Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 732 weergaven
IK WAS WEL LEKKER EERDER :irule:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
1. Download u of heeft u ooit wel eens een film gedownload? o Ja 2. Heeft u ervaring met downloaden? o Veel ervaring 3.Beschikt u over een computer met internet verbinding? o Ja 4. Over welke type internet verbinding beschikt u? o ADSL 5.Beschikt u over een videoland pas? o Ja 6.Hoe vaak bezoekt u videoland? o 1 keer in de 6 maanden of minder 7. Hoeveel films download u gemiddeld per maand? o 6 of meer films 8. Via welk apparaat bekijkt u uw films? o Tv o Dvd-speler o Computer 9. Illegaal downloaden moet kunnen? o Volledig mee eens 10.Wat is precies de reden waarom u onbetaald download? o Ik vind het product te duur om in de w…
Laatste reactie door Bart', -
OPROEP COD Stevens
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Mag k weten hoe je dit hebt opgelost of weet iemand anders het al? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,19363.0
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
j
Laatste reactie door martijn1, -
VERPLAATST: topic
door Robin- 0 reacties
- 782 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34075.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 886 weergaven
hallo mensen ik heb een sony ericsson xperia en wil graag via mijn wi-fi op internet maar het probleem is dat hij mijn router niet kan vinden heeft iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt
Laatste reactie door shadowwatch, -
Op zoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 691 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
Opzoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 662 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
- 0 reacties
- 645 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34059.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Alt binz
door snor1991- 0 reacties
- 782 weergaven
Hier moet je vraag staan: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,6.0 En omschrijf wat er gebeurt. Hier kunnen we niks mee.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
Hoi, Ik ben nog een beginneling met het hele downloaden via nieuwsgroepen. Ik heb SABnzb eventjes kunnen gebruiken, maar nu krijg ik de volgende melding bij het opstarten: SABnzbd needs a free tcp/ip port for its internal web server. Port 8080 on localhost was tried , but it is not available. Some other software uses the port or SABnzbd is already running. Please restart SABnzbd with a different port number. Press Startkey+R and type the line (example): "C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe" --server localhost:8081 Ik heb al even gezocht op het forum en iets hierover gevonden, maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij vertellen hoe ik SABnzb weer draaiende krij…
Laatste reactie door HJO, -
- 0 reacties
- 667 weergaven
Ik heb Koss Sparkplug, fijne oortjes. Je kan ze inknijpen zodat je oren helemaal 'ingepakt' zijn!
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb net een nieuwe ;D. Deze: http://www.sonyericsson-satio.nl/wp-content/gallery/sony-ericsson-satio-officiele-fotos/sony-ericsson-satio.jpg Jamie :peace:.
Laatste reactie door Jamie.T, -
de sims 3
door nixsnapper123- 1 reactie
- 1k weergaven
ik heb laatst de sims 3 gedownload, en alles gedaan, toen kon ik op het startscherm komen, maar als ik hem dan wil spelen staat er: fout bij verificatie van de disk. Hoe kan ik hem nu laten denken dat er wel een disk in zit?? Graag in een makkelijke uitleg alvast bedankt!! nixsnapper123
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 963 weergaven
of gewoon de hele map op een dvdtje zetten..
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hoooii,, Ik heb net style boutique gedownload maar bij de 4e klant loopt hij vast weet iemand een site waar hij wel werkt ?? alvast bedankt. x :angel: [modbreak]Hier had je al een topic over. Graag maar 1 topic aanmaken met hetzelfde probleem, zie huisregels.[/modbreak]
Laatste reactie door muchlove4you, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Heey, k heb laatst Assassins Creed gedownload op mijn laptop. Maar ik heb een heel irritant probleem. Alle beelden zijn heel maar dan ook heel erg sloom. Het is niet normaal te spelen. Ik heb een NVIDIA GeForce Go 7300 op mijn Laptop. Misschien dat iemand weet wat ik nu moet doen? Alvast bedankt!, Avi
Laatste reactie door Avietje, -
- 0 reacties
- 863 weergaven
Je bedoelt vandaag werken & ja dat is ook op jou tijd!
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Whahaha Kaasbroodje, Wat een reactie! :2funny:
- 0 reacties
- 734 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33992.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
Hallo, Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft naast mijn normale computer. Op de computer heb ik het wachtwoord gewoon ingevoerd maar ik heb geen idee hoe ik dan kan terugkrijgen. Wat info: Provider: KPN Router: Experia Box Ik gebruik speedtouch en verder is het programma dat ik gebruik voor mijn internet NETGEAR (sorry als ik dingen verkeerd heb geformuleerd, maar ik ben nog niet zo ver op het gebied van internetverbindingen) Groeten
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 854 weergaven
Welke ROC?
Laatste reactie door Wesley, -
Re: Nieuwe printer
door VXL- 0 reacties
- 792 weergaven
Bij de brother die ik heb, waren het ook 4 verschillende cardridges, maar het nadeel bij die ding was, dan hij elke keer ging reinigen en dat hierbij heel veel inkt verloren ging, tenminste dat denk ik.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
je hebt zeker wel het mes ontsmet . je moet gewoon naald heet maken en die erin prikken
- 0 reacties
- 902 weergaven
tja kan ook wel. Zoiets zag ik op laptopshop.nl staan dacht ik.
Laatste reactie door Marciej123,