Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
nieuw
door Gast pinqu- 3 reacties
- 2.8k weergaven
hoi ik ben joop hoop hier nog een en ander te kunnen opsteken.
Laatste reactie door Eagles, -
Hallo allemaal
door Gast cora45- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi Ik ben cora45, 60 jaartjes jong en nooit te oud om wat te leren ;D ;D
nieuw lid
door Gast advkuijk- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo iedereen.
Hallo allemaal
door Gast YvonneM- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo ik ben Yvonne 48 jaar en gek op computeren ik vindt deze site leuk omdat het in jip en janneke taal wordt uigelegen dus ga ik eens even lekker rondneuzen en vooral veel lezen ;D
nieuw en onervaren :)
door Gast An14- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo ik ben nieuwe en wil graag leren hoe je films download. Misschien leer ik nog wat hier ;D Mijn naam is Annemarie en ben 46 jaar getrouwd en 5 kinderen waarvan 1 thuis. Mijn hobby is de PC maar ik heb beperkte kennis daarvan maar leer snel.Ik ga even kijken of er wat bij zit voor mij.
Laatste reactie door Erwin., -
aanmelden
door Gast billy- 3 reacties
- 2.9k weergaven
ik weet niet of ik hier goed ben om mij voor te stellen maar mijn naam is wim woon in gelderland ben 46 en een leek op dit gebied. meteen maar een vraag:ik probeer een avibestand om te zetten met g-spot en avi2dvd maar bij g-spot staat bij status rechtsboven"codec not installed: kun je mij helpen hiermee? alvast bedankt
voorstellen
door chris- 3 reacties
- 2.7k weergaven
hallo ik ben chris ik ben 48 jaar en de grootste hobby is mijn computer en mijn kleindochter van 5 maanden verder hou ik ook van modelboten bouwen en uiteraard van mijn vrouw
even voorstellen
door Gast peters- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, ik heet martin en zal mijn vraag meteen maar in de groep gooien straks. Groeten, Martin
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo ik ben fonsie Helemaal een beginneling met dit soort zaken Dus Je ziet het wel
Nieuw lid
door Gast h.vanlieshout- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Ik wil me even voorstellen.Ik heb nog lang gekeken hoe ik dat moet doen, maar zie geen ander manier. Ik ben 57, man en woonachtig in Dronten. Geinteresseerd in computers. Ik zoek nog informatie over alles wat samenhangt met torrents. Biiv. het is me nog steeds niet duidelijk wat bedoeld wordt met seeds en peers. En hoe kan ik mijn downloadsnelheid verhogen? Mijn poort is geforwarded. En ik gebruik azureus. Mijn gemiddelde downloadsnelheid bedraagt 20 kb/s. Laag ,denk ik. Met vriendelijke groet, Hans van Lieshout
Ola! K ben nieuw, ben moontjuh 28 jaar en heb een vraag...
door Gast moontjuh- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Ik heb Sims funpakket gedownload en nu gemount in een virtuele disk maar hij vraagt om een cd...k snap er niks van, kan iemand me helpen? Ik heb Sims 2 al gedownload en geinstalleerd ,nachtleven ook en die werken beiden prima..Help me! Groetjes Moontjuh
nieuweling
door Gast adewijk- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Hoi, Ik ben Anja en breng veel tijd door met de computer Ik doe van alles en nog niks Hoop hier vaak te komen. Greeetzzzzzzz
hoi daar
door Gast schoenaers- 2 reacties
- 2.6k weergaven
ik ben Joel en probeer een beetje bij te leren en eventueel te helpen
nieuw dus ff voorstellen
door Gast john- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Hoi ik ben John en weet werkelijk veel te weinig van downloaden en het delen van bestanden. Dus ik hoop hier wat wegwijs te worden. Groetjes John
Nieuw
door Gast Casie- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hoi, nieuw lid dus ff voorstellen , Casie, ik ben liefhebberr van Mp3 , films< f1 racen etc. groetjes
Nieuw
door Gast marriepop- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Goeiemorge, ik ben Marr en hoop hier nog meer te weten te komen dan dat ik al weet.
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2.7k weergaven
Hoi ik ben Claziena. Ik vind het heel erg leuk om achter mijn PCtje te zitten. Maar ik heb er nog niet zoveel verstand :-\ van dus hoop met jullie hulp hier wat te leren . Groetjes Claziena
Laatste reactie door haagsehopje, -
hoi allemaal
door Gast john.b- 1 reactie
- 2.5k weergaven
ben zelf zoekende naar niewe info voor mijn pc en ik hoop ook andere te kunnen helpen
even voorstellen
door Gast starlet- 4 reacties
- 2.8k weergaven
hallo, ik ben Carin, en hoop hier het een en ander op te steken over van alles en nog wat. groetjes
Hoi
door Gast keithor- 2 reacties
- 2.9k weergaven
Hee luitjes, Ben nieuw op het forum, ziet er goed uit!
Nieuw..!!
door Gast wouturr- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Eeej mensen.. ik ben ook nieuw hier Gr wouter
yippie ben 23
door Eagles- 6 reacties
- 2.9k weergaven
;D yipie ik ben jarig en volslagen dronken!!!!! ben al blij dat ik nu de juise toesten indukr enzo ben 23 geworre!! en moet nu gaan salpen voor mariska...... mijn vriendun ofzo enzo enne tot morgen
ff voorstellen
door Gast sjoerdjens- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Hi there, ik ben jerry en ben nieuw hier. Ben net begonnen in het wereldje van downloaden en snap er nog niet veel van.
Hallo allemaal
door Gast babba- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik ben babba, 49 jaar en een verwoed downloader van films en games. En heb vaak hulp nodig.
-
Hallo allemaal
door Gast Yoni- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Ik ben Yoni en ik wil graag leren films te downloaden en op DVD te zetten. Ik ben heel blij deze site gevonden te hebben. Ik heb ff rond gekeken en ik hoop dat het mij lukt allemaal. Bye bye