Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
de sims 3
door nixsnapper123- 1 reactie
- 1k weergaven
ik heb laatst de sims 3 gedownload, en alles gedaan, toen kon ik op het startscherm komen, maar als ik hem dan wil spelen staat er: fout bij verificatie van de disk. Hoe kan ik hem nu laten denken dat er wel een disk in zit?? Graag in een makkelijke uitleg alvast bedankt!! nixsnapper123
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 976 weergaven
of gewoon de hele map op een dvdtje zetten..
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hoooii,, Ik heb net style boutique gedownload maar bij de 4e klant loopt hij vast weet iemand een site waar hij wel werkt ?? alvast bedankt. x :angel: [modbreak]Hier had je al een topic over. Graag maar 1 topic aanmaken met hetzelfde probleem, zie huisregels.[/modbreak]
Laatste reactie door muchlove4you, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Heey, k heb laatst Assassins Creed gedownload op mijn laptop. Maar ik heb een heel irritant probleem. Alle beelden zijn heel maar dan ook heel erg sloom. Het is niet normaal te spelen. Ik heb een NVIDIA GeForce Go 7300 op mijn Laptop. Misschien dat iemand weet wat ik nu moet doen? Alvast bedankt!, Avi
Laatste reactie door Avietje, -
- 0 reacties
- 874 weergaven
Je bedoelt vandaag werken & ja dat is ook op jou tijd!
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Whahaha Kaasbroodje, Wat een reactie! :2funny:
- 0 reacties
- 748 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33992.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 714 weergaven
Hallo, Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft naast mijn normale computer. Op de computer heb ik het wachtwoord gewoon ingevoerd maar ik heb geen idee hoe ik dan kan terugkrijgen. Wat info: Provider: KPN Router: Experia Box Ik gebruik speedtouch en verder is het programma dat ik gebruik voor mijn internet NETGEAR (sorry als ik dingen verkeerd heb geformuleerd, maar ik ben nog niet zo ver op het gebied van internetverbindingen) Groeten
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 867 weergaven
Welke ROC?
Laatste reactie door Wesley, -
Re: Nieuwe printer
door VXL- 0 reacties
- 805 weergaven
Bij de brother die ik heb, waren het ook 4 verschillende cardridges, maar het nadeel bij die ding was, dan hij elke keer ging reinigen en dat hierbij heel veel inkt verloren ging, tenminste dat denk ik.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
je hebt zeker wel het mes ontsmet . je moet gewoon naald heet maken en die erin prikken
- 0 reacties
- 915 weergaven
tja kan ook wel. Zoiets zag ik op laptopshop.nl staan dacht ik.
- 0 reacties
- 10.7k weergaven
hoe kan ik zien of mijn psp2 omgebouwd is,of hoe kan ik dat merken
Laatste reactie door ge swinkels, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
Over die waarschuwng, DukeN heeft een keer gezegt dat hij hem weg zou halen!! :peace: :friends: :police:
Laatste reactie door Bart', -
Homebrew mislukt.
door Huismus- 8 reacties
- 4k weergaven
Hoi ;D Ik loop steeds vast bij 1 ding mijn wii heeft versie 4.2E De Homebrew die ik gebruik (wil gebruiken) is ook voor deze versie gemaakt en ik hoef geen zelda te gebruiken. Mijn probleem: Op een gegeven moment kom je bij WAD Manager, dat gaat allemaal goed want ik moet daar voor IOS36 kiezen dat lukt dus. Dan komt het volgende scherm en daar moet ik voor Wii SD slot kiezen. Dat lukt ook. Maar nu komt het, dan staat er dat ik IOS249.WAD moet uninstall. Dat wil ik doen, dan gaat dat laden en dan zegt hij: Deleting tickets ERROR Deleting title contents ERROR Deleting title ERROR Met het nummer: (ret = -1017 achter elke error. Doe ik iets fout? Alvast bedan…
Laatste reactie door syb, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
hopelijk zit dese topic hier goed, ik heb van mensen gehoord dat als je rond loopt bij huizen of flats om een gelukkig nieuw jaar te wensen en een kaartje te geven dat je dan geld kan verdien( tussen de 100-500 euro!). is dit waar want ik ga het denk ik uitproberen. :
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door mimidias, -
Dus jij denkt dat je zieke moves hebt?
door Gast ravi15- 2 reacties
- 999 weergaven
hierow een filmpje.....betreft dansen....kan je goed gebruiken als je er al een tijdje mee bezig bent succes ermee http://zadan.nl/index.php?option=com_lpcontent&view=article&id=1116:dus-jij-denkt-dat-je-zieke-moves-hebt&catid=5:nieuws-actueel&Itemid=22
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
hier is een apart topic voor in de huiskamer. plaats m in het 'laat ze maar lachen topic" daar kijken ze sneller in denk ik moet je deze even op slot doen ps: heb m al eens gezien, die gast is echt geniaal
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
weet iemand een private server met 100% blizzlike ? (en de server mag niet te vaak offline zijn) geen rare dingetjes en sneller levelen, gewoon precies hetzelfde als het betaalde spelen ik ben al ff aan t zoeken, maar kan zoeen niet vinden Post samenvoeging: december 08, 2009, 11:52:25 am misschien dat dit iets is? http://www.ravencrest.nl/index.php en dan heb ik misschien een stomme vraag, maar wat moet ik invullen bij referral als ik een account aan t maken ben?.
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
de drie bestanden moet ik uitpakken met winrar. maar als ik alle drie bestanden wil uitpakken krijg ik de volgende foutmelding [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Bedankt
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33899.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 5 reacties
- 1.5k weergaven
hoi mijn packardbell zijn moederbord is verbrand ofsow en ik heb hier een nieuwe pc staan, maar van binnen is die oud, zo een merk van philps. ik wilde die memorykaart vervangen van die philps door die van mijn packard bell en ook de geheugen en mesgien nog een paar dingen zelfs. kan dat een probleem zijn? kan iemand mij ook trouwens een site geven waar alles duidelijk uitgelegd wordt en plaatjes erbij zijn van het uitelkaar halen van een pc
Laatste reactie door gkeeee,