Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
ff voorstellen
door Gast edsel- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hoi ik ben eddy kom uit lemmer (friesland) ik kwam toevallig met zoeken op deze forum heb er al veel van geleerd en hoop dat nog meer te kunnen doen de komende tijd. greetzz edsel
Laatste reactie door Eagles, -
ff voorstellen
door Gast 0000- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Hallo, Ik ben jan mulder 34 jaar oud. Heb voor mijn verjaardag een dvd brander gekregen, en nu dus druk bezig met het branden van films en ps2 games. Groeten.
re
door Gast kimmekuh- 8 reacties
- 3.6k weergaven
Ha thanx citaat: Jazeker De nieuwste die ik binnen heb en nu speel zijn Rome total war Agatha Christie F.E.A.R. Sniper elite Civilisation 3 COD 3 ........ Enz...
Hallo
door Gast woos- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Nou eeh ik ben dus nieuw hier, mijn real-life naam is Noel Schilleman en ik woon in zuid holland en ik zit in een clan genaamd porgo (www.porgo.nl) ik ben 15 jaar en doe VMBO T ik heb trouwens ook nog een vraagje, als ik mijn profiel wil wijzigen moet ik mijn gebruikersnaam invoeren maar daar staat geen invulbalkje :pinch:
Hoi
door Gast kimmekuh- 5 reacties
- 2.9k weergaven
Hi Mijn naam is guido en ik hou van alles wat met computer te maken heeft, reizen en muziek maken. Ik woon in Vlaanderen en ben 43 jaar jong :laugh: Verder houd ik mij aan de leuze \"carpe diem\", en heb ik ook reeds veel geleerd op dit forum wat betreft downloaden... Indien ik een leuke ingeving of tip zie zal ik het met plezier hier plaatsen en ook indien interessant genoeg een tutorial.. En zoals alle kwajongens is het zéér leuk iets te kunnen doen die eigenlijk niet mag.. Gemiddeld aan gedownloade GB per maand: 25 Gig voila dat ben ik als vrij nieuw lid.
Backlee, in het dagelijks leven Ger, geboren 1962 (ouwe l*l) en vader van 4 kinderen. Waar de oudste mij gek maakt om allerlei spellen te downloaden (ahum... ;D), zit de tweede iedere week om een andere film te zeuren. Nummer 3 moet alles van tekenfilms en K3 hebben en nummer 4 zit inmiddels vol in Pingu, Nijntje, enz. Zo ben ik in de 'downloadwereld' terecht gekomen. Probeer dat allemaal maar eens aan te schaffen... De naam Backlee komt van een Belgische notaris en gebruik ik om de formule-1 en A1GP-voorspellingscompetities een naam te geven. Mijn website is ook zo genoemd. Ondanks mijn gevorderde leeftijd mag ik graag nog achter het stuur kruipen om formule-1 en rallye…
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=12936.0[/iurl]
voorstellen
door Gast gijsnl- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hallo, Ik ben Jolanda 35 jaar. En gek op films en muziek. mijn grootste hobby is de computer. Daar ben ik ook dagelijks uren mee bezig
-
voorstellen
door #10- 6 reacties
- 3.8k weergaven
hoi ik ben joke en heb n relatie +dochter van 15 jaar verder ben ik gek op frans bauer en wat oudere muziek . Verder gek op dieren heb ze zelf in overvloed. Ik hoop dat dit n leuke site is doegies
-
nieuw lid
door Gast poort505- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een probleempje en ik kwam uit op deze site. Misschien is er iemand die me kan helpen. De laatste tijd hebben alle films die ik brand een probleem. Opeens stopt de ondertiteling ermee, stop ik de film en start hem weer opnieuw, doorspoelen naar waar ik gebleven was en de ondertiteling doet het gewoon weer. Dit gebeurt elke keer weer en vaak tijdens een film. Ik brand met nero 7 op de laagste snelheid. Wie weet wat het is?
-
Hello
door Gast sjoerdjens- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Het is gelukt, de gedowloade film heb ik op cd staan. thx everybody. Vraagje: zijn er nog meer sites waar ik torrentfiles kan wegplukken behalve torrentreactor.net? Ik zou graag nederlandstalige of films met ondertiteling willen downloaden??????
Laatste reactie door Duken, -
alcohol 120%
door Gast sjoerdjens- 2 reacties
- 2.9k weergaven
Heb ik alc.120% gedownload, werkt dat stomme programma niet. Hij vraagt om een lege schijf te plaatsen in de brander, als ik dat gedaan heb gebeurt er vervolgens niets. en nu??????
-
alles gedownload en "gemount" en nu??
- 2.9k weergaven
Hoi, Ik heb nu een film gedownload, .rar-bestand uitgepakt, via d-tools kan ik de film nu op mijn computer ook bekijken. maar nu wil ik hem graag op dvd branden. hoe doe ik dat??? Ik heb twee mappen (cd1 en cd2) met beide een .bin en een .cue file. moet ik beide betsanden nu branden????
