanaal en ik krijg toch nog een error of 1 van de anderen 2 dingen. Ik heb al meer dan 6 -dvdtjes van verbatim weg geknikkert omdat er iets fout gaat. Kan iemand mij alstublieft helpen voor ik in een gekkenhuis …
reason 4.0/3/0
door bara15- 0 reacties
- 619 weergaven
waar kan ik reason 4.0 downloaden
Laatste reactie door bara15, -
no cd crack
door niro- 2 reacties
- 924 weergaven
heey jongens hebben jullie misschien een no cd crack voor me van EJAY DANCE 7 alvast bedankt greetz Niro
Laatste reactie door niro, -
Zwart beeld
door Huismus- 5 reacties
- 1.6k weergaven
Hooi, als ik mijn wii opstart met een gedownload spel krijg ik zwart beeld, eerst was het de hele tijd een error maar die heb ik eruit gehaald met z'n programma. Maar nu krijg ik dus helemaal niks meer te zien. Alleen een zwart beeld. Weet iemand hier iets van of kan iemand mij hiermee helpen? :redface: Alvast bedankt
- 0 reacties
- 652 weergaven
InIgloLevendeEskimo
Laatste reactie door Bapao11, -
Wii scrubbed
door Huismus- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Weet iemand waar ik dit kan downloaden? Alvast bedankt ;D
Hoi ik heb laatst gehoord dat je voor de wii niet meer nieuwere spelletjes kan downloaden als je homebrew channel gebruikt of het backup channel. Klopt dat? ik heb namelijk al wel met veel spellen gehad dat er een error code op het beeld verschijnt, of heeft dat er helemaal niks mee te maken??
- 0 reacties
- 765 weergaven
Hoi ik heb een kleine vraag als ik een nieuw spel heb gedownload en hem in de wii stop krijg ik een melding dat er een fout in zit ofzo en dan moet ik de disc eruit halen en de wii afsluiten anders reageert hij niet meer. ik snap er niks, het downloade verloopt goed en dan zegt tie nog dat er een fout is. Kan iemand mij helpen?? :'( groetjes angela
Re: BMW business navigation europe
door Gast kikykuang- 0 reacties
- 548 weergaven
[modbreak=modbreak door Impy] deze post heeft niets te maken met het topic. [/modbreak]
-
- 0 reacties
- 671 weergaven
Verplaats naar Centrale Game Topics A.U.B
Laatste reactie door Valcorb, -
- 10 reacties
- 20.6k weergaven
hallo. ik heb een vraagje over de nintendo ds browser. ik heb een R4 kaartje maar kan ik daar een werkende ds browser op doen? ik heb al meerdere keren verschillende browsers gedownload maar geen een doet het er. weet iemand een werkende? Mvg, Niels
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ziek gek :l
Laatste reactie door Pctje, -
Re: MySims
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 667 weergaven
Ja
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, ik heb een ps2 omgebouwd met een matrix infinity chip. heb altijd ps2 spellen kunnen branden met img burn of alcohol of clone cd en nero. nu is mijn probleem dat de laatste spellen die er te vinden zijn op het net, dat ik die met geen enkel programma meer gebrand krijg. en als ze al gebrand krijg, krijg ik niet de gegevens op dvd te zien. weet iemand of je tegenwoordig weer een ander prog. nodig hebt om toch de spellen goed gebrand te krijgen. zelf heb ik altijd platinum dvd's gebruikt en altijd goed resultaat gehad. misschien kan iemand de tip geven die ik nodig heb.
Laatste reactie door garfield24,