Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 995 weergaven
Ik zoek de Dvd van Ilse de Lange Live at Ahoy 2009 (de retail versie) Heeft iemand die beschikbaar? Ook zoek ik Mamma Mia (de film) Alvast bedankt Groet Perdokkie
Laatste reactie door perdokkie, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
ik zoek vrienden voor cod 1 kan ikmet julliespelen enz en in sevrers gaan ik heb eigen server en clan add my x fire : mohammed12344
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 533 weergaven
inderdaad zeker wel hot! O0
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
ben 14 en gestoord :-[
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
eyy wie kan me helpen met deze error c000021a fatal system error vista ik krijg alls ik de pc opstart een blauwen scherm mit dit error c000021a fatal system error vista en dan wat o.x00000 of zo ik heb op google gezocht alleen maar xp kan iemand me helpen aub :'( mvg engin Post Merge: augustus 28, 2009, 16:25:07 pm aun wi kan me echt helpen ik ben bezig met zoeken over de probleem maar ik snap er nikst van helpppppppppppppppp plzzzzzzzzzzzzzzzzzz ik wil graag windows over niewe instaalen en alls goed insellen aub help plzz wie me help met deze probleem ben ik erg bedank baar help aub mvg engin Post Merge: augustus 29, 2009, 18:36:10 pm Weeeeeeeeeeee…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Ja ik heb er wel 1 ben ik zelf nu ook aan het downloaden, en dan kan je kiezen of je 32bit wil of 64bit: [modbreak]Nogmaals, links naar pagina's waar illegale content op staat zijn niet toegestaan. Volgende keer volgt een waarschuwing omdat dit de 2e keer is [/modbreak] :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
Niemand.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
maar volgens hen zal de Zweedse justitie er nimmer in slagen de torrentsite uit de lucht te krijgen. en hebben het proces tot spectrial gedoopt, een samentrekking van spectacle trial. Verder lieten de beklaagden weten een langlopend proces te verwachten.
Laatste reactie door OnnyRens, -
- 0 reacties
- 618 weergaven
Oké zal het niet meer doen :redface:
Laatste reactie door anonymousee, -
- 2 reacties
- 885 weergaven
als je onze clan of effe vrienden wilt worden of wars met ons wilt doen kan je altijd op het webstide te recht MVG Makaveli
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 590 weergaven
Geef je eerlijke stem uit, later kunne we er miss als iedereen er positief over is er een wedstrijdje om maken nzo... O0 Mvg, Anonymousee
- 2 reacties
- 581 weergaven
Ik ben van plan om een spel te maken, ik heb alleen iemand nodig die verstand heeft van PHP of een ander script om het spel mee te bouwen, zelf ben ik al bezig met een script voor het spel etc.. Stuur me een PM of mail als je interesse hebt!
Laatste reactie door marcelvn, -
- 1 reactie
- 562 weergaven
Hallo, Hier is het de bedoeling dat je je naam opgeeft voor de volgende game ronde op onze nieuwe game server van battlefield 1942 secret of weapons of WWII [DEMO]! Het lijstje zal bijgehouden worden op www.dukenbattlefieldserver.webs.com ! Daar moet je regelmatig eens gaan kijken, daar staat ook waar je de demo kan downloaden en hoe... Ik hoop dat er veel mensen gaan meedoen O0 Minstens 20 Personen voor 1 game! Mvg, Anonymousee
- 0 reacties
- 625 weergaven
sorry dat ik nu post, maar 5 uur, blijf anders een hele nacht wakker :-[ kan je overdag slapen x'D
- 0 reacties
- 646 weergaven
wat is softwarematig ombouwen?
- 0 reacties
- 527 weergaven
ik heb m en hij is zeker wel vet!!!!
- 0 reacties
- 613 weergaven
Inderdaag, We kunnen je alleen maar helpen, als je iets of wat deftige zinnen formuleert zodat wij het verstaan O0 Ik zou zeggen , retype your question, en ik zal zien of ik je kan helpen Mvg, Anoniem
- 0 reacties
- 842 weergaven
Hoy heb een brobleem met die spel kan niet saven error code 42 kan imand helpen AUB
Laatste reactie door katarina, -
Re: landwirtschaft simulator 2009 maps
door Gast jasperbe- 0 reacties
- 1.2k weergaven
op deze website staat het ook aardig uitgelegd misschien snap je het dan Ls2009
-
- 0 reacties
- 883 weergaven
Dankjewel Releases dat je het even voor me op gezocht heb en dat ik niet verder gekeken heb dan me neus lang is. Alsjeblieft Gerarldo!
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 890 weergaven
Hallo Ik heb een probleem met het branden van een wii spel op een DVD-R, zal het even uitleggen het ging eerst prima en toen mijn DVD`s op waren heb ik nieuwe besteld eerst maxel maar die doen het niet en toen Verbatim, maar die doen het ook niet hij geeft aan Interpretation can not write medium incompatible format, ik begrijp er niets van want hij deed het prima ik brand met ImgBurn op 4 x write speet het is een ISO bestand en hij doet het bij elk spel zou iemand mij kunnen helpen wat de oorzaak hiervan kan zijn
Laatste reactie door *Ina*, -
- 4 reacties
- 1.1k weergaven
hoy Weet imand waar die sav bestanden opgeslagen worden Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
hallo wow speleres wie heeft voor mij een goede server voor wow net alls de normaale wow gewoon niet snel level up priecies net alls echte wow aub wie heeft een goede server met veel mensen zijn MVG engin Post Merge: augustus 25, 2009, 17:33:08 pm oooo ja nog vergeeten de nieuwste version 3.20 en plzz geef waar je de accout moet aan maken en die ralsimt set ... O0
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 554 weergaven
hoe veel mensen zijn er onlline in de server en ik heb een pach 3.20 hoe kan ik die pach dawlonden
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Hallo het zijn de volgende : - Notorius - G-Force - A Perfect GetAway - Inglourious Basterds Al heb je maar 1tje zou ik al tevreden zijn . Vriendelijke groeten !
Laatste reactie door dhulstertje,