Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 710 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
- 0 reacties
- 705 weergaven
hallo, misschien is het downloaders spel fout programmeren?? ik hoorde dat veel mensen niet lukte om ds van browser luigi en mario spel aan het starten en is stil gelopen.... afhankelijk van dsi nieuwste moeten nemen of afhankelijk van sd kaartje die je spel kan opgeslagen...
- 0 reacties
- 697 weergaven
Re: alvin and the chipmunks 2
door Gast ash12- 0 reacties
- 649 weergaven
ga naar deze link http://isohunt.com/torrent_details/148220113/alvin+and+the+chipmunks?tab=summary cool is dat wel eng maar dat gevet niks :police: :cool2:
-
www.dutch-paratroopers.nl stellen zich voor..
door Gast Hatsjoedus- 0 reacties
- 696 weergaven
Goede avond allen, Wij van de http://www.dutch-paratroopers.com/ zoeken nog leden. Wij spelen dit op de computer. De website is nog in ontwikkeling, maar je kunt al een voorproefje krijgen door de layout te bekijken. Wij zoeken mensen die willen gamen voor de fun. Leeftijd minimaal 16 + Overige info... mail maar. hatsjoedus[A]hotmail.com
-
- 0 reacties
- 593 weergaven
idd steffris maar zo als ik jou al in een pm heb gestuurd heb ik het zelf helemaal verneukt ik heb namelijk de activatie naam mijn gmail laten sturen maar heb het adres verkeerd getiept fuck ik baal echt als een stekker eindelijk een invite verneuk ik het zelf zou iemand mij een 2e kans kunnen geven ??? ralf
Laatste reactie door tutke01, -
CodMw2 leden gezocht
door Gast Hatsjoedus- 1 reactie
- 694 weergaven
Goede avond allen, Wij van de http://www.dutch-paratroopers.com/ zoeken nog leden. Wij spelen dit op de computer De website is nog in ontwikkeling, maar je kunt al een voorproefje krijgen door de layout te bekijken. Wij zoeken mensen die willen gamen voor de fun. Leeftijd minimaal 16 + Overige info... mail maar. hatsjoedus@hotmail.com
Laatste reactie door Heisenberg, -
hallo, Ik heb een psp op marktplaats gekocht anderhalf jaar geleden. maar ik weet niet of hij al omgebouwd is... ik kan wel muziek op zetten maar ik weet niet waar ik psp spellen kan downloaden. dus ik kan wel muziek afspelen, is hij dan al omgebouwd en kan ik er dan ook al psp spellen opzetten en spelen? Demy.
-
- 0 reacties
- 511 weergaven
als ik een server heb aangeklikt (lumiel ofzoiets), en op select server klik, loopt het spel vast. wat kan ik hier aan doen? alvast bedankt mvg rowinesli
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
4UsOnly.biz
door Deeeemy- 0 reacties
- 860 weergaven
Hallo, Ik heb even een vraagje. heeft iemand misschien ook een account om samen mee te doen? Hartstikke bedankt alvast! Demy.
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Moet vet feesj geweest zijn @ kaasbroodje: heb een cadeautje voor je
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 3 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal, Mijn Wii is omgebouwd en heeft Wii Key 2. Ik heb een probleem met het afspelen van nieuwe spellen. Oudere spellen werken prima. Maar spellen van 2009 doen het niet. Heeft iemand enig idee wat het probleem is? Moet ik iets updaten, moet ik iets met de nieuwe spellen doen voor ik ze brand? Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!
- 0 reacties
- 565 weergaven
[modbreak=Wesley] Geen directe link naar downloads [/modbreak]
Laatste reactie door bilal 1999, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Dan is iemand anders jou helaas voorgeweest.
Laatste reactie door marco1, -
USB Loader
door Gast Vamo- 3 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo is er iemand die weet hoe je een USB Loader op een omgebouwde wii kan zetten. ik heb al veel geprobeerd maar niet wil lukken. ik krijg de homebrew er zelfs niet op. wie kan mij helpen.
-
- 0 reacties
- 729 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34498.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 808 weergaven
ik wil graag downloaden zonder torrent omdat torrent te lang duurt. weet iemand websites voor om te dowloaden zonder torrent ? alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 778 weergaven
Ik wil graag zonder torrent downloaden, omdat met torrent te lang duurt :redface:. Weet iemand websites voor om te downloaden zonder torrent ? Alvast bedankt.. ;D ;D ;D ;D
Laatste reactie door bilal 1999, -
Re: foutmelding
door Gast lisa10- 0 reacties
- 695 weergaven
hoi ik heb de sims 3 net gedownload en er komt bij het startprogramma als ik op het icoontje play druk dan staat er vul hier je registratiecode in alleen die heb ik juist niet weet iemand een registratiecode voor mij?? gr lisa
-
hoe zit is skins op me dsi help me thx
Laatste reactie door nightstarr, -
- 0 reacties
- 11.7k weergaven
ik ga swapmagic 3.6 kopen is dit goed of niet wand ik wil dat mijn ps2 games werken.
Laatste reactie door yunus-emre, -
DVD (incl.ondertiteling) converteren naar iPod-formaat
door Gast LarsL- 0 reacties
- 803 weergaven
Hallo allemaal, Ik download al een tijdje (usenet) en ben daar dus wel bekend mee maar heb net een iPod en zou graag een DVD incl.ondertiteling willen rippen en naar iPod-formaat (MP4?) willen converteren, maar het probleem is dat de ondertiteling dan niet mee gaat. Nu kan dat wel met Nero Recode alleen dat duurt ontiegelijk lang. Heeft er misschien iemand nog andere opties? - LarsL
-
Deamon tools werkt niet! help me aub!!
door Gast stalgije- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb het volgende probleem als ik deamon tools installeer gaat alles goed ik krijg geen error. dan zegt de installatie dat ik mijn pc moet herstarten dit doe ik. En als ik daemon tools wil opstarten krijg ik de volgende error: Dit programma heeft minstens windows 2000 met sptd 1.60 of hoger nodig. Kernel debugger moet gedactiveerd zijn.:'( Iemand enig idee wat dit kan zijn aangezien er bij de versie die ik gedownload heb een sptd van 1.80 bij zit. Besturingssysteem is windows 7 (volgens de site werkt de daemon tools versie op windows 7) Als iemand me hiermee kan helpen zou ik erg blij zijn ^-^ Mvg stalgije
-
- 0 reacties
- 685 weergaven
een vriend van me kan er crisis op spelen maar kweet niet welke stand maar lelijk ziet het er niet uit
Laatste reactie door waltere,