Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 10.7k weergaven
hoe kan ik zien of mijn psp2 omgebouwd is,of hoe kan ik dat merken
Laatste reactie door ge swinkels, -
- 0 reacties
- 856 weergaven
Over die waarschuwng, DukeN heeft een keer gezegt dat hij hem weg zou halen!! :peace: :friends: :police:
Laatste reactie door Bart', -
Homebrew mislukt.
door Huismus- 8 reacties
- 4k weergaven
Hoi ;D Ik loop steeds vast bij 1 ding mijn wii heeft versie 4.2E De Homebrew die ik gebruik (wil gebruiken) is ook voor deze versie gemaakt en ik hoef geen zelda te gebruiken. Mijn probleem: Op een gegeven moment kom je bij WAD Manager, dat gaat allemaal goed want ik moet daar voor IOS36 kiezen dat lukt dus. Dan komt het volgende scherm en daar moet ik voor Wii SD slot kiezen. Dat lukt ook. Maar nu komt het, dan staat er dat ik IOS249.WAD moet uninstall. Dat wil ik doen, dan gaat dat laden en dan zegt hij: Deleting tickets ERROR Deleting title contents ERROR Deleting title ERROR Met het nummer: (ret = -1017 achter elke error. Doe ik iets fout? Alvast bedan…
Laatste reactie door syb, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
hopelijk zit dese topic hier goed, ik heb van mensen gehoord dat als je rond loopt bij huizen of flats om een gelukkig nieuw jaar te wensen en een kaartje te geven dat je dan geld kan verdien( tussen de 100-500 euro!). is dit waar want ik ga het denk ik uitproberen. :
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 988 weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door mimidias, -
Dus jij denkt dat je zieke moves hebt?
door Gast ravi15- 2 reacties
- 984 weergaven
hierow een filmpje.....betreft dansen....kan je goed gebruiken als je er al een tijdje mee bezig bent succes ermee http://zadan.nl/index.php?option=com_lpcontent&view=article&id=1116:dus-jij-denkt-dat-je-zieke-moves-hebt&catid=5:nieuws-actueel&Itemid=22
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
hier is een apart topic voor in de huiskamer. plaats m in het 'laat ze maar lachen topic" daar kijken ze sneller in denk ik moet je deze even op slot doen ps: heb m al eens gezien, die gast is echt geniaal
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 768 weergaven
weet iemand een private server met 100% blizzlike ? (en de server mag niet te vaak offline zijn) geen rare dingetjes en sneller levelen, gewoon precies hetzelfde als het betaalde spelen ik ben al ff aan t zoeken, maar kan zoeen niet vinden Post samenvoeging: december 08, 2009, 11:52:25 am misschien dat dit iets is? http://www.ravencrest.nl/index.php en dan heb ik misschien een stomme vraag, maar wat moet ik invullen bij referral als ik een account aan t maken ben?.
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
de drie bestanden moet ik uitpakken met winrar. maar als ik alle drie bestanden wil uitpakken krijg ik de volgende foutmelding [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Bedankt
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 904 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33899.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 5 reacties
- 1.4k weergaven
hoi mijn packardbell zijn moederbord is verbrand ofsow en ik heb hier een nieuwe pc staan, maar van binnen is die oud, zo een merk van philps. ik wilde die memorykaart vervangen van die philps door die van mijn packard bell en ook de geheugen en mesgien nog een paar dingen zelfs. kan dat een probleem zijn? kan iemand mij ook trouwens een site geven waar alles duidelijk uitgelegd wordt en plaatjes erbij zijn van het uitelkaar halen van een pc
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 819 weergaven
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-NL&vid=927a47f5-4f2b-4362-8f4d-1f773b852f48
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33890.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
na het downloaden zie ik drie bestanden. kan ze alle drie niet uitpakken met winrar maar misschien hoeft dat ook wel niet. maar hoe moet het dan wel.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
[modbreak]SPAM[/modbreak] Bij deze 2/3 waarschuwing te pakken. Inmiddels is het volgensmij welbekend dat lockerz niet op duken.nl thuis hoort.
Laatste reactie door k00tj3, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met me videokaart, ik was opzoek naar een programma die mijn drivers kon updaten zodat ik me pc optimaal kan gebruiken. Nu las ik hier in een ander topic dat je DriverMax kan gebruiken om deze updates te zoeken en te installeren. Dit deed ik dus met mijn videokaart (nVidia GeForce 9300 GE). Alleen nadat ik hem geupdate heb, ondervond ik een probleem. Alle normale lettertypes op mijn hele pc worden dikgedrukt of schuin neergezet ( - ). Echt met alle programma's die ik open gebeurd dit. Ook dit bericht zie ik dikgedrukt staan en andere berichten op het forum ook. Wat is het probleem? Misschien verkeerde update? Hoe verwijder ik deze update weer? …
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
Eindelijk nieuw geurtje binnen
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik werd vanochtend wakker en wou mijn computer aanzetten, tot mijn verbazing kom ik op een blauw scherm met de melding "The driver is mismanaging system PTEs" Ik draai windows 7 Home edition. Ik heb al veel op google gelezen maar ik kan niet echt een oplossing vinden, misschien iemand anders die een suggestie heeft? EDIT: Ik heb mijn computer een aantal keren herstart, nu krijg ik de melding MEMORY_MANAGEMENT MvG Bryan van Ingen
Laatste reactie door bryangangster, -
- 0 reacties
- 821 weergaven
Haha, ik ging vorige week toen ik alleen thuis was om kwart over 12 ofzo nog een eitje bakken Das best lekker ;D
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Die link moet verwijderd worden.. (er mogen namelijk geen directe links geplaatst worden, naar illegale downloads) Let daar de volgende keer op
- 0 reacties
- 818 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl=http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33372.0]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33372.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
waarom een geluidskaar van 60 euro :-[
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 891 weergaven
Haha Ik vindt het wel makkelijk soms
Laatste reactie door Marciej123,