Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Ombouwen Wii
door fifa2008- 0 reacties
- 12.1k weergaven
Hallo mijn wii is omgebouwd. Ik kon vroeger illigale spellen spelen. Maar nu kan dat niet omdat mn wii geupdate is. Weet iemand hoe je die update er af haalt?? marbcool
Laatste reactie door marbcool, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Heya allemaal! Ik wil graag back-ups maken van mijn originele Wii games maar ik heb gezien in tutorials dat ze alleen maar praten of LG DVD-branders maar ik zelf heb een Samsung 22X SpeedPlus brander. Ik wil vragen of iemand weet of ik dan back-ups kan maken met de Samsung 22X SpeedPlus brander en graag erbij, hoe het moet. Alvast Bedankt! Repentance.
Laatste reactie door ferrariking, -
GOED !!!
door Gast selin2- 1 reactie
- 812 weergaven
Spam
Laatste reactie door VXL, -
haha lage prijs !!!
door Gast selin2- 0 reacties
- 726 weergaven
[modbreak=cancan] spam[/modbreak]
-
- 0 reacties
- 813 weergaven
[modbreak]En daar doen we dus niet aan hier op t' forum, slot. [/modbreak]
Laatste reactie door jeromol, -
Re: Mijn webwinkel
door Jeroen- 0 reacties
- 767 weergaven
Links posten naar illegaal content is verboden op Duken.nl. Misschien kun je je e-mail geven zodat hij het daar naartoe kan sturen.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 6.2k weergaven
wij hebben sindskort de usb loader GX op onze wii om zo via Harde schijf spellen te kunnen spelen. Nu zou je hier ook covers bij moeten kunnen plaatsen zodat het makkelijker kiezen is. Overal op internet vind ik wel hoe ik de Wii deze covers zelf via internet kan laten zoeken, maar wij hebben de wii niet op internet aangesloten. Weet iemand hoe en waar ik de covers gewoon via mn pc kan vinden en dan via sd schijf in die usb laoder kan plaatsen? Ik heb wel covers maar daar geeft de wii bij aan dat de afmetingen verkeerd zijn. Alvast bedankt. Post samenvoeging: november 07, 2009, 20:53:14 pm Ben nu zover dat ik weet dat ik de covers met het formaat 160 x 224 moet hebb…
Laatste reactie door sandra17281, -
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, Ik heb het besturingssysteem Windows 7. Nu moet ik hem activeren alleen nu heb ik 2 "cracks" Toolkit 1.8 en 7Loader. Nu is mijn vraag welke moet ik gebruiken? en hoe moet ik hem gebruiken? PS. wat is het verschil tussen een OEM versie en een versie zonder OEM erin?
Laatste reactie door xtaix, -
- 0 reacties
- 714 weergaven
als ik de setup aan klik dan laat ik alles toe enz maar als hij dan begint met opent hij een programma IntstalAnywhere dan moet ik hem ergens anders probeer blijft hij hetzelfde zeggen. wat moet ik doen gr
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 683 weergaven
weet iemand mischien waar ik het Nederlandse taalpakket kan downloaden en hoe ik die dan kan installeren? Alvast bedankt
Laatste reactie door iiQon, -
Full Reviews: iPod to iPod, iPod to Computer, Computer to iPod, iphone to iphone
door Gast ellerburnes- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Apple designs and creates iPod and iTunes, Mac laptop and desktop computers, the OS X operating system, and the revolutionary iPhone. Lots of people had become the apple fans. They have almost all the apple products. Regretfully, they can't make full use of their players. They can't share the joyful things with friends and family members because the apple products have limits on their users. But now, a few people had found some practical tools to give apple users an opportunity to share. In the following text, I will show some practical tools for apple fans. For ipod fans: iPod to Computer Transfer VS iPod Manager iPod to Computer Transfer ----transfer music…
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 78.7k weergaven
Ik heb een Nintendo DSI: - Een micro-sd chip gekocht met adapter van het merk Emtec 2GB (en 4GB) - Een DSTTi-flashkaart besteld via www.yagodo.nl voor 19euro - Mijn micro-sd chip geformateerd naar FAT (traag formateren) - Daarna op mijn micro-sd chip een map (NDS) gemaakt voor mijn games - Dan ga ik naar http://www.dstt.nl/dstt-dstti-download.html en kies ik voor TTMenu OS v1.17 (Nederlands) 21 januari 2009 - Daarna plak ik alle bestanden op mijn SD kaartje in mijn Root directory Dit staat er dan allemaal op mijn kaartMap NDS, Map TTMenu, bestand TTMenu.DAT en bestand TTMenu.SYS - Hierna heb ik een ROM gedownlo…
Laatste reactie door djoutlaw, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb footballmanager ook geintsraleerd met die torrent. en uitgepakt met winrar. En geinstraleerd op offline. Ik heb het niet via deamon tools gedaan, ik snap niet goed hoe dat moet. Nu zegt hij bij het hoofdmenu, dat ik een cd nodig heb. Nu heb ik die torrent met patch ook geinstraleerd. als ik die open staat er alleen maar, een map met: allemaal 16 dingen, b-fm1010.ro en dan 1 t'm 14, en battery.nfo Wat moet ik precies met die map doen, waar plaatsen? Ik ben niet zo slim in dit soort dingen. Hopelijk kan iemand mij helpen! -toevoeging- Ik heb het via deamon tools lite geprobeerd. Hij doet het nu geloof ik, ik kan ook opslaan!
