Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 830 weergaven
zullen we maar weer eens ONtopic gaan praten ?
Laatste reactie door Oxside, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
is dit wat je zoekt ? http://www.julien-manici.com/windows_7_logon_background_changer/
Laatste reactie door maxim130, -
- 0 reacties
- 534 weergaven
Mijn eigen forum, daar staan wel wat DS games in, er komen er ook elke dag bij, of je kan zelf vragen welke dat je wilt. Het is wel met nieuwsgroepen te downloaden. www.nzb2day.com
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Er hoeft alleen een slotje op als het nergens op slaat?
Laatste reactie door Oxside, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
Tijd om weer eens wat leven in dit topic te brengen, Nouja. Ik vergeet mijn droom eigenlijk altijd
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 628 weergaven
kan ik alle windows op mijn externe harde schijf zetten en vervolgens van deze schijf booten?? ik download ze wel. als dit kan hoe moet dit dan??
Laatste reactie door Rikkert., -
windows xp
door Rikkert.- 0 reacties
- 689 weergaven
Hallo, Ik wil wondows xp dus installeren op mijn externe hdd en hiervanaf te booten is dit mogelijk? Ik wil dit zodat ik wat oudere spellen kan spelen. Ik installeer hem met een CD. Op mijn pc staat windows 7. Als dit kan hoe moet dit dan? Graag antwoord plzz.
- 8 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi Allemaal, Ik ben net gestart met downloaden van films en soms lukt het mij om een (ik gebruik Grabit) film om te zetten naar de juiste format en deze succesvol te branden maar helaas ook regelmatig niet. Om verdere frustraties >:(te voorkomen wil ik eigenlijk van te voren zoeken naar de juiste format voor een DVD. Kan dit? Dus bijvoorbeeld AVI of Divx. Elke keer als ik uitpak met Winrar vind ik een nieuw type en moet dan weer opzoek naar een programa om het weer afspeelbaar te maken. Dat moet toch makkelijker kunnen? Ik heb al zo veel ISO bestanden binnen gehaald en ondanks dat ik het om kan zetten in audio ts en video ts speelt mijn dvd speler ze niet af. Deamo…
Laatste reactie door Leslie JoAnn, -
Re: utorrent super sloom
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 530 weergaven
Oke succes ermee!
-
Windows 7 vraag
door maxim130- 2 reacties
- 580 weergaven
hey, ik was even aan het zoeken voor windows 7 voor op mijn laptop maar toen zag ik dat er meerdere versies waren. Ik bedoel niet die ultimate en home edition enz maar er staar achter X86 en X63 maar waar staat dit voor. zelf dacht ik voor het aantal bits maar ik had nog nooit van een 86 bits OS gehoort ( ook nooit in verdiept) zou iemand mij kunnen uitleggen wat dit nou is en wat het nou uitmaakt Maxim130
- 3 reacties
- 747 weergaven
Oké komt er zo aan. edit:ANDER PLAATJE => Let niet op de gekrabbel erboven..
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 9 reacties
- 1.4k weergaven
hallo, IK heb op runescape een permanente ban... Wegens macroing zeggen ze... maar ik heb helemaal geen bot en zal ook niet weten waar ik die moet krijgen... naja mijn vraag is dus : kan ik hierdoor een unban krijgen? Hello, i think yu have a mistake, because i don't know about macroing. please don't bann me because i am verry 'proud' of my account. and i've been playing runescape for 5 years. i don't want an permanent bann. i hope you understand me? i will be verry sad if i get an permanent bann. i hope you can do something for me... Enn als dit niet werk, word ik dan voor altijd verbanned of kan ik dan nog een unbann krijgen later? Greetz Demy
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 7 reacties
- 1.9k weergaven
ik heb dus een paar dagen geleden the saboteur geinstalleerd crack gedaan etc maar als ik hem opstart dan duurt het een tijd voordat die laad en ik heb daar niet echt zin in iemand enig idee wat het probleem is ?
