Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
test topic
door Gast- 0 reacties
- 478 weergaven
test topic
-
- 1 reactie
- 815 weergaven
Hier een centraal NHL09 Topic Zelf speel ik ook hockey en ben ook een grote fan van NHL09 aangezien NHL10 niet zal uitkomen op de Pc > . Ik heb de illegale versie, hij werkt perfect behalve online. Zijn er hier nog mensen die het spelen dan hoor ik dit graag, dan kunnen we altijd eens een potje spelen. [move][Als er iemand weet hoe dat je online gaat met de illegale][/move]
Laatste reactie door Robin, -
Films
door Gast angel_creek- 11 reacties
- 1.1k weergaven
Het is een nutteloos topic dus start ik hem hier... Ik zoek een hele enge film waarvan je hart gewoon in je keel gaat kloppen Weet iemand zo'n film. Ik wil echt zoiets waarvan kleintjes gewoon echt nachtmerries krijgen. Wil is een keer een enge film zien
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
Binnenkort verwacht: Tutorial - Zelf iPhone ringtones maken
Laatste reactie door Bart', -
Re: VLC probleem
door Rikkert.- 0 reacties
- 647 weergaven
bestandstype: bestand staat er. kan er dus niks mee. :'( Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:01:37 pm al opgelost ff op youtube enzo gekeken Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:03:01 pm maar dan nog een probleem. ik stream hem ik zet de nederlandse ondertiteling aan. als ie klaar is open ik hem zit er geen ondertiteling bij!! help me plzzzz
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Dat dacht ik eigenlijk ook wel een beetje want het zou wel stom zijn als ze de hele demo weggooien
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 590 weergaven
Ik heb net weer de nieuwe versie gepached hij deed het.. maar toen ik hem weer opnieuw opstarte kon ik geen games meer vinden. Hij blijft op 'Need to find 7 more players' staan.. en dit veranderde in 1 uurtje
Laatste reactie door Wous, -
Ingredienten Kopen?
door niro- 0 reacties
- 624 weergaven
Hallo, ik heb sinds kort: What's cooking, with Jamie Oliver. Allemaal heel leuk en aardig maar weet iemand hoe je ingredienten kunt kopen? Lukt mij namelijk niet. Kan iemand het in stappen uitleggen. HARTSTIKKE SUPER! groet Niro ( ben melig dus let niet op mij :-[ )
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
ik kan geen snelheid selecteren ik krijg dit dan op mijn scherm want als ik er een lege dvd in doe dan pakt hij hem al niet ik hoor dan wel een paar keer iets van getik [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door dennis-87, -
SGN Bestanden
door maup- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal Wat is een sgn bestand en hoe en waarmee kan ik dit bestand openen? Maup
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
waarom maak je een 2e topic. is overbodig. als we het weten dan hoor je t wel daar is geen 2e topic voor nodig toch
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
Gaa naar de site van btjunkie en typ daar poker en dn de games. ik heb er 2 gedownload en 1 getest hetzijn de eerste 2 resultaten die je krijgt.
Laatste reactie door MasterXDG, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
Weet iemand toevallig waar the Princess Diaries 1 en 2 met nl ondertitels nog te vinden te zijn? Ze mogen samen op 1 dvd staan, maar beide apart is ook prima. Alvast bedankt!
Laatste reactie door sandra17281, -
- 1 reactie
- 916 weergaven
Hallo ik ben van plan om cod6 te gaan kopen voor op mijn laptop. alleen weet ik niet of mijn laptop dit aan kan. heb er niet zoveel vestand van.. vandaar mijn vraag. processor: intel® core2 duo CPU T6400 [A]2.00 Ghz 2.00Ghz Geheugen RAM: 4.00 GB naam laptop: HP pavilion dv7 Notebook pc videokaart: ATI mobility Radeon HD 4650
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo ik ben van plan om cod6 te gaan kopen voor op mijn laptop. alleen weet ik niet of mijn laptop dit aan kan. heb er niet zoveel vestand van.. vandaar mijn vraag. processor: intel® core2 duo CPU T6400 @2.00 Ghz 2.00Ghz Geheugen RAM: 4.00 GB
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 718 weergaven
heeft iemand een werkende torrent van FM 2010? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Renedeman, -
Hallo, Ik hoop dat iemand hier het antwoord heeft. Ik heb al heel wat afgegoogled en het wil me steeds maar niet lukken. Een tijdje terug had ik Ice Age 3 (WII) gebrand en als ik het spel wilde opstarten, gaf hij error 002 aan. Dit heb ik toen opgelost door Gamma met 002 fix te installeren. Afgelopen weekend had ik New Super Mario Bros gebrand en kreeg ik weer de foutmelding 002. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door maalli, -
Re: De films Carmen van het Noord en Er komt een Vrouw bij de Dokter
door Gast rimpellaaf- 0 reacties
- 581 weergaven
bedankt rimpellaaf
-
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hallo, Ik vroeg mezelf even af of je ook hele spellen voor de PS3 kunt downloaden. Zelf heb ik geen idee en denk eigenlijk dat het niet kan, maarja. Ik heb geen internet op mijn ps3. Gr.
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb zo'n router ( eminent 4450) En ik heb windows 7 (weet niet of dat nog wat uitmaakt maarja) Ik heb laat maar zeggen die beveilingssleutel goed maar toch heeft hij geen verbinding met internet. er staat dan zo'n gevaren driehoekje bij! en hij zegt dan onbekend netwerk ofzo =o en ik heb totaal geen verstand ervan ;$ dus weet misschien iemand hoe je dit aan moet pakken?
Laatste reactie door _alina_-, -
- 0 reacties
- 774 weergaven
whaha had je t gezien?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 715 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 603 weergaven
spam
-
Filmaka’s Pitch Competition
door Gast niky007- 0 reacties
- 746 weergaven
Digital Rights Group (DRG), a leading distributor of content in the UK, has signed a development deal for the television comedy series Blowout with Filmaka members Michael Kinney and Max Herholz. They were discovered through Filmaka's Hard Times competition, which DRG sponsored. Now, fresh from that success, DRG is pleased to offer another opportunity for Filmaka members to have their ideas heard. They are partnering with Canadian Broadcasting Company (CBC), Canada's national public broadcaster. This time, the competition is . . . to invent a competition. Send us a pitch for a reality or game show you think might be the next international craze - the next Deal or NoDea…
-
QPService.exe-toegangspunt niet gevonden
door Gast kast- 0 reacties
- 2k weergaven
heb een probleem met m,n nieuwe laptop 1maand oud. het volgende doet zich voor. bij opstarten windows 7 komt er een popup met de foutmelding. kan toegangspunt van procedure PowerReadACValue niet vinden in dll-bestand POWRPROF.dll. comp is wat trager geworden met internetten. bvd kast.