Laatste reactie door peertje93, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
Is dit ook een goede, en dat ik hem dan omzet naar Nederlands met een taalpakket? FTD Nummer: 1108684
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Hooi Ik heb een nieuwe versie van Homebrew op me wii ( die voor de 4.2E ). Maar elke keer als ik mijn gebranden spelletjes erin doe zegt hij: DVD Read Error 1101. Deze spelletjes deden het wel altijd gewoon op de vorige Neogamma. Misschien dat het daaraan ligt maar dat betwijfel ik. Wie kan mij helpen? ;D Alvast bedankt ^^
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 715 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33187.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1.4k weergaven
Goedenmorgen, Wie heeft het verlossende antwoord voor mij? Ik brand wii spellen(PAL) via Utorrent, als ze gedownload zijn klik ik met de rechter muisknop erop en dan open ik het file. Dan wordt hij ergens neer gezet en dan moet ik hem uitpakken omdat het een win.rar bestand is. Dit gaat allemaal super. Vervolgens ga ik het spel branden met Imgburn op snelheid 1x of 2x. Ook dit gaat goed. Als ik dan de schijf in de Wii stop geeft hij aan: TIMEOUT. Wat doe ik verkeerd?
Laatste reactie door annet36, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Wat kan je met die code? Je hebt hem nu al weg gegeven maar goed Toch handig om te weten
Laatste reactie door snor1991, -
lage prijs, hoge kwaliteit.
door Gast jienea- 0 reacties
- 603 weergaven
Kent u de online www.shoes-trader.com? Hoe goedkoop! UGG boot, Nike air max schoenen, D & G schoenen, en ........... Ik kocht een schoen uit de winkel, erg goed ! Ik stel voor dat je kan kopen uit deze online winkel www.shoes-trader.com Een vriend raadde hem aan mij. Lage prijs, hoge kwaliteit. Kijke UGG laarzen: http://www.shoes-trader.com/UGG_1.htm Dsquard schoenen: http://www.shoes-trader.com/DSQUARD%20SHOES%20_1.htm D & G schoenen: http://www.shoes-trader.com/D&G%20SHOES_1.htm Nike max 90 schoenen: http://www.shoes-trader.com/NIKE%20AIR%20MAX%2090_1.htm DUNK schoenen http://www.shoes-trader.com/DUNK_1.htm Brand zak (Coach, LV, Gucci, Chanel…
-
- 1 reactie
- 902 weergaven
http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33134.0 die torrents werken niet ik heb meer bronnen nodig Weet iemand een andere torrent/NZB?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 534 weergaven
welke GEK trekt dan ook zo de stekker eruit?? :-[
Laatste reactie door svenholtman, -
Get Cheapest Software—4Videosoft Video Converter(Windows/Mac) Give You 35% Disco
door Gast helenarudd- 0 reacties
- 596 weergaven
[modbreak] /SPAM [/modbreak]
-
- 9 reacties
- 3.2k weergaven
ik heb hem gisteren gekocht.. heel erg bedankt voor jullie hulp allemaal!! en dan heb ik nog een laatste vraag: is het mogelijk om een gedownloade video ts film erop te zetten? of kan ik alleen andere filmbestanden erop zetten? (zoals avi?) Post samenvoeging: oktober 28, 2009, 19:15:42 pm of kan ik geen gedownloade films op mn ipod zetten?
-
- 0 reacties
- 690 weergaven
Dat weet ik niet meer kan best zijn.
Laatste reactie door Speedfire, -
*SPAM
door Gast GHGGH- 0 reacties
- 786 weergaven
*SPAM