Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
8. Je post goede berichten met ook nog eens goede inhoud. Ga zo door!
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 874 weergaven
Een foute iso dus, even een nieuwe uitzoeken en daarmee proberen.
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 991 weergaven
Het spel kopen.
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
:goodpost: tja ik download ook altijd met ConvertXtoDVD, nooit problemen O0 en ondertiteling wordt er automatisch bijgevoegd :angel:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb hem daar ook besteld, lekker goedkoop(pc versie dan), maar hoezo duurt het 1-2 weken voordat hij aankomt? Moet hij van mars ofzo komen? Das wel een beetje lang hoor Post Merge: oktober 11, 2009, 17:38:44 pm Heb op het internet de systeemeisen gevonden, vallen nog wel mee(als het de goeden zijn, maar stond wel Call of Duty: Modern Warfare 2 boven): Required (minimum) Specs CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista) Hard Drive: 8GB of free space Video card: NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800 Pro or better Recommended Specs CP…
-
- 0 reacties
- 879 weergaven
probeer een een kernel (nieuw software) erop te zetten
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 898 weergaven
ik wil een redelijk goeie game pc internetten kan elke pc dus let daar maar minder op game is hoofd doel assembleren inbegrepen s.v.p. en incl btw azerty of salland waar het goedkoper uit komt zou super zijn, of andere goedkope winkel. ik heb wat samengestelt is dit goed?? =1]http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[204433]=1 mening op prijs gestelt en je mag verbetering of heel nieuw systeem en alleen amd en ati omdat het goedkoper is. vriendelijke groet PoKeMoNrUlEz1993. Post Merge: oktober 11, 2009, 11:59:08 am Kan iemand me hier mee helpen? :cool2:
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993, -
- 0 reacties
- 559 weergaven
ik heb al 2 scherm apart gebruik omwisselen soms 15 inch en 19 inch soms speelt 15 inch vet lekker vind ik en muis en toetsenbord en boxen en windows vista64 bit premium edit: ik weet niet hoe ik pc in moet assembleren
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
ok ik zag een pc bij computer galaxy, en ik weet zelf samenstellen is beter was ik ook van plan en ga ik denk ik ook doen maar wil weten of deze goed zijn. http://www.computergalaxy.nl/product_info.php?products_id=313 http://www.computergalaxy.nl/product_info.php?cPath=22_21_78&products_id=199 en als dit niks is kan iemand die dan samenstellen bij azerty of salland of een winkel die goedkoop is moet ik wil er mee gamen maar hoeft niet echt superkwaliteit zoals maxed out quality maar als beetje mooi kan zijn is het altijd beter als ik iemand niet heb vermeld zeg het dan edit ik het even ik zal vaak kijken of er wat getypt is. AMD en ATi lijkt me beter want zijn bijn…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32752.msg164559#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
X factor UK
door gerwin100- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hey Vanavond beginnen de live shows van X Factor in de UK. Dat wil ik dus online kijken maar dan zeurt ie over dat ik niet in de UK ben. Dat de video dan niet beschikbaar is. Weet iemand hoe ik dit vanavond toch online kan kijken? Gerwin
Laatste reactie door gerwin100, -
Re: [Lockerz.com] Invites, tips & trucs
door Gast Godlike- 0 reacties
- 836 weergaven
Om snel een invite te krijgen, klik dan op het volgende plaatje. Ik stuur je zo snel mogelijk een invite! Oja: -------- Ik heb nu 130 PTZ!
-
- 0 reacties
- 993 weergaven
ja inderdaad, en dit is een nederlands forum dus de taal hier is ook gewoon nederlands! een zinnetje ofzo in een andere taal is altijd wel leuk maar niet gewoon teksten zoals jij doet. als je dingen gebruikt zoals, Bye en andere kleine dingetjes, das leuk, en niet van die onduidelijke teksten :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: .torrent?
door kukuruza- 0 reacties
- 716 weergaven
The film very much is pleasant to me
Laatste reactie door kukuruza, -
Re: video_ts
door kukuruza- 0 reacties
- 740 weergaven
ок, I will look and enjoy
Laatste reactie door kukuruza, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32713.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 874 weergaven
En ondersteund deze videokaart ook iets van Directx 11?? (daar las ik iets over in een ander topic). En heb ik directx 11 nodig? hartstikke bedankt!
Laatste reactie door Jamie.T, -
Re: pc voor vriend
door Wesley- 0 reacties
- 761 weergaven
Het is mischien handiger om samen te stellen via www.azerty.nl
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32697.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 559 weergaven
Misschien eerst het topic doorlezen en dan pas iets posten ipv alleen maar proberen je postcount omhoog te helpen! :ban:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 690 weergaven
Heb vandaag een abonnement besteld! € 55 voor 12 maanden PU en CoD 4:2
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 643 weergaven
dat liedje is zo grappig ;D ik heb hem alleen als liedje (zonder filmpje dus)
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 712 weergaven
laptop is wel fijn (ik heb er zelf ook een), maar vaste pc is toch wel vaak iets beter voor een goedkopere prijs (meestal dan). en met een vaste pc heb je vaak ook wat grotere beelden
- 0 reacties
- 595 weergaven
waar heb je het plaatje vandaan??
- 2 reacties
- 742 weergaven
Het leek me wel leuk dat iedereen zijn datum post dat ie geboren is en dan in een grote lijst zetten ofzo dat je mensen kan feliciteren Als het niks is gooi ik der een slotje op hoor ;D laat ik beginnen: ben geboren op 19 oktober 1994, dus bijna 15 Marciej123 :peace:
Laatste reactie door Wesley,