Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb net call of duty modern warfare 2 proper-skidrow gedownload van mininova.org maaar als ik hem open met deamon tools dan installeer ik hem als ik dat gedaan heb en ik start hem op dan geeft die aan: steam must running to play this game. ik heb steam gedownload wat nu? Help meee Later :-[
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast AWK- 0 reacties
- 957 weergaven
-- Sorry al opgelost
-
- 0 reacties
- 736 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33554.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 896 weergaven
Ja tuurlijk kan ik voor WPA kiezen, maar ik heb mijn oude wachtwoord genomen, en deze is wep, en ik wou hem zowiezo eerst even testen, en als hij het doet kan ik altijd nog omzetten naar WPA. Maar kan je kijken naar al die andere dingen, wat ik daar ongeveer moet kiezen, en waar ik dat kan vinden. Want bij sommige gedeelten staat volgens mij ook, dit ligt aan je huidige ... Ik weet zo niet meer wat er precies stond, maar zoiets, dus ik neem aan dat ik misschien verschillende dingen uit de boekjes van mijn oude modem moet halen ofzo. De router is btw met een telefoonkabel ingang, dus ik heb de modem er tussen uit gehaald. Ik had het eerst alsvolgt, een modem(speedtouch)…
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Halloo allemaal ik heb Football manager 2010 gedownload en geinstalleerd ensow maar als ik de spell start dan staat er op eens noo disck found? En heb deamontools gedownload maar ik kan geen football manger op die disk plaatsen kunnen jullie me asjeblieft helpen dank jullie wel.
Laatste reactie door paffy, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
google.nl....
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
MIJN probleem is dat echt OVERAL mensen dingen vragen, die gewoon f'cking obvious overal op het internet te vinden zijn!! Het is al 5x verteld hoe je met steam online KON, en het is al 10x gezegd dat het nu NIET MEER KAN, omdat Steam geupdate is!! Dus NO SHIT dat het niet werkt, heel Illegaal MW2 ligt eruit! He Pannenkoek,Ff rustig aan he. Tis maar een spelletje :-) Maargoed, ik heb steam gedownload, een account aangemaakt maar hij loopt vast op het inloggen. Iemand dit probleem ook? En ja, ik weet dat de MP niet werkt maar ik wil vast het e.e.a voorbereiden voordat de oplossing komt. *intense haat naar mensen die weigeren 5 posts terug te lezen* Ik sta altijd kl…
Laatste reactie door Tineus, -
Re: Tijd
door svenholtman- 0 reacties
- 765 weergaven
pff je zou maar zo'n moeder hebben :mickey:
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
fail
Laatste reactie door IseeUpee, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
WTF is jouw probleem???
- 0 reacties
- 764 weergaven
Is er een probleem met steam??? Ik heb een account aangemaakt maar kom er niet op. Hij kan geen verbinding maken...??? Hebben meer mensen dit probleem?
Ik vind het onzin om vrienden op hyves te hebben die ik bijna niet zie. Leden van duken is dan een uitzondering.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 867 weergaven
wie weet een serial voor deze sims? Of weet iemand hoe en waar je hem kan downloaden?
Laatste reactie door Meliissaa, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Als jij nou niet gaat oppassen met je kansloze nergens op slaande reacties zullen er stappen worden ondernomen... [A]Egry12, Kijk is op http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=89 Hier bieden veel mensen hun xbox 2e hands aan. sorry voor me lange tijd afwezigheid maar was heel erg druk en ben een week ziek geweest. Robin bedankt voor je hulp, want aan zo''n reactie heb ik wat BTW vaak is het op martkplaats of verweg of ze reaferen niet op hun e-mail dus ik weet niet of die nog te koop is. al bij al bedankt! O0 maar ik had ook niks anders verwacht van zo''n top site!! O0
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33524.0[/iurl]
- 0 reacties
- 748 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33522.0[/iurl]
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 652 weergaven
martijn via ftd
-
- 0 reacties
- 683 weergaven
Ik heb er dit van gebrouwen http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B199428%5D=1&product%5B85332%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B206692%5D=2&product%5B13354%5D=2&product%5B233251%5D=1&product%5B103144%5D=1&product%5B89010%5D=1 mischien kon ik beter voor de iets goedekopere harderschijf gaan gr stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 767 weergaven
martijn elke keer als ik een film heb gedownload krijg ik elke keer beschadigde en missende bestanden en niet genoeg pars
-
- 594 weergaven
marco ik gebruik ftd en grabbit Post samenvoeging: november 18, 2009, 20:59:33 pm sorry martijn ik ben maar een leek en jouw bericht begrijp ik niet maar toch bedankt voor je reaktie
-
mislukte downloads
door Gast hepa- 3 reacties
- 1.4k weergaven
beste forumleden. ik zit met een groot probleem.na het downloaden repareer ik met quickpar. nu krijg ik steeds de melding...missend....zoveel blocks nodig. maar ik kom steeds veel pars te kort.dit probleem heb ik ongeveer 2 weken. wat ik ook probeer b.v. quickpar overnieuw downloaden helaas niets helpt. kunnen jullie me helpen.
Laatste reactie door marco1, -
- 846 weergaven
ik heb tweaknews
-
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
eerst even iets vertellen over de website. ipodvoorniks.nl is een website waar je kan sparen voor zoals de site al zegt, Ipod's Zijn er hier mensen die er bekend mee zijn of weten of het echt is en niet een nep iets.? Als er mensen zich willen aanmelden kunnen ze deze link pakken: http://www.ipodvoorniks.nl/?ref=14884 [move]Ik weet niet of het mag om deze link te plaatsen anders alvast mijn excuses![/move] Dit is niet de bedoeling om advertentie te maken, maar om tips en andere dingen uit te wisselen Marciej123
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
132113213
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Mh, bedankt ik zocht hem namelijk ook en ik was wat te lui om verder te zoeken dan me neus lang was. Dus heel erg bedankt ;D Post samenvoeging: november 18, 2009, 21:56:12 pm Sorry dat ik de vraag stel in iemand anders zijn topic maar in dit topic is het misschien makkelijker omdat we weten om wat voor bestand het gaat. Ik heb het volgende probleem zodra ik het spel opstart dan zegt hij dat ik de dvd van TS3 World Adventure in de pc moet doen. Maar die heb ik niet, moet ik die hele map van TS3 WA op een dvd zetten zodat hij het wel doet? Ik heb al in alle mapen gekeken of daar iets tussen stond om hem mee te openen maar het enige wat ik heb gevonden was in de Cra…
Laatste reactie door Huismus,