Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 899 weergaven
hallo :-[ ik speel een film af maar ik heb geen beeld. ik heb wel geluid. kunnen jullie helpen alvast bedankt
Laatste reactie door sstitchh, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
hallo, ik had een vraag? ik heb windows vista en ik wil red alert downloaden. ik heb a een keer red alert gedownload maar toen ik wou spelen stond er dan alleen voor windows 98 is. wie heeft een goede torrent vorr red alert van windows xp of vista. alvast heel erg bedankt
Laatste reactie door zsimsz, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
Google?
Laatste reactie door snor1991, -
- 1 reactie
- 734 weergaven
Ik ben opzoek naar Goal II: Living the Dream (2007) heb op 2torrent en piratebay gekeken daar staan ze wel op maar met 72 files en zo. De meeste heb ik geprobeerd maar wil niet. heeft iemand de goede of weet zo welke ik moet hebben?
Laatste reactie door marco1, -
kan je helpen?
door zsimsz- 1 reactie
- 669 weergaven
hallo, kunnen jullie me helpen. ik wil me wii ombouwen maar is er ook een ander manier om spellen te spelen die gedownload zijn van de pc. want spellen in de winkel zijn best duur. alvast bedankt.
Laatste reactie door marco1, -
- 1 reactie
- 860 weergaven
post merge test Post samenvoeging: oktober 20, 2009, 11:10:35 am word het post merge.. of samenvoeging
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32898.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 9 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over het feit dat ik een schokkerig beeld heb met het spelen van games, ondanks dat ik wel een goede videokaart heb. Ik heb de driver ge-update van mijn videokaart, maar nog steeds blijft het probleem zich voor doen. Videokaart Nvidia-Geforce 9600GT 512MB. Naam van besturingssysteem Microsoft® Windows Vistaâ„¢ Ultimate Versie 6.0.6001 Service Pack 1 Build 6001 Andere beschrijving van besturingssysteem Niet beschikbaar Leverancier van besturingssysteem Microsoft Corporation Systeemnaam PC_VAN_BRIAN Systeemfabrikant FOXCONN Systeemmodel MCP73 Systeemtype Op x64-gebaseerde PC Processor Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz, 2400 MHz…
Laatste reactie door bryangangster, -
- 0 reacties
- 597 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32892.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 673 weergaven
Hallo, Ik wil graag een forum op mn site hebben in html of javascript. Heeft iemand zo'n code voor mij? Zet m dan ff hieronder! O0 Groetjes Ivo b.
Laatste reactie door Ivo b., -
Re: sims 3
door boekema- 0 reacties
- 724 weergaven
ik zou je aanraden om een andere crack te downloaden , fout bij verificatie van uw disk betekent dat het geen originele game is .
Laatste reactie door boekema, -
Re: FIFA 10 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast fabianstoffelen- 0 reacties
- 715 weergaven
is er een cd key voor online gaming al beschikbaar? je kan bij facegame je gezicht maken, maar alleen importeren als je online gaming doet?Of zijn er al andere face creators beschikbaar? HELPPP! groetjus
-
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Heej hallo, even een vraagje van een verse nieuwsgroepen gebruiker... Ik heb gisteravond vanalles geïnstalleerd maar downloaden lukt niet > Ik zit bij hetnet dus heb binaries.news.hetnet.nl ingesteld als nieuwsgroepserver. Verder de veel gequote grabit handleiding gevolgd, keurig diverse instellingen overgenomen, in binsearch.info een bestand gevonden en nzb op mn bureaublad gezet, importeren lukt, maar downloaden lukt niet?! Melding in batch: unable to connect to binaries.news.etc en; your host connection limit reached. Dus... ??? Geen idee of ik nog ergens een account bij de nieuwsgroep aan moet maken en of daar een limiet op zit; maar die kan toch n…
-
- 0 reacties
- 762 weergaven
hoi ( niet dat ik die van jou niet goed vind hoor maar ) is er nog meer
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 768 weergaven