.rar bestanden
- 3.2k weergaven
Ik heb gisteren final destination 3 gedowload en heb nu 2 mappen met allemaal .rar bestanden. Deze moet ik allemaal uitpakken denk ik toch??? uitpakken waarin is mijn vraag. in beide mappen zit al een .bin bestand. als ik een .rar bestand wil uitpakken is dit de doelgroep die die weergeeft en zegt dan dat deze al bestaat. ik snap er geen reet meer van. wat moet ik doen????????
ff voorstellen
door Gast claessens- 3 reacties
- 2.8k weergaven
Heyz luitjes, Ik ben marjanne1601 en ik wil ook erg graag films downloaden. Maar hoe. Ik krijg van iedereen goed bedoelde adviezen en iedereen weet hoe het moet, maar niemand helpt me verder. Ik snap er helemaal niets meer van. Op deze site staat bijvoorbeeld hoe je avi bestanden om moet zetten naar iso bestanden. Ik doorloop dit hele proces maar op het eind blijkt er een fout te ijn en wordt het nieuwe bestand niet weggeschreven in mijn map. Ik weet niet wat ik nu moet doen!!! Ik wordt er echt helemaal gek van hahahhaha Ik heb me daarom ingeschreven op deze site en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Ik download nu via emule v0.46c maar ook in dit programma …
-
nieuw lid
door Gast charly1- 7 reacties
- 3.8k weergaven
Dag allemaal, ik heet Frank en ben nieuw op Forum, 42 jaar oud en woonachtig in Groningen. Het gebruik van forums is voor mij vrij nieuwe bezigheid. Ach, we zien wel hoe het gaat. Ik hoop in ieder geval dat jullie mij kunnen helpen bij eventuele vragen. ajuus maar weer.
-
Nieuw.....
door Gast syphax- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo , Ik ben Taccer Ben nieuw hier Heb probleempje Ik hoop dat ik dat hier ga oplossen. Geluk iedereen. [img size=296]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/spiked.gif
-
voorstelrondje
door Gast Arjan88- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben lid geworden omdat ik films wil gaan downloaden. Ik heb de handleidingen van duke inmiddels gelezen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen als ik vast loop. Ik lees dat vele met mij problemen hebben met ondertiteling. Alvast bedankt voor eenieders behulpzaamheid Gr marc
-
zal het netjes doen
door Gast gertienoth- 3 reacties
- 3.3k weergaven
ik zal mij even netjes voorstellen ben Antoon 42 jaar en ben hier gekomen omdat ik door de bomen het bos niet wat downlouden van film betreft en waar ik moet zijn , dit is een goed begin denk ik voordat ik met vragen begin [img size=305]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/00.jpg
-
halleejkes
door Gast jojojoris- 9 reacties
- 4.3k weergaven
Hallo ik ben Rolf en kom uit de schoonste stad van nederland, TILBURG yesss hahahah ik ben een man van 45 jaar en zie alle lol van de wereld nog om zich heen. Wie is nog meer zo gelukkig???? ik zie in het lelijke vaak het mooie en geniet iedere dag . dat ben ik rolf.
-
hallo
door Gast HEERLIJN17- 7 reacties
- 4.1k weergaven
Hallo mensen ik ben nieuw en een echte leek dus kan ik wel wat advies gebruiken. Als je een beetje geduld hebt, schrijf me terug dan kun je mij helpen het juiste pad te bewandelen. Shorty
Stel jezelf voor... 1 2 3
door Duken- 54 reacties
- 15.7k weergaven
Graag wil ik ieder nieuw lid uitnodigen voor een kort moment van beroemdheid. Je krijgt in dit topic de mogelijkheid om je te vereeuwigen in het enige DukeN.NL forum. Dit topic dient voornamelijk om een ieder kort voor te stellen. Kortom, zet een kort leuk verhaaltje over jezelf in dit topic en wees welkom op ons forum. Praat echter met respect over elkaar, en respecteer de keuze van een ieder. Naam: Leeftijd: Relatie: Hobbies: Voedsel: Vocht: Sport: Droombaan na studie: Huidige baan: Welke website bezoek je dagelijks? Favoriete auto: Favoriete film: Favoriete muziek: Favoriete download programma: Gemiddeld aan gedownloade GB per maand: Gemiddeld aan ge…
-
Hoi.......
door Gast spanker- 3 reacties
- 3.4k weergaven
Ik ben Lenny, en ben nieuw op deze site. Heb er al wel vaak goede tips vanaf gehaald, dus dacht, zal me eens inschrijven. Ik ben 42 jaar, en altijd op zoek naar muziek, voor mezelf, en films voor de rest van de familie. Douwnload op het ogenblik met Bittornado, en ben gelijk op zoek hoe ik het beste kan delen met anderen, krijg net een bericht dat de ratio te laag is........ Ben nu druk bezeg om uit te vogelen hoe ik het beter kan krijgen. Als ik er niet uit kom, zien jullie me wel terug bij het forum met een vraag hierover!!!
-
voorstellen
door verkuil67- 10 reacties
- 4.7k weergaven
hallo Ik ben Janet. Ik ben de computerexpert hier in huis en als ik er niet uit kom dan zoek ik net zolang dat ik het gevonden heb Groetjes, Janet
-
Hoi hoi
door Gast jo20- 1 reactie
- 3.1k weergaven
Naam: Diane van de Wiel Leeftijd: 46 Muziek: Pop, Nederlands Country Relatie: stevig getrouwd Werk: momenteel niet Hobbies:computeren, studeren, linedance Voedsel:vooral als het lekker is Vocht:: Coke light Sport:: ijsdansen Droombaan na studie:hypotheek adviseur Huidige baan: ww dus... Welke website bezoek je dagelijks? Eurobench Favoriete auto: geen Favoriete film: Ice age Favoriete download programma:Shareaza Gemiddeld aan gedownloade GB per maand:geen idee\\ Gemiddeld aan gedownloade GB in je leven:moet ik daar écht over nadenken?ÃÂk ben blond.... Overige opmerkingen over jezelf: ongeduldig tiepje, lukt het niet, eruit met die troep...
Laatste reactie door Duken,