Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ej duken lezers ik verveelde me dus heb een rs private server uitgebracht me 3de al dus heb veel ervaring. moet nog veel aan doen is pas 1 dag (vanaf 26 november) online dus verveel je je en heb je geen zin in rs doe dan warscape (www.war-missions.nl) Oja downloaden duurt lang maar op eigen server zit ik zo over bandbrete heen Let op nog niet zoveel spelers
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
en dit topic gaat over office, niet over playstation ?? :S
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 840 weergaven
Zou je hiervoor zelf een topic aan willen maken? Dit is makkelijker om alles op orde te houden
Laatste reactie door Marciej123, -
New habbo retro!
door sadpker- 2 reacties
- 2.1k weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=fb9gg6uoeaw Youtube video erover. Heb het even in het engels, geen zin om het helemaal te gaan vertalen, ik post het op allerlei sites. Daarom dus. We zijn opzoek naar staff op dit moment. BcHotel (The Test Server) Introduction My friend and I have recently built up a retro running at an old and outdated Debbo V3.5 server, just to test if everything works out fluently, and for now, it does. We are currently hosting it via a Hamachi Network, so LogMeIN's Hamachi will be required to enter the hotel, but take note that this type of host is only for temporary test-uses as we are still in testing development stages. To make it even wors…
Laatste reactie door Duken, -
Re: Werk en bijbaantje
door Gast kamikazo- 0 reacties
- 720 weergaven
ik werk op ******* en krijg zo spullen toegstuurd heb bewijs dat het werkt en verdient leuk een ps 3 of xbox erbij of een laptop wil je dit ook pm me heb foto's en bewijs dat het werkt het is gewoon de relaxte bijbaan allertijden
-
Re: Welk internetbrowser gebruik jij?
door Gast kamikazo- 0 reacties
- 715 weergaven
he ik gebruik nu firfox zeker omdat lockerz daar ook uitstekend op werkt en ik zelfs nu bewijs heb door middel van een foto van mijn spullen die ikheb onvtangen dus wil je je lid worden pm me je hotmail of wil je het bewijs zien pm me ook
-
- 0 reacties
- 878 weergaven
Hallo. Ik ben op zoek naar een gaming pc voor 500-600 euro. Heeft iemand ff een link van een gaming pc voor 500-600 zonder scherm. Bedankt
Laatste reactie door dinges123, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hooi ik zoek wii fit plus. Alleen het spel zelf, niet met het board want die heb ik al. Ik wil er ongeveer €10,- voor betalen
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 768 weergaven
Hey, Ik wil graag een Windows 7 Ultimate Retail versie hebben van binsearch.info Weet iemand een goede die al geactiveerd is en dat ik gewoon kan updaten?Wel met Windows Media Player Alvast bedankt O0
Laatste reactie door TheBigBoss, -
ik speel sinds een paar dagen modern warfare 2.nou zit ik in een missie maar hij klapt er steeds uit schiet ie naar me desktop.en ik heb van alles geprobeerd met de instellingen maar hij blijft eruit schieten. nog iemand anders met dit probleem. en aan me pc kan het niet liggen want die is net nieuw en met geen enkele game een probleem..
Laatste reactie door martijnb, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Zou wel op zijn plaats zijn die waarschuwing, ik kreeg er alleen voor een paar emoticons Maar ik ben er nog steeds niet aan uit of ik een witte of zwarte wil, wat zouden jullie doen?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 735 weergaven
Waarschuwing?
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
Lekker een zinlose comment...
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
een witte iphone is een gayphone.
Laatste reactie door kipneck, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb net call of duty modern warfare 2 proper-skidrow gedownload van mininova.org maaar als ik hem open met deamon tools dan installeer ik hem als ik dat gedaan heb en ik start hem op dan geeft die aan: steam must running to play this game. ik heb steam gedownload wat nu? Help meee Later :-[
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast AWK- 0 reacties
- 941 weergaven
-- Sorry al opgelost
-
- 0 reacties
- 719 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33554.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
Ja tuurlijk kan ik voor WPA kiezen, maar ik heb mijn oude wachtwoord genomen, en deze is wep, en ik wou hem zowiezo eerst even testen, en als hij het doet kan ik altijd nog omzetten naar WPA. Maar kan je kijken naar al die andere dingen, wat ik daar ongeveer moet kiezen, en waar ik dat kan vinden. Want bij sommige gedeelten staat volgens mij ook, dit ligt aan je huidige ... Ik weet zo niet meer wat er precies stond, maar zoiets, dus ik neem aan dat ik misschien verschillende dingen uit de boekjes van mijn oude modem moet halen ofzo. De router is btw met een telefoonkabel ingang, dus ik heb de modem er tussen uit gehaald. Ik had het eerst alsvolgt, een modem(speedtouch)…
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Halloo allemaal ik heb Football manager 2010 gedownload en geinstalleerd ensow maar als ik de spell start dan staat er op eens noo disck found? En heb deamontools gedownload maar ik kan geen football manger op die disk plaatsen kunnen jullie me asjeblieft helpen dank jullie wel.
Laatste reactie door paffy, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
google.nl....
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
MIJN probleem is dat echt OVERAL mensen dingen vragen, die gewoon f'cking obvious overal op het internet te vinden zijn!! Het is al 5x verteld hoe je met steam online KON, en het is al 10x gezegd dat het nu NIET MEER KAN, omdat Steam geupdate is!! Dus NO SHIT dat het niet werkt, heel Illegaal MW2 ligt eruit! He Pannenkoek,Ff rustig aan he. Tis maar een spelletje :-) Maargoed, ik heb steam gedownload, een account aangemaakt maar hij loopt vast op het inloggen. Iemand dit probleem ook? En ja, ik weet dat de MP niet werkt maar ik wil vast het e.e.a voorbereiden voordat de oplossing komt. *intense haat naar mensen die weigeren 5 posts terug te lezen* Ik sta altijd kl…
Laatste reactie door Tineus, -
Re: Tijd
door svenholtman- 0 reacties
- 749 weergaven
pff je zou maar zo'n moeder hebben :mickey:
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 715 weergaven
fail
Laatste reactie door IseeUpee, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
WTF is jouw probleem???
Laatste reactie door Tineus, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
Is er een probleem met steam??? Ik heb een account aangemaakt maar kom er niet op. Hij kan geen verbinding maken...??? Hebben meer mensen dit probleem?
Laatste reactie door Tineus,