Citaat uit het hoe bekend ben jij op DukeN.NL? topic: Uhum... Eerst zei je dat je ging stoppen, omdat er te weinig mensen naar keken. En er moet toch iemand de leiding hebben? Anders komt er niets van. Alleen gooien we het nu over een andere boeg, we willen het hier namelijk nog professioneler en gezelliger maken. Maar dit kost alleen wel even tijd. Verder wordt er nog binnenkort een nieuwsartikel op DukeN.NL geplaatst, voor een oproep. Dus zoals je kan zien, zijn we er nog druk mee bezig. Maar het uiteindelijke resultaat zal dan ook mooi worden. Mijn excuses dan ook als het misschien zeikerig overkwam, maar er moet toch iets ondernomen worden. P.S. En waar wil ik…
- 0 reacties
- 782 weergaven
Uhum... Eerst zei je dat je ging stoppen, omdat er te weinig mensen naar keken. En er moet toch iemand de leiding hebben? Anders komt er niets van. Alleen gooien we het nu over een andere boeg, we willen het hier namelijk nog professioneler en gezelliger maken. Maar dit kost alleen wel even tijd. Verder wordt er nog binnenkort een nieuwsartikel op DukeN.NL geplaatst, voor een oproep. Dus zoals je kan zien, zijn we er nog druk mee bezig. Maar het uiteindelijke resultaat zal dan ook mooi worden. Mijn excuses dan ook als het misschien zeikerig overkwam, maar er moet toch iets ondernomen worden. P.S. En waar wil ik dan ook de leiding inhebben, naast het Magazine? Volgens …
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, ik heb windows 7 gedownload met nieuwsgroepen, tot mijn verbazing werkt deze perfect op mijn dell 9100 van vijfjaar oud... O0 Nu , het is een bestand van 4.0GB ongeveer groot, je kan kiezen tussen Windows 7: Ulitmate, Professional, home edition, Bussiness. Deze allemaal samen in 1 download, en deze werkt perfect zit er momenteel op... Het is een Nederlandstalige versie, wie intresse heeft, laat mij iets weten, Ik mag geen directe links geven op het forum dus stuur PM !
Laatste reactie door Scallie, -
- 1 reactie
- 121.9k weergaven
Hoe kan ik nintendo DS games downloaden op mijn computer en deze dan spellen op de NDS??
Laatste reactie door peltie, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
8. Je post goede berichten met ook nog eens goede inhoud. Ga zo door!
- 0 reacties
- 859 weergaven
Een foute iso dus, even een nieuwe uitzoeken en daarmee proberen.
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 959 weergaven
Het spel kopen.
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 908 weergaven
:goodpost: tja ik download ook altijd met ConvertXtoDVD, nooit problemen O0 en ondertiteling wordt er automatisch bijgevoegd :angel:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
Ik heb hem daar ook besteld, lekker goedkoop(pc versie dan), maar hoezo duurt het 1-2 weken voordat hij aankomt? Moet hij van mars ofzo komen? Das wel een beetje lang hoor Post Merge: oktober 11, 2009, 17:38:44 pm Heb op het internet de systeemeisen gevonden, vallen nog wel mee(als het de goeden zijn, maar stond wel Call of Duty: Modern Warfare 2 boven): Required (minimum) Specs CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista) Hard Drive: 8GB of free space Video card: NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800 Pro or better Recommended Specs CP…
-
- 0 reacties
- 865 weergaven
probeer een een kernel (nieuw software) erop te zetten
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 876 weergaven
ik wil een redelijk goeie game pc internetten kan elke pc dus let daar maar minder op game is hoofd doel assembleren inbegrepen s.v.p. en incl btw azerty of salland waar het goedkoper uit komt zou super zijn, of andere goedkope winkel. ik heb wat samengestelt is dit goed?? =1]http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[204433]=1 mening op prijs gestelt en je mag verbetering of heel nieuw systeem en alleen amd en ati omdat het goedkoper is. vriendelijke groet PoKeMoNrUlEz1993. Post Merge: oktober 11, 2009, 11:59:08 am Kan iemand me hier mee helpen? :cool2:
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993,