Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 630 weergaven
Niemand(A)?
Laatste reactie door Patrickj, -
- 5 reacties
- 1.6k weergaven
Weet iemand een goede downloadlink voor Windows Home Server van whs 2003 zoals in het topic van tommigun? liefst torrent want nzb gaat niet met mijn provider
Laatste reactie door los-cuentos, -
Sabnzbd + voor MAc
door Gast andel46- 0 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb een probleem met het programma Sabnzbd+ heb dit gedownload voor Apple computers Op mijn Mac Book pro werkt het geweldig kan ook alle gegevens invullen downloaden prima Op mijn Imac zit hetzelfde programma maar icoon verschijn in het dock en gegevens in balk bovenin maar zodra ik op de icoon tikt gebeurt in het scherm niets ( om gegevens in te vullen ) Wanneer ik dit op de Mac Pro hetzelfde doet dan geen probleem Wie kan mij een tip geven dat ik dit goede programma ook op mijn Imac werkend krijg bij voorbaat dank Andel46 [modbreak=modbreak door Impy] Heb de poll even verwijderd. [/modbreak] Post Merge: september 09, 2009, 17:32:52 pm
-
Fout opstaren Sims 3
door Gast lala78- 1 reactie
- 775 weergaven
Ik heb Sims 3 gedownload en geinstaleerd enzo, maar als ik het op wil starten geeft hij deze melding aan. http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1914440.html Ik heb geloof ik een ATI MOBILITY READON 7500 videokaart. Weet iemand hier toevallig raad mee? Groetjes lala78.
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 666 weergaven
Is het aan te raden om .avi-bestanden naar .vob te converteren als je ze op een dvd-speler wil bekijken of mag dat ook .mpeg zijn? Ik had begrepen dat je met 'vob-bestanden menu's kan maken(wat ik op zich niet noodzakelijk vind) Wat is verder het voordeel van .vob tegenover .mpeg bestanden? Zijn .mpeg-bestanden uberhaupt door een dvd-speler te lezen?
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 1 reactie
- 928 weergaven
ik zoek een progamma omliedjes uit filmpjes te halen of de of datik de leidje er uit haal da ti bij vidoe niks hoor greetzz Makaveli
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
;D
Laatste reactie door ma11gic, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32220.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 983 weergaven
Geen ervaring :zoals:
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 603 weergaven
teveel tegelijk aan het downloaden?
- 0 reacties
- 642 weergaven
koop jij het ook soms?
- 0 reacties
- 657 weergaven
Kijk eens hier --> http://samenkopen.net/action/58471 Even links in het kolommetje bij de producten kijken hun hebbe Caffeine poeder en weet ik veel wat nog meer Je kunt ook ees gaan kijke bij de kruidenier voor MU Thee dat is japanse thee waar je HEEL veel energie van krijgt
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Zelf raad ik je niet aan om met torrents te downloaden, maar met Nieuwsgroepen O0 Betere kwalilteit, sneller, Minder virusen, Nieuwste eerst bij nieuwsgroepen...
Ik zoek de volledige versie van Pandora's box(PC)
door Gast jaimyh12- 3 reacties
- 896 weergaven
Wie kan me helpen aan het spel Pandora's box voor op de pc,is al een ouder spel Alvast bedankt
Laatste reactie door marco1, -
- 3 reacties
- 1k weergaven
Ik zoek de ultimate, Mcafee anti-virus werkend... Mag nieuwsgroep zijn , torrent als het maar clean is en goed werkt... Let wel op directe links naar illegale contents zijn verboden! Typ daarom bv inplaats van : www.thepirateby.org = 3xW[Punt]thepirateby[punt]Org Mvg, Anoniem!
- 2 reacties
- 8.4k weergaven
Hey , ik zoek serial werkende!!! voor windows 7 ultimate 86x... Ik vond hem niet, van harte dank...
- 0 reacties
- 702 weergaven
Timmeh Kuik is een dief. Een crimineel die gebruik maakt van gestolen spullen. Normale mensen kijken wel uit om zoiets toe te geven, maar de baas van Brein heeft er geen enkel probleem mee. In de Elsevier-rubriek met de in dit geval ironische titel 'Mijn Spullen' zegt de baas van Brein dat hij een Sony Vaio laptop gebruikt. Die notebook heeft hij niet zelf gekocht, maar is "ooit in beslag genomen bij een hacker". Ah, zo werkt dat dus. In de strijd tegen piraten is in beslag genomen apparatuur gewoon oorlogsbuit. De politie brengt spullen naar de Dienst Domeinen, maar Timmeh Kuik sleept het mee naar zijn rovershol. Zijn bureaustoel was ooit van een Napster-gebruiker. Zijn …
- 0 reacties
- 874 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32176.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 635 weergaven
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 617 weergaven
Mij lukt het wel O0 gewoon alt+ heel rap 184 typen ©
- 0 reacties
- 822 weergaven
??? :-[ [modbreak] In het vervolg graag minder smileys gebruiken, zo'n 15 Ã 20 smileys is nogal overdreven[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
Nieuwe download site gevonden!!
door Gast smokey1985- 0 reacties
- 4.8k weergaven
hoi, ik was een beetje aan het rond kijken op internet voor meerdere download site's zoals 4usonly en Bedrockplace, en nu kwam ik een nieuwe tegen, er staat al redelijk veel op maar had de beheerder gesproken en die zei dat ze pas 4 dagen bestonden en dat ze hard op zoek waren naar leden en uploaders.. ik zag hier net ook al staan dat mensen ook op 4usonly zitten ( net zoals ik ) maar wou het toch even graag met jullie delen als je een beetje van de hardstyle en hardcore en jump bent dan haha ;D dikkespam ik zou een kijkje nemen staan echt mooie downloads tussen en het groeit snel zover ik heb gezien grtz smokey
-
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast warduck- 0 reacties
- 714 weergaven
Hoi iedereen, Dezelfde eentonige vraag... heeft er nog iemand een invite voor mij over? Hartelijk dank O0, en over TPB blijft die nu in zijn huidige vorm of is die verkocht ?
-
SPAM
door Gast DOOOTheGreat- 0 reacties
- 656 weergaven
More and more people are shopping online each year. The growing popularity of online shopping is easy to explain – online shopping offers greater convenience, and better prices than any other shopping method. If you follow the tips in this article, you can take advantage of great savings available to you online. Tip #1: Use Comparison shopping sites Comparison shopping sites, such as Yahoo Shopping, spam and many others, are extremely valuable tools. Using one of these sites, you can find the cheapest online retailer for the product you wish to purchase. In most cases, the sites can calculate shipping and tax for you as well. Plus, these comparison shopping sites of…
-
- 0 reacties
- 597 weergaven
ja denk dan het werkt er gebeurt wel iets ik krijg schermpje 'profiel' dan kan ik kiezen uit 'library info', 'native info' en 'install MIDlet' welke moet ik dan doen? Post Merge: september 02, 2009, 13:18:38 pm bij de eerste 2 opties komt er gewoon wat tekst en cijfertjes bij de laatste (install MIDlet) vraagt hij om een wachtwoord maar ik weet niet wat een MIDlet is en heb liever dat ik het zeker weet dat het veilig is dan dat ik zomaar wat doe ik wil namelijk wel dat mijn telefoon heel blijft
Laatste reactie door anoniemaccount4457,