Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
eyy wie kan me helpen met deze error c000021a fatal system error vista ik krijg alls ik de pc opstart een blauwen scherm mit dit error c000021a fatal system error vista en dan wat o.x00000 of zo ik heb op google gezocht alleen maar xp kan iemand me helpen aub :'( mvg engin Post Merge: augustus 28, 2009, 16:25:07 pm aun wi kan me echt helpen ik ben bezig met zoeken over de probleem maar ik snap er nikst van helpppppppppppppppp plzzzzzzzzzzzzzzzzzz ik wil graag windows over niewe instaalen en alls goed insellen aub help plzz wie me help met deze probleem ben ik erg bedank baar help aub mvg engin Post Merge: augustus 29, 2009, 18:36:10 pm Weeeeeeeeeeee…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 589 weergaven
Ja ik heb er wel 1 ben ik zelf nu ook aan het downloaden, en dan kan je kiezen of je 32bit wil of 64bit: [modbreak]Nogmaals, links naar pagina's waar illegale content op staat zijn niet toegestaan. Volgende keer volgt een waarschuwing omdat dit de 2e keer is [/modbreak] :peace:
- 0 reacties
- 580 weergaven
Niemand.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 589 weergaven
maar volgens hen zal de Zweedse justitie er nimmer in slagen de torrentsite uit de lucht te krijgen. en hebben het proces tot spectrial gedoopt, een samentrekking van spectacle trial. Verder lieten de beklaagden weten een langlopend proces te verwachten.
Laatste reactie door OnnyRens, -
- 1 reactie
- 902 weergaven
als je onze clan of effe vrienden wilt worden of wars met ons wilt doen kan je altijd op het webstide te recht MVG Makaveli
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 602 weergaven
Ik ben van plan om een spel te maken, ik heb alleen iemand nodig die verstand heeft van PHP of een ander script om het spel mee te bouwen, zelf ben ik al bezig met een script voor het spel etc.. Stuur me een PM of mail als je interesse hebt!
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
wat is softwarematig ombouwen?
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 543 weergaven
ik heb m en hij is zeker wel vet!!!!
- 0 reacties
- 866 weergaven
Hoy heb een brobleem met die spel kan niet saven error code 42 kan imand helpen AUB
Laatste reactie door katarina, -
Re: landwirtschaft simulator 2009 maps
door Gast jasperbe- 0 reacties
- 1.2k weergaven
op deze website staat het ook aardig uitgelegd misschien snap je het dan Ls2009
-
- 0 reacties
- 897 weergaven
Dankjewel Releases dat je het even voor me op gezocht heb en dat ik niet verder gekeken heb dan me neus lang is. Alsjeblieft Gerarldo!
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 907 weergaven
Hallo Ik heb een probleem met het branden van een wii spel op een DVD-R, zal het even uitleggen het ging eerst prima en toen mijn DVD`s op waren heb ik nieuwe besteld eerst maxel maar die doen het niet en toen Verbatim, maar die doen het ook niet hij geeft aan Interpretation can not write medium incompatible format, ik begrijp er niets van want hij deed het prima ik brand met ImgBurn op 4 x write speet het is een ISO bestand en hij doet het bij elk spel zou iemand mij kunnen helpen wat de oorzaak hiervan kan zijn
Laatste reactie door *Ina*, -
- 4 reacties
- 1.1k weergaven
hoy Weet imand waar die sav bestanden opgeslagen worden Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
hallo wow speleres wie heeft voor mij een goede server voor wow net alls de normaale wow gewoon niet snel level up priecies net alls echte wow aub wie heeft een goede server met veel mensen zijn MVG engin Post Merge: augustus 25, 2009, 17:33:08 pm oooo ja nog vergeeten de nieuwste version 3.20 en plzz geef waar je de accout moet aan maken en die ralsimt set ... O0
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
hoe veel mensen zijn er onlline in de server en ik heb een pach 3.20 hoe kan ik die pach dawlonden
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
Hallo het zijn de volgende : - Notorius - G-Force - A Perfect GetAway - Inglourious Basterds Al heb je maar 1tje zou ik al tevreden zijn . Vriendelijke groeten !
Laatste reactie door dhulstertje, -
- 0 reacties
- 838 weergaven
Je kunt ook altijd komen spelen op CenarionWoW. Dat is een WoW 3.1.3 realm momenteel die Nederlandstalig is 3 Realms, geen lag, vriendelijke gm en eigen NL content. Addons & WoW Installatie NL: klik hier
Laatste reactie door tendonsie, -
- 1 reactie
- 715 weergaven
Hallo , ik ben nu al de hele dag bezig maar het lukt me echt niet.. Ik ben begonnen met Nero Startsmart Essentials, ik heb het .avi & .srt bestand samen laten branden op een data-dvd , dan wou ik die dvd bekijken op men televisie maar blijkt dat die ondertiteling niet werkt. Dan heb ik geprobeerd alles samen te converteren via ConvertxToDVD , al goed & wel maar dan stond dat waterkenmerk heel de film in het midden van men scherm ! aangezien ik geen code vind om dit gratis te gebruiken Dan heb ik nog verschillende programma's gebruikt maar ook weer dat kenmerk.. Ik geraak er echt niet meer aan uit.. wie kan me helpen met zo'n code voor convertxtodvd aub ? …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
Bedankt, het werkt allemaal goed. Op dit topic kan een slotje, Mvg, Mitchel Gommers
Laatste reactie door Mitchel_Gommers, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Moet je als je de classic client hebt geinstaleerd je daar ook registreren? want je kan kiezen create account of play Wow. Wat moet je daar kiezen? Marciej123
- 0 reacties
- 696 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31972.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
als ik het goed begrijp kan je ermee op internet, toch? ik heb een r4, zou ik het dan kunnen downloaden, of moeten kopen? want ik heb al nintendobrowser.nds ofzoiets gedownload maar die doet het niet want daar krijg je blijkbaar iets bij wat je nodig hebt als je het koopt maar is dat hier ook? of moet ik het dan kopen? (sorry, ik weet geen antwoord op je vraag) (en ja, volgens mij zit je hier op het goeie topic )
Re: Populaire Game Torrents
door Gast flip1402- 0 reacties
- 590 weergaven
spam
-
Re: Wii games gezocht
door Gast flip1402- 0 reacties
- 516 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 643 weergaven
ik heb net limewire gedownload dus torrent is ook goed (maar nog het liefst nzb )
Laatste reactie door anoniemaccount4457,