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 1 reactie
- 4.7k weergaven
hallo ik wil graag bij mijn usb loader de covers er op hebben hoe doe ik dit het is configurable usb loader v48 alvast bedankt
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34987.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
draadloze verbinding van de buurman probleem ?
door Gast Adamas- 2 reacties
- 574 weergaven
Goedemorgen allemaal, Ik heb een bizar probleem Ik download ongeveer 3 weken lang via de draadloze verbinding van mijn aardige buurman(weet hier natuurlijk niets vanaf) Via newsleecher en abbo bij yabse was de snelheid constant tussen de 400/ 500 kb. Nu het probleem: sinds een week heb ik een hele onregelmatige downloadsnelheid die varieert tussen de 130 en 230 kb. Heel af en toe met een uitschieter naar de 400kb/s maar dat maar enkele seconden. Het is een hele instabiele verbinding. ( ik heb helemaal niets verandert, laptop staat nog steeds op dezelfde plek) Onderin me scherm heb ik een iccoontjes dat duidt op de draadloze verbinding ( een computertje met een bla…
Laatste reactie door Robin, -
dvd naar media schijf copieren
door Gast jjohn- 0 reacties
- 559 weergaven
ik wil mijn dvd collectie naar een media schijf overzetten. ik heb ze met dvd shrink naar de vaste schijf over gezet. als ik nou op video-ts klik dan opent een menu met allerlei files zoals vob. ik zou graag willen dat als ik op de film naam klik de film op de pc of tv afgespeeld wordt. kan iemand mij hier bij helpen. bij voorbaat hartelijk dank
-
game laptop\pc.
door Rikkert.- 5 reacties
- 681 weergaven
hey. ik wil dus een game laptop /pc kopen waar ik alle nu verschenen games op kan spelen. ook de zware spellen. en ik wil er ook op kunnen downloaden. mijn budget is rond de 600 euro. de interne harde schijf hoeft nie zo groot te zijn alleen maar voor windows en wawt program files. de games zet ik op men externe harde schijf. als dit niet kan dan kan dit niet. boxen heb ik wel. ik kan gebruik maken van draadloos en niet draadloos (liefst een laptop waar netwerkkabel in kan) als je iets weet post het dan AUB. hoop graag een reactie:) Groeten Rik
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 522 weergaven
Het spel is net klaar met downloaden , wil ik hem uitpakken via winrar , Dat lukt dus niet ik dacht daarna aan daemon tools ook niet nu heb ik geen flauw idee mischien dat jullie me kunnen helpen ? O0
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 581 weergaven
wat wil je er mee want je gaf wel antwoord op de vraag wat ga je er mee doen en jij noemde zoon beetje alle dingen op die je er op kan doen maar wil je echt de nieuwste games spelen enz en wat voorn programma's wil je draaien of wil je juist veel visuele dingen doen maar als je hem ook voor school wilt gebruiken zou ik een laptop kiezen want een pc in je tas gaat niet zo makkelijk greetz
SJIEK IS MIECH DAT
door niro- 5 reacties
- 1.6k weergaven
Jullie kennen vast dit liedje wel hé: Ik kan nergens de songtekst in het nederlands vinden, ik kan me namelijk voorstellen dat jullie d'r niks van verstaan. ik kan dit ook op het normale forum zetten maar het ging me eigenlijk om de reacties op het liedje
Laatste reactie door Robin, -
Re: Deel van het Geheel
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 620 weergaven
stofzuiger ?
-
- 0 reacties
- 578 weergaven
zit er een spel bij?? wil je hem ruilen tegen een xbox 360 met een paar spellen + 2 controllers??
Het woorden topic
door niro- 0 reacties
- 832 weergaven
heb jij een woord waar je echt hard om moet lachen of een woord waarom je moet huilen. post het hier. ( dit topic bestaat toch nog niet he? :ziek2: )
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 531 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34952.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,