Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3010 discussies in dit forum
-
nieuw lid
door bjorn1324117101- 4 reacties
- 2.8k weergaven
hoi ik ben bjorn ben nieuw hier op duken ik weet een hoopen doe een hoop met m,n pc ik wil mijn weet er over met andere delen maar weet niet alles en dat kan ik weer van julie te weten te komen etc marzzl
Laatste reactie door yvon, -
nieuw
door Gast thuuske- 2 reacties
- 2.8k weergaven
hallo ik ben thijs! ben beetje nieuw in het download wereldje, probeer nu kennis te maken met bitcomet, doe al wel een tijdje aan ftpen, en ik hoop hier een hoop te leren
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo ik ben de Hagenees, en ik hoop wat wijzer te worden op dit form . In verband met het downladen via nieuwsbrieven . En het gereedschap wat ik daar voor nodig heb
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Hallo medenetters, mijn naam is Ruud en hoop op deze site een hoop nieuwe dingen te leren en ook mijn kennis te delen. De garoeteeee aan iedereen. © Roedie
Laatste reactie door Eagles, -
hoi ik ben donna, wou me ff voorstellen. Hoop heel wat wijzer te worden hier op duke. Groetjes donna
DvDcover van internet (.JPG) openen/bewerken in Nero Coverdisigner
door Gast Pmanus- 1 reactie
- 3.3k weergaven
Ik heb een dvd-cover gedownload van internet(.JPG) Ik wil deze openen in Nero Coverdisigner maar dat lukt niet. Stelt onbekend formaat. Heb coverdisigner al ingesteld als .JPG voorkeur openener. Voorheen ging het altijd goed. Wat kan de oorzaak zijn ? Alvast bedankt voor de reacties. HP
Laatste reactie door Erwin., -
hallo ik ben nieuw
door Gül- 3 reacties
- 2.8k weergaven
ik ben gül en download vaak films voor mijn kids, dat gaat me redelijk goed af, maar wil nog meer bij leren
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Hey partypeople, Ben dus ook nieuw hiero. :-[ Ben peter 22 en download geregeld. Vooral met Limewire Newsleecher en Azereus. Snap er alleen nog niet alles van. Vandaar dat ik hier ook zit en hopenlijk nog veel meer nieuwe dingen te leren. Hoor vast snel van jullie. Groeten, Peter
-
en nog een nieuwe
door wallo- 2 reacties
- 2.2k weergaven
hoi ik ben wallo en ben nog niet zolang bezig met het downloaden van films. Nu komen de vragen over hoe verder met binnengehaalde films,ik kan er nog geen oplossing voor vinden... Maar ik kreeg een tip over deze site, dus daar ben ik dan. Wie weet kunnen jullie helpen. En ik zal kijken of ik iemand verder kan helpen. Als ik geholpen ben zal ik dat zeker melden. Nu eens even spitten of mijn problemen al ergens vermeld staan. Groeten wallo
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hoi ik ben michel. ik ben nieuw op deze site. ik weet best al veel van films downloaden enz. maar je bent nooit te oud om te leren.
- 12 reacties
- 3.7k weergaven
Okee nou hier kom ik dan. IK ben dus yvon en ben al redelijk ver met pc films en xboks spellen gebeuren. maar er zijn altijd nog wel dingen die je te weten wild komen vandaar dat ik hier lid van ben geworden. En vandaar dat ik me bij deze netje's heb voor gesteld. Ik ga nu gauw een kijkje nemen met alles hopende dat als ik vragen heb jullie me kunnen helpen ( of ik jullie mischien ook wel van diens kan zijn eventueel) Nou luitje's dat was het dan. Veel liefs yvon
ik ben nieuw
door bettie- 4 reacties
- 2.9k weergaven
hallo ik wil mezelf even netjes voorstellen. mijn naam is bettie en ik vind het helemaal te gek om films en spelletjes te downloaden en te spelen natuurlijk weet al heel wat,maar nog niet ales,vandaar dat ik mijzelf nu aanmeld. oke tot horens dan maar. liefs bettie
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hoi allemaal, zoals ik al eerder schreef, ik moet en wil nog alles leren, dus bereid jullie maar voor op veel vragen. groetjes jolanda :
Hoi ik ben Krikke een nieuw lid en ben nog zeer groen wat pc betreft kan enkel het hoog nodige en hoop hier war bij te leren. Ben 42j en wonende in Belgie.
hallo allemaal, Ik zal me bij deze even voorstellen. Mijn naam is marjolein, ben totaal onbekend met downloaden,branden enz van dvd`s. Maar leer elke dag weer meer. groetjes marjolein. oja, deze site is te gek
Mijn naam is Sofie, 16 jaar, en deze site heeft mij een flink eind op weg geholpen als het gaat om films downloaden en vanalles wat daarmee te maken heeft .
Hallo ik ben nieuw
door Gast Girly28- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo ik ben nieuw hier ik ben dus diana ben 28 zomers jong en hoop dus hier cd's weg tekunnen halen waar mijn smaak op is gevallen.Bij deze wens ik de rest van de nieuwe mensen ook veel download plezier. Doei Doei
hallo ik ben ben en 59 jaar ik wil wat meer weten over het downloaden en alles wat er mee te maken heeft
Hallo allemaal
door Isurfer- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben hier terecht gekomen via, via. Ik hoop hier het e.e.a. te leren om DVD9 om te zetten naar DVD5. Ik heb diverse progjes hiervoor maar het lukt me maar zelden. Shrink, DVDfab, DVDremake. Groet Isurfer
New Being ...
door Wianne- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hey hey... ik ben wianne haha en nieuw... ;D ik ben 15 en vind het wel gezellig hier:) khou super veel van muziek.. en schrijf zing en maak zelf ook muziek. grz wianne nog vragen moet je ff mailen... laterzzz love14_wianne[at]hotmail[dot]com grzzz ... EDIT: email aangepast ivm SPAM
hoi
door rob1324117094- 1 reactie
- 2.2k weergaven
ff voor stellen ,ik ben rob en ik ga proberen met behulp van jullie allemaal een filmpie te downloaden
-
Hallo Allemaal, Zal me even voorstellen. Ben 48 jaar heb heel veel digitale hobyy's zoals fotograferen, filmen, computeren, downloaden en nog veel meer. Hoop een en ander te kunnen leren hier. Groetjes, Divx
ik ben 60 jaar en kom uit friesland en probeer mijn kennis te vergroten op deze site.
- 3 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo, als 'nieuw lid' zal ik me even voorstellen. Ik ben inmiddels 50 en probeer mezelf 'nieuwe' dingen op de computer aan te leren. Bijvoorbeeld muziek downloaden met BitTorrent. Ik heb nl. zeker een meter LP's, die ik weinig draai, maar best wel weer eens zou willen horen, maar dan via m'n iPod. Downloaden lijkt me eenvoudiger dan al die LP's zelf overzetten. Ik hoop dat het me gaat lukken, als ik hulp nodig heb wil ik graag een beroep op jullie doen. Groet, Freddy
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hoi ik ben toon rovers en ik ben nieuw dus ik zal best wel eens iets verkeerd doen alvast sorry hiervoor
Laatste reactie door Erwin.,