Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
HAllo allemaal, Ik ben Marcel en ik ben hier nieuw. Ik kwam op deze site nadat ik het downloaden weer wilde oppakken. Na gisteravond/nacht eerst Bittorent geinstalleerd te hebben, wat redelijk gelukt is.. alleen de snelheid en die verdomde poorten..., ben ik vandaag met Emule aan de slag gegaan voor muziek. Dit ging prima.. snelheid is volgens mij redelijk en de poorten test is na veel proberen gelukt. Zal nog wel veel vragen hebben, dus alle hulp is welkom :-[
Laatste reactie door Marcel1324117093, -
- 5 reacties
- 2.8k weergaven
ik ben Frans peters en nieuweling op deze site
-
ff voorstelle
door raymond- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Haaai, Ik ben nieuw (hier) en benieuwd wat ik hier kan opsteken ;D
-
ik ben nieuw
door simone- 2 reacties
- 2.4k weergaven
hoi ik ben simpie. ik wil beginnen met het downloaden van films met limewire want die heb ik al. Ik ben op zoek naar informatie over het downloaden en of limewire daar een goed programma voor is. groetjes simpie
Laatste reactie door Erwin., -
ff voorstellen
door adriana- 0 reacties
- 2.5k weergaven
hoi ik ben adriana ik ben al een tijdje bezig met downloaden maar soms toch wat vraagjes dus vandaar dat ik me heb aangemeld. meestal zoek ik alle vragen via deze site op want deze vind ik duidelijk en kan je vaak ook antwoorden vinden. groetjes van adriana
Laatste reactie door Eagles, -
even voorstellen
door stuka- 3 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo iedereen, ik ben Stuka en ik heb me net geregistreerd. Duken heeft een mooie site gemaakt met veel (duidelijke)informatie. Goed gedaan Duken!
Laatste reactie door Duken, -
effe voorstellen
door linda- 2 reacties
- 2.5k weergaven
hallo ik ben hier nieuw ik ben zeer benieuwd, of het allemaal wat beter zal lukken met deze site bedankt
nieuw lid
door jan sitskoorn- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo ik ben Jan en hoop dat ik nou eindelijk het downloaden van films gedaan krijg
VERPLAATST: films downloaden van nieuwsgroepen
door Gast Dusszz- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14755.0[/iurl]
-
- 7 reacties
- 3.1k weergaven
hallo, ik ben weer eens een nieuw lid op dit forum en ik heb al gelijk een probleem.ik probeer nu een film te branden, en heb alle programma´s gedownload die ik nodig heb volgens jullie site. Maar ik heb een probleem met het programma Avi2dvd. Bij stap 1 moet ik namelijk de film naam invoeren, maar als ik dat gedaan heb dan staat er dat er verkeerde `tekens´ in de bestandsnaam zitten. Ik heb al paar keer geprobeerd dat te veranderen, maar het lukt nog steeds niet. Hoe kan ik die tekens veranderen, kan iemand mij dat uitleggen? mvg
Laatste reactie door maris, -
Hai allemaal
door Aniet- 1 reactie
- 2.4k weergaven
:DHey hallo ben Aniet en kom eens lekker rondneuzen hier bij Duken. Ik ben 37 jaar en woon in Brabant Groetjes
voorstellen
door lisama- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hallo, ii ben lisama, moeder en oma. hopenlijk kan ik hier leren om te downloaden want daar heb ik nogal angst voor. Bang om fouten te maken en dan alles kwijt te zijn. groetjes.................lisama
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
hoi ik ben flyingbarrel alias dave genaamd en heb de bale verstand niet van torents maar hoop hier de info te vinden die ik nodig heb en hoop hier veel plezier te beleven heb je vragen stel ze mij gerust groetjes flyingbarrel alias dave
Ik ben geen modje meer en mn posts zijn weg ;( achja, hai
Hallo ik ben mirakels woon in brabant. vindt het leuk om alles te leren wat je kan doen en maken op de pc. O.A games,muziek,opzoeken van site's,uit proberen hoe je muziek kan downloaden ect. dus hoop hier mijn kennis uit te kunnen breiden groetjes mirakels
New
door DazzlingDiva- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Haay mensen, Ik ben ook nieuw hier. Wil graag weten hoe je het best en het snelst films kunt downloaden, maar ik kom er nog niet echt uit... Groetjes Analda
Hey iedereen, Ik heb de website regelmatig bezocht voor informatie en oplossingen voor mijn problemen. Maar omdat ik nu met een onoplosbaar probleem zit, heb ik me maar even aangemeld. Groeten, Pipsqueak
Laatste reactie door Erwin., -
Nieuw!
door danielle174- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo dames en heren! Ik ben "nieuw" hier op het forum, wel al vaak de site bezocht een veel informatie gevonden en gebruikt. Heb nu een probleempje waarop ik hier antwoord hoop te vinden. Groetjes, Danielle
HAY, IK BEN MARIA WILDE ME EVEN VOORSTELLEN. BEN OOK HEEL GEINTERESEERD OVER ALLES WAT MET DEZE SITE TE MAKEN HEEFT.
Hallo, ik ben costa en hoop veel nieuwe dingen te leren via jullie site. :-[
Voorstellen
door Gast jamy- 6 reacties
- 3k weergaven
Mijn naam is Jamy, beginner op het gebied van downloaden, ik hoop zeer veel via jullie te leren.
Hallo Allemaal
door Yvon39- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Hallo Allemaal Ik heet Yvon39 en heb al de nodige tips van jullie Forum af kunnen halen , Veel suc6 met dit vernieuwde Forum Ga zo door
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo ik ben Rob en hoop info uit te wisselen met andere belangstellende. meteen heb ik een vraag over iets wat ik niet onder de knie krijgt. Ik ben in bezit van een DVD film (Edison) die ik gedownload heb. Nu blijkt dat wanneer ik hem speelt via mijn DVD Rom van op de computer Oke met ondertiteling maar stop ik deze film in mijn Huis DVD speler om via tv te kijken dan mis ik mijn ondertiteling. Heeft dit met PAL te maken? of weet iemand een oplossing zodat ik mijn DVD-film toch op mijn huis DVD speler via mijn TV kan bekijken? Greetz Woodie
Laatste reactie door woodie1960, -
hello
door Gast dalm1007- 3 reacties
- 2.6k weergaven
hallo allemaal, ik is Dennis redelijk bekend met films downloaden elke extra site is er weer 1 eveybody ..let's share''
tja gaaf hier
door brambie®- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi ik ben Mario enne ik ben al een tijdje lid van dit forum.... Ik wil bij deze me nu voorstellen en dat heb ik nu gedaan.. hahaha.. Ik heb nog geen vragen dat komt mischien later wel... eerst ff snuffelen... p.s. complimentjes voor dit forum hoor.... (ben zelf ook moderator op ander forum)
Laatste reactie door Eagles,