Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
Even voorstellen
door Gast jo20- 2 reacties
- 3.4k weergaven
Hoi, Het leek me handig me hier aan te melden. Ik heb nogal wat te leren, vooral als het over zip, of rar bestanden gaat.. Tja, er zijn digibeten die niet van ophouden weten... :laugh:
Laatste reactie door Duken, -
nieuw hier:)
door Gast yamiro- 3 reacties
- 3.7k weergaven
hallo ik ben nieuw hier en redelijk blont op gebied van bittorrent dus als je denkt jee wat stelt die nou voor een maffe vragen...nou...dan kan dat aardig kloppen :laugh: ik hoop hier aardig wat op te steken aangezien mijn man helemaal gek word van mijn atechnische hersenpan
-
downloaden
door Gast duizer- 5 reacties
- 3.7k weergaven
hallo ik ben misslucy ben amerikanse en woon in nederland bijna 12 jr. mijn beroep is verpleegkundige. ik heb een probleem met het downloaden van films, ik heb al verschillende dingetjes geprobeerd, helaas zonder succes. hoe kom ik dat iemand mij een invite kan sturen van liquidtorrent? ik zou het erg fijn vinden als iemand mij hiervoor een tip kan geven. groetjes misslucy
-
Nieuweling
door Gast barbabien- 24 reacties
- 7.6k weergaven
Hey ik ben Tijs ben ook nieuw. En probeer me een beetje weg wijs te maken in het downloaden. Maar als ik zo ff kijk zal dat wel gaan lukken. Iedereen nog een fijne dag/avond. Greetz Tieske...
-
kan bij avatar de groote iets hoger al mij gif dingen zijn tussen de 60 en 100 kb
-
Hallo ik ben pepecruz, eindelijk adsl.........!! Kan me redelijk met een pc redden, maar ben ik het downloaden absoluut niet thuis. Daar mijn vrouw en ik absolute filmgekken zijn wil ik me daar eens aan gaan wagen. ik heb bearshare gedownload. En nu ????
-
Voorstellen
door Gast deltaforce- 2 reacties
- 3.6k weergaven
Hallo, ik ben Albert uit Zeeland. Nu ik eindelijk een ADSL-verbinding heb, is er niets wat me stopt om te downloaden... Ik ben sinds een paar weken bezig en heb eerst Nero 7.0 gedownload en NewsLeecher, waarna ik al een aantal leuke films heb kunnen downloaden. Ik ben ook al een aantal keren op problemen gestoten die veroorzaakt werden door onwetenheid. Ik hoop dat ik op dit forum geholpen kan worden?
-
Voorstellen
door Gast- 1 reactie
- 3.7k weergaven
Ik ben Albert de Vries, 57 jaar en net gestopt met werken. Ik kan me redelijk redden met m\'n Pc. Als Opa wordt je vaak gevraagd om films te downloaden. Daar heb ik nog niet zoveel ervaring mee. Maar met vragen in het forum zal ik er wel uitkomen.
Ha mensen
door Gast billymertens- 1 reactie
- 3.6k weergaven
Ha mensen Ik ben Dennis en ik ben 18 jaar ik ben ICTer en ga mensen proberen hier te helpen. Ik zie hier vooral dat mensen problemen hebben met de PC en met andere software. Ik hoop dat DukeN het goed vind dat ik op het forum mensen ondersteund met problemen. Als je vragen heb daar ben ik voor Groeten Dennis
Er ontbreekt iets
door Gast totoblauw- 10 reacties
- 6.7k weergaven
Hey Stel jezelf voor, vindt ik een vet idee,, alleen ik vindt het jammer dat ik niks over die pc te weten kom als men iets over zijn pc vertelt, zou de topic nog leuker worden!