Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 658 weergaven
Hoi! Ik heb/had ook een vastloper. Wie wil mij even een berichtje sturen met wat ik moet doen? Ik ben echt een dummy wat downloaden betreft.
Laatste reactie door Oranje, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34937.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
[TKG] Xbox360 spellen
door Gast Vlutje- 6 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb geprobeerd om voor mijn xbox360 een paar spellen online te bestellen, omdat ze in de winkel veel duurder zijn(soms wel 30 euro), maar kan ze niet bestellen omdat ik geen creditcard heb, dus kijk ik of iemand hier deze spellen 2ehands heeft voor een redelijke prijs: -Operation flashpoint 2: Dragon rising -Shadowrun -Assassins creed 2 -Borderlands -Brutal legend -Call of duty 6: Modern warfare 2
-
- 0 reacties
- 961 weergaven
Okee sorry speel ook geen sims 2 op de nds (is veel aders dan op de pc)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 543 weergaven
Het schijnt dat mannen kicken op lesbische vrouwen. Zo was er eens keertje eentje bij me in de klas toen op de nhl en die zei gewoon pontificaal dat hij zoenende mannen maar eng vond, maar zoenende vrouwen vond die dan weer geil. Laat schijnt maar weg, ik heb nog nooit een man gezien die het niet geil vind om 2 vrouwen te zien zoenen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hallo, ik heb fifa manager 10 gedownload, uitgepakt en geïstalleerd. als ik nu op de autorun druk, vraagt ie om een de serial... deze heb ik al een keer ingevuld maar instaleren maar nu vraagt ie er nog een keer om, heb dezelfde code ingevoerd,, werkte niet. heb ook tal van nieuwe serials ingevoerd, werkte ook niet. iemand enig idee wat te doen??? Greetz
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
nice nice;) hahah k zal je gwoon op je woord gelove ben gband op xbox live:PxD zal straks nog een oploade die heb k deze week gmaakt me 2de paintjob maar wel beter dan de eerst vidn k:P [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 12 reacties
- 3k weergaven
ik heb een film van 6,9 gb in een iso bestand . ik heb een nieuwe computer met een double layer brander. ik krijg deze film niet op een dvd+r schijf van 8,5 gb ( 8x) gebrand. ik wil deze niet verkleinen met dvd shrink maar zo in zijn geheel branden maar er word het volgende aangegeven. this image has not been mastered correctly for burning onto a double layer (otp track path) disc. none of the cells meet the dvd-video specification criteria for a potential layer break position. wat doe ik fout of moet of kan ik veranderen om deze alsnog op een dvd+r 8,5 gb te branden. ik ga er vanuit dat de iso alleen bedoeld is of was voor een schijf van 4,4 gb. alvast bedankt.
Laatste reactie door willem22, -
Re: Windows 7
door Gast Lien026- 0 reacties
- 505 weergaven
Weet iemand hoe ik mijn legale versie windows 7 ook op een andere pc kan zetten. Zonder dat er een foutmelding komt dat dit geen legitieme versie is. 1 keer windows kopen vindt ik genoeg.
-
Re: ds sites voor games te downloaden
door Gast Lien026- 0 reacties
- 511 weergaven
Weet iemand hoe ik mijn legale windows 7 op een andere pc (illegaal) kan zetten. Ik krijg nu steeds de foutmelding dat het niet een legitieme versie is en het bureaublad wordt zwart. Voorheen kon je dit omzeilen maar nu lukt het me niet. 1 versie is al duur genoeg vindt ik.
-
Sims 2 Downloads . package bestand
door Gast MichJuhGirl- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hoi mensen, ik heb dus vanalles gedownload voor de sims 2 via internet (bv. bij peggy sims) maar nu werken ze dus niet en het zijn hele vreemde bestanden , package(zie bijlagen) en ik heb dus al vanalles geprobeert met winrar enz maar het lukt nog steeds niet. kan iemand me vertellen hoe ik kan zorgen dat ze het wel doen ? ps. en welke map moet ik het zetten? program files->ea games->sims2-> nieuwe map download maken en ze daar dan inzetten? groetjes Michelle [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Huismus, -
- 9 reacties
- 1.5k weergaven
ik download torrents met limewire maar limewire download het niet meer!? :'( ik heb limewire 5.4.6
Laatste reactie door bartel91, -
- 0 reacties
- 901 weergaven
Beste DukeN's, Hier 2 private gameservers voor Call Of Duty. Gelieve deze gameservers niet op andere sites te plaatsen O0 Met dank aan : www.NZB2Day.com Veel plezier jongens! :cool2: Server 1 = Call of Duty 4 TDM 1.7 PUBLIC www.gametracker.com/server_info/91.198.27.175:28941/banner_560x95.png?random=427627]http://cache.www.gametracker.com/server_info/91.198.27.175:28941/banner_560x95.png?random=427627 Server 2 = Call of Duty 5 TDM 1.7 PUBLIC www.gametracker.com/server_info/91.198.27.175:28942/banner_560x95.png?random=224799]http://cache.www.gametracker.com/server_info/91.198.27.175:28942/banner_560x95.png?random=224799
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 3 reacties
- 628 weergaven
Zoals kaasbroodje zegt, je kan beter een andere torrentclient nemen. Zoals UTorrent.
- 1 reactie
- 737 weergaven
Haay, je hebt bijv. een vette motor of een kast van een huis! geef hier aan waar je echt trots op bent ;D die van mij is: Kas van een huis op Rhodos ( eiland griekenland ) 100 meter van de zee en zwembad in de tuin.... DOE MAAR STOER
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Full Members Only. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34854.0[/iurl]
- 9 reacties
- 1.7k weergaven
Laatst had ik het met iemand over welke download programma,s we allemaal hadden geprobeerd toen kwam er bij mij een aardig lijst uit. Nu ben ik wel benieuwt wat jullie allemaal hebben geprobeerd Dit heb ik allemaal geprobeerd napster kazaa kazaa lite limewire frostwire emule bearshare warez morpheus imesh shareaza ares soulseek bitcomet bitlord azureus abc bittornado bittorrent dc++ mirc utorrent alt.binz newsleecher
Sims 2 Downloads
door Gast MichJuhGirl- 1 reactie
- 604 weergaven
hoi mensen, ik heb dus vanalles gedownload voor de sims 2 via internet (bv. bij peggy sims) maar nu werken ze dus niet en het zijn hele vreemde bestanden , package(zie bijlagen) en ik heb dus al vanalles geprobeert met winrar enz maar het lukt nog steeds niet. kan iemand me vertellen hoe ik kan zorgen dat ze het wel doen ? ps. en welke map moet ik het zetten? program files->ea games->sims2-> nieuwe map download maken en ze daar dan inzetten? groetjes Michelle [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 634 weergaven
:-\
Laatste reactie door dennis-87, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
Probeer is Driver Genius Pro.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 629 weergaven
Roep maar als het niet lukt.